quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik tegen, ik hou het elftal liever down-syndroom vrij.
De vervangers zijn al lang geregeld denk ik, met de voorwaarde dat Sneijder zou moeten vertrekken voordat ze definitief bevestigd zouden worden... is gewoon een hefboomwerkingquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:14 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk weet Anderlecht, 48 uur voor de deadline voor de laatste wijzigingen van de CL, ook dat Ajax 27 miljoen heeft gehad voor Sneijder.
Babel 17 miljoenquote:
Idd dat heb je nu ook als je een goeie speler wilt kopenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:14 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk weet Anderlecht, 48 uur voor de deadline voor de laatste wijzigingen van de CL, ook dat Ajax 27 miljoen heeft gehad voor Sneijder.
Als je geld wil verdienen, koop je echt geen aandelen van deze Toko.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:15 schreef StarGazer het volgende:
Polonaise bij de aandeelhoudertjes....
Een paar jaar geleden wel, toen de koers minder dan 4 euro wasquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je geld wil verdienen, koop je echt geen aandelen van deze Toko.
Fijn dat je dat nog FF komt melden, Pino.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:15 schreef PinhoSouza het volgende:
En dat waren de titelaspiraties in Amsterdam, volgend jaar weer een kans
Gloryhunterquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:15 schreef PinhoSouza het volgende:
En dat waren de titelaspiraties in Amsterdam, volgend jaar weer een kans
Babel is international en speelt al 3 jaar voor Ajax ofzoquote:
Mee eens, Sneijder is zeker 20 mil waard, maar dit is toch wel aan de gekke kant.quote:Sneijder is met afstand de enige speler (van de 3) die de 20+ miljoen dubbel en dwars waard is. 27 miljoen misschien dan niet, maar 20 miljoen zeker
quote:Sneijder nog één seizoen bij Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 20 juli om 17:20
Wesley Sneijder blijft Ajax trouw. De spelmaker heeft volgens De Telegraaf hoe dan ook besloten om ook volgend seizoen in Amsterdam te zullen spelen. Eerder in de middag maakte het medium de komst van Dennis Rommedahl bekend.
Absoluut gezien wel, maar relatief gezien is het een vrij normaal bedrag. Ik denk dat Van Geel met z'n 30 miljoen toch een beetje in die tendens was geraakt, en zich toen realiseerde dat hij 24 miljoen had kunnen vangenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Babel is international en speelt al 3 jaar voor Ajax ofzo
[..]
Mee eens, Sneijder is zeker 20 mil waard, maar dit is toch wel aan de gekke kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |