Ik wil er wel in geloven, maar word er vooral in teleurgesteld...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dan ben ik de enigste persoon op aarde die nog gelooft in clubliefde fuck it!
Ho ho wacht eens even jij, ze spelen niet alleen in het ''almachtige'' Italië hoor!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar zijn verdomme clubmensen gebleven als Totti en Maldini?
Di Canio is dan ook weer een gevalletje apart, omdat hij aan het einde van zijn loopbaan terugkeerde, desalniettemin respect idd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij dan zou zijn vertrokken, want de clubliefde van Francesco Totti stelt helemaal niet zoveel voor, het draait gewoon om de euro's. Paolo di Canio leverde tweederde van zijn Britse salaris in om bij Lazio te mogen voetballen, heb ik meer respect voor dan de clubliefde van Totti.
Ja, maar dan kom je weer bij de stelling dat dat makkelijker is bij een topploeg, al vind ik dat ook zeker wel voorbeelden van clubliefde!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho wacht eens even jij, ze spelen niet alleen in het ''almachtige'' Italië hoor!
Steven Gerrard (), Casilias, Carragher zijn ook clubiconen
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef peaceman het volgende:
Ger Senden
Ik ook, maar toch blijf ik erin geloven al is het alleen maar omdat ik mij probeer voor te stellen hoe het is als Ajax jou smeekt om te blijven, hoe kun je toch in godsnaam nee zeggen tegen de mooiste club van nederland waar je 200% welkom bent, en als jij blijft er een geweldige basis aanwezig blijft om een gelukkig seizoen tegemoet te gaan...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik wil er wel in geloven, maar word er vooral in teleurgesteld...
Datzelfde Ajax is ineens wel bereid te praten als het 1e bod 24 miljoen is, vind je dat niet vreemd dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch blijf ik erin geloven al is het alleen maar omdat ik mij probeer voor te stellen hoe het is als Ajax jou smeekt om te blijven, hoe kun je toch in godsnaam nee zeggen tegen de mooiste club van nederland waar je 200% welkom bent, en als jij blijft er een geweldige basis aanwezig blijft om een gelukkig seizoen tegemoet te gaan...
Net zoals al de spelers die bij 3 verschillende topclubs hebben gespeeld?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geloof mij, Voetbal in italie is een heiligdom, nee hij zou nooit naar Lazio gaan al zou hij daar het 238092873 voudige verdienen!
Ik ben benieuwd of Ajax Sneijder kwijt wil als Real 30 ml neerlegt en Sneijder aangeeft te willen blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Datzelfde Ajax is ineens wel bereid te praten als het 1e bod 24 miljoen is, vind je dat niet vreemd dan?
Toch vind ik Heitinga net ff een grotere held, net ff een streepje extra.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch blijf ik erin geloven al is het alleen maar omdat ik mij probeer voor te stellen hoe het is als Ajax jou smeekt om te blijven, hoe kun je toch in godsnaam nee zeggen tegen de mooiste club van nederland waar je 200% welkom bent, en als jij blijft er een geweldige basis aanwezig blijft om een gelukkig seizoen tegemoet te gaan...
En wat te denken van jongens als Cannavaro die Juve verruilt voor Real omdat Juve degradeertquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Fides het volgende:
[..]
Net zoals al de spelers die bij 3 verschillende topclubs hebben gespeeld?
Panucci: Inter, AC, Roma
Vieri: Juve, AC, Inter, Lazio
Perruzi: Roma, Juve, Inter, Lazio
Diego Fuser: AC, Lazio, Roma
Favalli: Lazio, Inter, AC
etc.
Alleen die actie gisteren al, meteen naar Aisatti rennenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch vind ik Heitinga net ff een grotere held, net ff een streepje extra.
Maar sowieso, als ik bij Ajax zou spelen zouden ze me met een stok nog niet weg kunnen slaan.
Goed voorbeeld vind ik nog altijd Matt Le Tissier van Southampton, was echt een wereldvoetballer, maar bleef bij Southampton en hielp eigenlijk zo zn carriere om zeep.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef Chivu het volgende:
Als Ajax in een grote competitie had gespeeld en Sneijder 6 miljoen per jaar had kunnen betalen, had Sneijder echt wel tot in de lengte van dagen bij Ajax gebleven. Totti verdient ook gewoon miljoenen bij AS Roma, lekker simpel om dan bij je club te blijven. Hetzelfde geldt voor Raul, Gerrard, Carragher, Casillas, Giggs, Maldini, Cannavaro. Jahoor, club iconen. Maar lekker makkelijk als je roots bij de grootste clubs in de grootste competities van Europa liggen (waar ik AS Roma ook toe reken). Zelfs clubs als Bayern Munchen hebben geen echte iconen, of het moet kaliber Jens Jeremies of Mehmet Scholl zijn.
Ik reken AS daar niet direct toe eigenlijk, overigens heb ik dat argument al wel vaker voorbij zien komen en dat klopt absoluut, maar dan kom ik weer bij mijzelf en wat Kevin hierboven zei, mij krijgen ze met geen stok weg bij Ajax als ik daar zou voetballen!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef Chivu het volgende:
Als Ajax in een grote competitie had gespeeld en Sneijder 6 miljoen per jaar had kunnen betalen, had Sneijder echt wel tot in de lengte van dagen bij Ajax gebleven. Totti verdient ook gewoon miljoenen bij AS Roma, lekker simpel om dan bij je club te blijven. Hetzelfde geldt voor Raul, Gerrard, Carragher, Casillas, Giggs, Maldini, Cannavaro. Jahoor, club iconen. Maar lekker makkelijk als je roots bij de grootste clubs in de grootste competities van Europa liggen (waar ik AS Roma ook toe reken). Zelfs clubs als Bayern Munchen hebben geen echte iconen, of het moet kaliber Jens Jeremies of Mehmet Scholl zijn.
Ja maar al die gele kaarten pakken slaat nergens op.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen die actie gisteren al, meteen naar Aisatti rennen
Klopt, maar een glimlach krijg ik er wel vanquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja maar al die gele kaarten pakken slaat nergens op.
David Trezeguet is een mooi voorbeeld van een broodvoetballer, heb je zijn gebaren richting het bestuur gezien, de laatste speeldag van afgelopen seizoen? Hij had het helemaal gehad met Juventus en dat allemaal omdat hij het niet eens was met het laatste contractsvoorstel, hij wilde per se weg, maar na een verbeterd contractsvoorstel bleef hij toch zijn club trouw. Hetzelfde verhaal geldt overigens voor Mauro Camoranesi en Pavel Nedved, want clubliefde is nu eenmaal heel erg betrekkelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En wat te denken van jongens als Cannavaro die Juve verruilt voor Real omdat Juve degradeert
Trezeguet vind ik een mooi voorbeeld dat hij bij Juve bleef.
Tot het moment dat je 8 miljoen kan verdienen bij een Europese club ipv (en dan hou ik ruim aan) 1 miljoen bij Ajax. Dan wordt het ineens een ander verhaal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik reken AS daar niet direct toe eigenlijk, overigens heb ik dat argument al wel vaker voorbij zien komen en dat klopt absoluut, maar dan kom ik weer bij mijzelf en wat Kevin hierboven zei, mij krijgen ze met geen stok weg bij Ajax als ik daar zou voetballen!!!
Ik weet het niet hoor, Buffon is er ook zo 1 beste keeper van de wereld toch spelende in de Serie B dat zegt toch wel iets?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
David Trezeguet is een mooi voorbeeld van een broodvoetballer, heb je zijn gebaren richting het bestuur gezien, de laatste speeldag van afgelopen seizoen? Hij had het helemaal gehad met Juventus en dat allemaal omdat hij het niet eens was met het laatste contractsvoorstel, hij wilde per se weg, maar na een verbeterd contractsvoorstel bleef hij toch zijn club trouw. Hetzelfde verhaal geldt overigens voor Mauro Camoranesi en Pavel Nedved, want clubliefde is nu eenmaal heel erg betrekkelijk.
Die is weggeweest... voor de poen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |