Laat ze lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, ik zocht gewoon even wat leuke anekdotes om mijn verdriet te doen vergeten, maar deze domme boeren hier snappen het ook niet he [afbeelding]
Dat viel wel op ja.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef Jasza het volgende:
Hmm Motta dus wel in beeld anders zou van Geel wel zegegn dat hij zeker niet zou komen.
Dat zal best, maar dit soort taferelen zijn gewoon triest. Is gewoon een kwestie van de transfer aan deze knul gunnen ongeacht zijn eerdere uitspraken. Je speler tijdens de training opwachten is so not done.quote:
?quote:
Dat dacht ik dus ook gelijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef Jasza het volgende:
Hmm Motta dus wel in beeld anders zou van Geel wel zegegn dat hij zeker niet zou komen.
1e ronde had toch moeten lukken voor ajax...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jij ging van de CL winst uit dus?
Inderdaad, Engelaar kan je halen als je niks te besteden hebt. Maar nu moet er toch echt wel een betere speler / groter talent gehaald worden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:28 schreef SteveBallmer het volgende:
Mjah, Engelaar. We hebben gewoon geld.
Hij zegt net dat salaris 2e garnituur Real niet te betalen is...van Barca dan wel zekerquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef Jasza het volgende:
Preciesquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef BB-boy het volgende:
Hij ontkent alles behalve Motta.
Gabri is ook te betalen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef Fides het volgende:
[..]
Hij zegt net dat salaris 2e garnituur Real niet te betalen is...van Barca dan wel zeker![]()
Motta zal liever naar AC Milan gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef Jajong het volgende:
Ze zijn dus 100% met Motta bezig dat kan je wel opmaken uit op hoe vGeel reageert op Hugo.
Verdedigende middenvelder..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Is die Motta een echte linksbuiten of meer een middenvelder eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |