abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 12 augustus 2007 @ 19:18:26 #1
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_52310019
Beste sportliefhebbers!

We zoeken voor de FP - columns nog mensen die passievol over sport kunnen schrijven!

Of het nu over voetbal of klootduifschieten gaat...als je maar mooi en pakkend kunt schrijven!

Leg de bal dus neer en schrijf me via de PM en wie weet sta jij straks elke week te schitteren op de FP !
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_52310776
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:18 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Beste sportliefhebbers!

We zoeken voor de FP - columns nog mensen die passievol over sport kunnen schrijven!

Of het nu over voetbal of klootduifschieten gaat...als je maar mooi en pakkend kunt schrijven!

Leg de bal dus neer en schrijf me via de PM en wie weet sta jij straks elke week te schitteren op de FP !
Collumn: De tour Vermoord

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Redactie Frontpage zondag 12 augustus 2007 @ 20:04:58 #3
95179 TheGrandWazoo
pi_52311110
Inderdaad...eerst het woord column goed spellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  Redactie Frontpage maandag 13 augustus 2007 @ 19:19:22 #4
95179 TheGrandWazoo
pi_52338089
*kick*
(Superworm)
  Trouwste user 2022 maandag 13 augustus 2007 @ 21:04:07 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_52341635
Zal er eens over nadenken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop