Huh Gratis ? Ik heb hem een keer voor 25 euro bij de Intertoys gekocht, je kan hier je mp3 speler oid op aansluiten en als speaker gebruikenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef zwartedoos het volgende:
Een of ander geluidsding, 5euroDie kreeg je ooit gratis bij een happy meal
![]()
Goh wel vreemd dat ik m bij mn happy meal kreegquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:28 schreef NLThunder het volgende:
Fout, misschien verkeerd neergezet bij de bordspellen, die moeten 15ps opleveren. Ze zijn praktisch nieuw.
Bod is me echt te laag.
[..]
Huh Gratis ? Ik heb hem een keer voor 25 euro bij de Intertoys gekocht, je kan hier je mp3 speler oid op aansluiten en als speaker gebruiken
ik wacht in spanning op reactiequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef NLThunder het volgende:
@ xMatrix, stuur mij maar een pm, dan regelen we het dan verder.
Volgens mij bood ik je vraagprijs, en ik zou best graag een conclusie willen aangezien mijn telefoon langzaam aan de geest begint te geven...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef NLThunder het volgende:
Oh en vergeten te vermelden...
Bij de SE wil het camera knopje bij mij soms niet goed reageren , maar als mijn vriendin het doet, werkt hij wel.. ik denk dat het aan de tel ligt en me vriendin dat het aan mij ligt hahaha.
Het liefste ruil ik eigenlijk de telefoon tegen een ander mooi toestel, hiervoor ga ik even een speciaal topic maken. Want ik denk dat er wel genoeg belangstellenden zijn
Link naar topic : http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/9
Eventueel kan je nog wel geld bieden op de tel....
En wat is dan de vraagprijs waarvoor je hem wél wegdoet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef NLThunder het volgende:
Ik zit te kijken wat het aanbod is.
Niets meer niets minder.
Ik kijk wat mij natuurlijk het beste uitkomt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef freecell het volgende:
De laatste SEGA, wat moet die kosten, stuur je ook op en heb je ook spellen?
Hetzelfde geld voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Thrackan het volgende:
Bij gebrek aan informatie vervalt mijn bod bij deze.
Daarvoor mag je de gameboys zelf hebben, zonder spulletjes en zonder games.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef T42 het volgende:
Alle gameboy's werken prima, enkele klepjes ontbreken wel, 1 schermpje is niet goed meer. Een lege streep er door heen.
25excl?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:49 schreef NLThunder het volgende:
Het is Serious Sam Gold Edition. Moet je maar even googelen om te kijken wat het precies is, dat weet ik ook niet en kan ik nu oko niet na kijken ( @ work ).
[..]
Daarvoor mag je de gameboys zelf hebben, zonder spulletjes en zonder games.
zozo dus alle spellen en extra's voor 2,50?quote:Alle gamesboys bij me kaar incl spellen en extra's ! 27,50 euro !
Super Mario Landquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:52 schreef T42 het volgende:
gingt om de spulletjes
welke spellen zitten er bij?
Wauw, mijn Star Wars truukje werktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:14 schreef NLThunder het volgende:
Ik wil aan jou the Da Vinci Code wel verkopenAardig van mij he
Die Bluetooth headset werkt na mijn weten ook met andere toestellen, ik had hem zelf een keer aangeschaft met de vraag of die op de Samsung U600 kon, en volgens de beste man verkoper werkte hij gewoon op dat toestel.
Ik heb hem hier in de Bruna liggen voor 9,95... Verzendkosten lopen idd de spuigaten uit. Sorryquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:32 schreef NLThunder het volgende:
Dan zit je op 6,50 euro verzendkosten, zon boek is niet licht en kan niet door de brievenbus.
Dus 11,50 in totaal.
Indien akkoord, stuur even een pm
Dronten, Flevoland. Nee dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:57 schreef NLThunder het volgende:
Aan de verzendkosten kan ik helaas niets veranderen.
Misschien woon je in de buurt ? Omgeving Deventer
Mja enige daarmee is dat Deventer een klere eind weg isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:50 schreef NLThunder het volgende:
En je bod staat weer genoteerd
Na mijn weten is er niets anders mee aan de hand, ik heb iig nergens anders problemen mee.
Indien ik je een akkoord geeft kan je ook evt. de telefoon uit komen proberen.
Je zegt de hele tijd TS maar het is OP, of wil je dat hij verder kijkt dan de Topic Starterquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:20 schreef NLThunder het volgende:
Sonic is al verkocht, dat had je kunnen lezen als je verder keek dan alleen de TS.
Het boek is er nog en er is nog 1 Sega megadrive over met 1 controller en aansluitsnoeren. 20ex
Dat ZOU kunnen ja, maar niet bij Fok!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |