Met dit weer smaakt dat spul in Nederland ook erg goed.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik weet niet waar je woont maar de Gall&Gall in de Amsterdamse Poort (Amsterdam) en slijterij Tiemessen in het winkelcentrum in Diemen hebben altijd Ron Miel in voorraad.....
Indeed best lekker,alleen smaken dat soort drankjes op je vakantiestek een stuk lekkerede....:)
Dat is wel jammer want dat spul is erg lekker.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:22 schreef Tinkepink het volgende:
Het is nauwelijks in NL te krijgen. Ik ben er een aantal jaren geleden ook al mee bezig geweest.
Zal eens gaan kijken maar als particulier krijg je niet alle sterke drank mee bij de sligroquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:45 schreef IkKooK het volgende:
Kijk in NB eens bij de Sligro (breda) misschen hebben ze het daar?
Ja, oke als ik een keer in de buurt ben zal ik zekker daar gaan kijken maar niemand weet er in Noord Brabant eentje te vinden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:34 schreef Zon het volgende:
Lekker spul idd! Melgers in Haarlem heeft het.
www.melgers.nl
Welke slijter?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:59 schreef travelman het volgende:
ik zag hem toevalllig in Nijmegen staan, ik meen rond de ¤ 13.-
Volgens mij kun je ook bij de ISPC (breda) als particulier een dag-pas vragen en ik ga ervan uit dat ze dat daar wel hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, oke als ik een keer in de buurt ben zal ik zekker daar gaan kijken maar niemand weet er in Noord Brabant eentje te vinden?
Weet je zeker dat ze die daar hebben? Dan vraag ik wel aan mijn zwager die in de horeca zit of hij die een keer mee brengt van de ISPCquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:29 schreef IkKooK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook bij de ISPC (breda) als particulier een dag-pas vragen en ik ga ervan uit dat ze dat daar wel hebben.
Had ik al lang op mijn lijstje staan om te gaan vragen als de fles leeg was. Maar ik dacht als hij in de buurt ergens te krijgen is dan hoef ik hem niet special te laten bestellen.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:54 schreef dmace het volgende:
Een ECHTE slijter besteld dat gewoon voor z'n klanten.
Maar daar had je natuurlijk al lang aan gedacht dat dat handiger is dan het land doorzoeken
beetje laat....in Nijmegen in de Lange Hezelstraat. In Breda staat ie ook bij de slijter bij Super de Boer. Ik meen hem ook gewoon bij de Gall & Gall gezien te hebben....quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Welke slijter?
Maar niet te laat fles is nog niet helemaal leeg.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:50 schreef travelman het volgende:
[..]
beetje laat....in Nijmegen in de Lange Hezelstraat. In Breda staat ie ook bij de slijter bij Super de Boer. Ik meen hem ook gewoon bij de Gall & Gall gezien te hebben....
Dank je ga ik dit weekend even kijkenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:38 schreef travelman het volgende:
Super De Boer
Belcrumweg 5-7
4815 HA BREDA
tel: 076-5733160
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |