Kwam er nog een special na? Helemaal niet opgemerkt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Scheelt weer handtekeningen zetten.
Ontopic: Vanavond maar eens kijken naar de BBC voor die special erachter aan. Als ik eraan denk.
"Als ik eraan denk" is "Shit, vergeten" geworden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Arjan het volgende:
[..]
Kwam er nog een special na? Helemaal niet opgemerkt....
Er was een of ander kut programma daarvoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:40 schreef Blight het volgende:
Waarom is het nog niet begonnen? -,-.
Zondag is er een herhalingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn om mij te vertellen wat er de eerste 5 à 10 minuten is gebeurd? Toen ik inschakelde zag ik Niki heel even praten met wat ik aanneem haar vader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zondag is er een herhalingIk dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Inderdaad, zo komt het ook op mij over. Zou hij nu ook de onnozelheid hebben overgenomen van die vermoorde cheerleader?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Decider het volgende:
Ik heb het idee dat Sylar krachten overneemt van personen waar leven uit wegvloeit. Telekynesis is de 1e die hij verwerft. Het lijkt mij dat hij door het doden van heroes meer krachten krijgt. Hij wil bijzonder zijn en zal tot het uiterste gaan om meer krachten te verwerven. HYpothese hoor..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:26 schreef Arjan het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt het ook op mij over. Zou hij nu ook de onnozelheid hebben overgenomen van die vermoorde cheerleader?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Decider het volgende:
Ik heb het idee dat Sylar krachten overneemt van personen waar leven uit wegvloeit. Telekynesis is de 1e die hij verwerft. Het lijkt mij dat hij door het doden van heroes meer krachten krijgt. Hij wil bijzonder zijn en zal tot het uiterste gaan om meer krachten te verwerven. HYpothese hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
Ik alleen aan Nathan, vind Peter wel tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het een hele toffe aflevering. Alleen kan ik me enorm ergeren aan de gebroeders Petrelli.
Dat idee kreeg ik ook. Het zou niet de eerste keer zijn dat de wereld kleiner blijkt te zijn dan dat het eerst leek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Leuke aflevering, wat meer te weten gekomen over onder andere Sylar en zijn gave. Hebben we Linderman ooit al gezien, want ik denk op de een of andere manier dat dat de vader van Niki is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |