Volgens mij klopt die link niet helemaal...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klopt het enige wat je daar goedkoop kunt krijgen is Ron Miel
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die link niet helemaal...
Heerlijk spul, ik neem het ook altijd mee als ik van Gran Canaria afkom.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef Serendips het volgende:
Nou, die Ron Miel lijkt me niet aan te bevelen...
Is dat van die zoetige mosterd?quote:
Af en toe eens naar Duitsland rijden en de auto volladen, dat scheelt echt veel geld, 10-15 euro per fles.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:46 schreef Innocence het volgende:
Ik wilde dit jaar zo graag Balearische ham meenemen, maar had helaas niet zoveel geld meer over. Hingen in veel restaurants aan het plafond te drogen, had het liefst een hele meegenomen!
Wel altijd flessen drank, niet omdat het nu zo'n lokale specialiteit is, maar omdat het veel geld scheelt.
Hm, geen wonder dat ze het hier "Zweedse balletjes" noemen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:05 schreef heaven7 het volgende:
köttbullar
pssstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:21 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij kan van een normale saiyan in een supersaiyan veranderen o.a.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef Serendips het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan dat Vegeta? Ik zag het ook al bij de Turk staan.
Dat weet ik maar ik neem het ook altijd mee uit Hongarijequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
pssst
Vegeta kan je ook bij de turk kopen
OK leuk en hoe smaakt dat? Waar lijkt het op? Etc etc...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:13 schreef heaven7 het volgende:
Zweedse mosterd
[afbeelding]
Festis
[afbeelding]
Nougat!
[afbeelding]
Jordnötsringar!
[afbeelding]
Bij deze de goede linkquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die link niet helemaal...
Ik snapte hem niet, maar na Google geraadgpleegd te hebben, zie ik dat je duidelijk te veel Dragonball hebt gekeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef tonks het volgende:
Hij kan van een normale saiyan in een supersaiyan veranderen o.a.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:17 schreef ihugster het volgende:
[..]
OK leuk en hoe smaakt dat? Waar lijkt het op? Etc etc...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |