Touma zit net bij Gladbach, die gaat niet snel weer verhuizen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welkom Engelaar, Pryor en Touma!
Ik noem 27 miljoen niet makkelijk hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef Apfel. het volgende:
zo blijf je altijd klein in Europa, als jeje beste speler zo makkelijk laat gaan
Hoop dat ze eens met de neus naar het buitenland gaan...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welkom Engelaar, Pryor en Touma!
Aissati zal niet komen. Door het vertrek van Vayrynen en z'n indruk door de goal tegen Real. Maar die zou ik graag zien komen ja.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Ach zijn waarde in tijdens de zomervakantie nog wel even 10 miljoen omhoog gegaan. Worden nu paar drukke dagen voor Martin om een goede vervanger te zoeken. Ik hoop op Defour of Aissati.
idd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
stond het om 18.45 al op ajax.nl en hebben we allemaal zitten slapen![]()
Het is Ajax hequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef Apfel. het volgende:
zo blijf je altijd klein in Europa, als jeje beste speler zo makkelijk laat gaan
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Touma zit net bij Gladbach, die gaat niet snel weer verhuizen.
Maar al te dramatisch moeten jullie ook weer niet doen, Wesley is ook wel weer te vervangen.
Zo makkelijk...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef Apfel. het volgende:
iddquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
Zo makkelijk...![]()
27 Miljoen is geen kattepis, met het bestuur van een paar jaar geleden was ie voor 5 a 6 miljoen gegaan en dan mochten ze nog in 12 termijnen betalen ook.
jij denkt dus ook alleen maar aan die 27 miljoen, familie van Slop ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik noem 27 miljoen niet makkelijk hoor
richting zuid amerika ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoop dat ze eens met de neus naar het buitenland gaan...
Bij een andere td was hij net zo goed weggegaan, maar dan voor 15 miljoen. Dus van die 12 miljoen die je nu extra hebt moet je eigenlijk een deel investeren in een standbeeld voor v. Geel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef Apfel. het volgende:
"Technisch directeur Martin van Geel geeft tekst en uitleg. “Wij zijn trots dat na Ryan Babel er weer een zelfopgeleide speler voor heel veel geld naar een absolute Europese topclub gaat."
ik kots op je v geel
Sowieso nummer 1 vanuit Nederland volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:39 schreef El-Salvador het volgende:
Wat een geld, 27 miljoen. Op welke plaatst staat Wessie in de Top-10 nederlandse transfers?
Tim Jansen wil nog weg bij RKCquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:40 schreef Jnk18 het volgende:
Het ga je goed in Spanje Wesley!!!![]()
![]()
Wel goed dat het nu al gebeurd en niet dinsdag ofsow... Nu wachten wie ze halen, zal wel slappe hap zijn,![]()
Dat is van Nistelrooyquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso nummer 1 vanuit Nederland volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |