Lekkerrrrrrrrrquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:19 schreef candygirl het volgende:
nog 43 dagen en dan eindelijk op vakantie
quote:Op zondag 12 september 2010 20:47 schreef lynda het volgende:
Neuh daar gaat het ons ook niet om! Slechter dan in NL kan je toch niet krijgen![]()
Gevalletje van we willen (moeten!) even een week weg voor wat lager budget
Deze hele post zit vol treurigheid, typisch een reactie van een doorsnee Nederlander op vakantie in een land buiten Europa.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef candygirl het volgende:
net terug uit Tunesie, van Port a la kantouie
Hotel green park, echt super leuk en mooi
maar het land of zichvies en smerig, ook op andere plaatsen
maar een geweldige vakantie gehad, ik zou het hotel zeker aanbevelen
Welk hotel in Hammamet?quote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef lynda het volgende:
Dank je wel
Nou wij zijn er voor 90% uit, leuk hotel gevonden in Hammamet!
Is het al januari?
echt niet, 9 jaar geleden was bijvoorbeeld Monastir een hele mooie stad en nu......quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Deze hele post zit vol treurigheid, typisch een reactie van een doorsnee Nederlander op vakantie in een land buiten Europa.
Ik lees nergens dat je het hebt over Monastir, ik lees toch echt vies landquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:15 schreef candygirl het volgende:
[..]
echt niet, 9 jaar geleden was bijvoorbeeld Monastir een hele mooie stad en nu......
verpauperd ,oud, vervallen, vies enz!
En in Turkije bijvoorbeeld (ok dat is niet buiten Europa) zijn we ook uren lang in de woon wijken gelopen, anders dan hier maar niks mis mee
En het aanklampen van de mensen vond ik ook erger!
Dus je reactie lijkt me wat overdreven
http://www.tunisiadirect.co.uk/category.php?CID=55quote:Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef Droplollie het volgende:
Ik ga in augustus 8 dagen naar Sousse.
Ik wil vanaf daar graag een trip door de sahara maken.
Kan op internet weinig info over prijzen en dergelijke vinden.
Wat kost zo een trip ongeveer? Van twee dagen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |