Helemaal mee eens: de OP ziet er top uit nuquote:
Ja, het is best leuk. Het is vooral achtergrond. Je ziet bijv. Hoe Nikky het geld roofde, hoe DL ontsnapte uit de gevangenis, wat er direct met claire en die gast gebeurde na het ongeluk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is er trouwens iemand die die comics leest? Heb de eerste gelezen, maar vond het niet fijn lezen, dat pdf. Zoja, heb je er iets aan?
Moet ik toch maar gaan lezen. Klopt de OP trouwens qua spoilermateriaal, maw: de eerste 8 comics zijn de eerste 8 afleveringen? Want ik zag dat er al iets van 45 waren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, het is best leuk. Het is vooral achtergrond. Je ziet bijv. Hoe Nikky het geld roofde, hoe DL ontsnapte uit de gevangenis, wat er direct met claire en die gast gebeurde na het ongeluk.
Matt staat erbijquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Sammetje het volgende:
SUPER die OPmaar idd, Matt moet er nog bij, hoewel ik die naam nu wel kan onthouden
Solly! Mijn welgemeende excusesquote:
Daar hebben we hier dus helemaal niets aan. Je kunt dan wel leuk kijken bij bv. een personage, maar daar staat dan altijd wel een spoiler. zo weet ik nu ook dingen die ik helemaal nog niet wilde weten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:07 schreef WheeleE het volgende:
Voor de geīnteresseerden: er is een uitgebreide engelstalige Wiki voor Heroes: http://heroeswiki.com.
LET OP: deze wiki is helemaal tot de amerikaanse uitzendingen, veel spoilers dus bij de personages.
De artikelen over de uitzendingen en comics die je al hebt gezien kun je wel redelijk veilig bekijken.
De in de engelse wiki gelinkte nederlandse heroeswiki is verre van compleet en bevat ook al flink wat spoilers!
Kijken op eigen risico hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar hebben we hier dus helemaal niets aan. Je kunt dan wel leuk kijken bij bv. een personage, maar daar staat dan altijd wel een spoiler. zo weet ik nu ook dingen die ik helemaal nog niet wilde weten.
Moest je beter lezen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar hebben we hier dus helemaal niets aan. Je kunt dan wel leuk kijken bij bv. een personage, maar daar staat dan altijd wel een spoiler. zo weet ik nu ook dingen die ik helemaal nog niet wilde weten.
Ik meldde dat ook voor de personages...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb het daar toch niet gelezen, omdat ie zei dat er spoilers in stonden heb ik het niet gelezen. Maar het heeft daardoor niet echt veel toegevoegde waarde in het NL topic.quote:
Nee, juist nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja dan moest je toch beter lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |