abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52020336
Aangezien mijn submit voor deze collumn in de wachterij blijft post ik hem hier.
quote:
De Tour vermoord
Wielrennen wordt stukje bij beetje vermoord, niet meteen roepen eigen schuld moeten die renners maar geen doping gebruiken want doping heeft er niks mee te maken. De media wil ons graag wijsmaak dat doping het probleem van het wielrennen is. Voorbeelden als “renners worden verplicht om doping te gebruiken als ze willen winnen want iedere renner van formaat doet het” ook oud renners die doping gebruik toegeven verschuilen zich hierachter. Natuurlijk moet doping uit de sport maar niet door middel van een heksenjacht. Tourbussen worden door gewapende politie mannetjes onderzocht, de leiders in het klassement om de gele trui word uit de tour gegooid van wegen een leugen, nou ja leugen verdenking van een leugen. Liegen over je verblijfplaats mag niet van de interne regels van Rabobank ploeg.
Dat vind ik mooi van de Rabo ploeg; liegen betekend einde van de tour voor wie dan ook al is het de gele trui! Maar het ging niet om die leugen als Rasmussen een leugen vertelde met geen vermoedelijke doping achtergrond zou hij dan ook worden geschort? Dacht het niet, nee we zijn zo bang voor de Tour leiding en het UCI dat we mensen schorsen om een misschien leugen die dan misschien in verband staat met eventueel doping gebruik. Maar de Tour moet schoon zij je! Klopt maar niet via deze weg zoals Eddie Merckx al zij we moeten op houden positieve renners als criminelen te behandelen. Maar alleen daar red je het niet mee ook zouden de regels rondom om doping gebruik drastisch moeten worden aangepakt want de helft van die regels gaat echt nergens om. Maar de meeste die deze column lezen die vinden doping gebruik geen probleem maar willen wel nog strengere regels want zo wordt het wielrennen nog meer een media circus met nog meer rellen heerlijk, de sport daar geven jullie niet om dat is het minder leuke gedeelte. Natuurlijk mik ik op het bericht beste keken tour ooit. Doping zal wel nooit helemaal verdwijnen misschien hoort het er wel een beetje bij, en voor degene die vinden dat de renner met de beste dopingdokter wint zoveel verschil maakt doping echt niet uit en het winnen van de tour ook met doping is en blijft een prestatie. Laten we stoppen met dit achterlijke gedoe rondom doping en wielrennen weer terug geven aan de van die passie voor wielrennen hebben en zorgen dat wielernieuws niet tussen het shownieuws terug komt. Overdrijven is ook een vak zegt u, let op mijn woorden als het zo door gaat word het laatste doping schandaal in RTL Boulevard bekend ga maakt tussen Het Britney & Paris nieuws. Als laatste wil ik Theo De Rooij bedanken voor het onthoofden van de Tour 2007 met zijn dolleman besluit.

- Harold
pi_52020456
Het onjuist spellen van het woord column zorgt er toch voor dat ik deze column niet lees.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:16:42 #3
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52020542
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef El_Bassie het volgende:
Het onjuist spellen van het woord column zorgt er toch voor dat ik deze column niet lees.
Ik ben er nog wel aan begonnen, maar al snel kreeg ik het idee dat het de moeite niet was om alles te lezen. Zowel qua vorm als qua inhoud mis je niet zo veel denk ik. Het is niet scherp, het is niet verrassend, het is een verhaaltje dat de naam column heeft gekregen, maar die eigenlijk niet verdient. Misschien had TS eerst wat verdovende middelen moeten slikken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_52020551
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:08 schreef OriginalGangster het volgende:
Aangezien mijn submit voor deze collumn in de wachterij blijft post ik hem hier.
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar los van het feit of ik het inhoudelijk met je eens ben, is je column moeilijk leesbaar. Hij staat vol met spelfouten en ook de interpunctie ontbreekt soms volledig. Zelfs het woord 'column' is niet goed geschreven.

Verder ben ik net als jij geen fan van Theo de Rooij..
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_52020747
Oef wat veel taalfouten, verder mis ik ook je punt van de column. Moeten we doping maar accepteren?
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 augustus 2007 @ 16:27:36 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52020804
Da's een puik stukje tekst, Harold.

Om je reet mee af te vegen. Jezus, wat een dramatisch stuk.
pi_52021189
Oei, dit is wel heel slecht geschreven zeg.
pi_52021788
Nou ben ik wel wat gewend sinds ik dit forum lees, maar van dit taalgebruik krijg ik gewoon hoofdpijn. Sorry.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52022770
Ik heb hem nog eens teruggelezen en ik moet zeggen hij is echt heel erg slecht! Bijna zo slecht dat het humoristisch wordt. Ik ben zelf niet zo'n held in net taalgebruik of interpuncties, maar dit lijkt wel met opzet zo slecht gemaakt.
pi_52022772
Mag ik 3 minuten van mijn leven terug? ... wat een onsamenhangend niet-interessant verhaal
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:44:54 #11
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52023860
Suggestie voor een titelwijziging: Column: De Nederlandse Taal Vermoord.
pi_52023926
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:44 schreef Grobbel het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_52023972
Jezus, wat een BEROERD stuk tekst.
Dat mag de naam "Column" niet dragen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_52024077
Huil Huil, de tour vermoord, yeah right !
Hebben die junks zelf gedaan, door in de loop der jaren afhankelijk te raken van harddrugs.
Van mijn part doeken ze die hele junkparade op.
Als ze fietsen zo leuk vinden, doen ze dat maar in hun eentje, zonder een slecht voorbeeld te geven aan de hele wereld mbt doping.
Bah. Vieze sport.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:04:47 #15
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52024368
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:44 schreef Grobbel het volgende:
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52024425
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:27 schreef Kreator het volgende:
Da's een puik stukje tekst, Harold.

Om je reet mee af te vegen. Jezus, wat een dramatisch stuk.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:08:32 #17
88139 JoeyT
pi_52024466
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef -J-D- het volgende:
Jezus, wat een BEROERD stuk tekst.
Dat mag de naam "Column" niet dragen.
Vandaar dat hij het woord "Collumn" liever gebruikt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_52028648

toppie Harold
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:43:18 #19
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_52028699
Phew, even bijkomen van dit kunststukje.
pi_52030131
Interpunctie is een keuze.
pi_52030175
Wel stoer dat David Letterman in dit topic heeft gepost
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:53:12 #22
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_52030982
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:54:00 #23
88139 JoeyT
pi_52031008
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:27 schreef tho_Omas het volgende:
Interpunctie is een keuze.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Toch nog een stormloop topique
pi_52057612
Zou TS dan ook niet eens een klein beetje doorhebben waarom z'n Lollumn niet uit de wachtrij komt?
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_52060674
Zo heb ik een paar posts die bij Pulitzer in de wachtrij staan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop