Wanneer kwam 'the exploding man' eigenlijk eerder in het verhaal voor?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een aflevering zeg! Ik vind het nu echt al een van de gaafste series ooit. Ze nemen gewoon voor alles de tijd, en nu langzaamaan wordt alles steeds duidelijker. Peter is de Exploding Man, dat had ik dus echt niet gedacht!
ik ook, het begint dan ook wel duidelijker te wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kwam 'the exploding man' eigenlijk eerder in het verhaal voor?Volgens mij hoorde ik vandaag pas voor het eerst over the exploding man.
Nog niet eerderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kwam 'the exploding man' eigenlijk eerder in het verhaal voor?Volgens mij hoorde ik vandaag pas voor het eerst over the exploding man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Om de wereld te kunnen redden misschien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:07 schreef Koningin het volgende:
Erg interessant weer gister.
Vet hoe die Sylar eigenlijk gewoon door het glas heen gaat...einde was ook weer spannend.
Waarom moet ze het nou weer wel herinneren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door One_Blood op 31-08-2007 13:11:37 ]Never die alone!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:56 schreef One_Blood het volgende:Dude, we zitten hier in het [NL] Heroes-topic. Maak eens heel snel dat je wegkomt met je gespoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ow sorry hoor. Het is wel moeilijk heh om normaal te reageren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, we zitten hier in het [NL] Heroes-topic. Maak eens heel snel dat je wegkomt met je gespoiler.
Net zo moeilijk als topictitels goed lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef One_Blood het volgende:
[..]
Ow sorry hoor. Het is wel moeilijk heh om normaal te reageren.
Weet je Fuck jou dan met je spoiler-tags. Als je neit normaal kan reageren ken je oprotten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als topictitels goed lezen.
Maar euh, edit jij even je bericht door spoiler-tags om je bericht te zetten? Anders verpest je het voor nog meer mensen...
Right back at ya.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef One_Blood het volgende:
[..]
Weet je Fuck jou dan met je spoiler-tags. Als je neit normaal kan reageren ken je oprotten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:07 schreef One_Blood het volgende:
[..]
Weet je Fuck jou dan met je spoiler-tags. Als je neit normaal kan reageren ken je oprotten.
NBC Heroes Wiki Episode Guidequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:00 schreef Blight het volgende:
Samenvatting van de episode? Ik was te druk met voetbal kijken vanwege die klote TOTO. Ben de tijd vergeten,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |