Deze is een goede, effe snel kopiëren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef RayMania het volgende:
Mijn team, was toch wel lastig.
[afbeelding]
he shit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
Theo Janssen is ook nog gebleseerd,
Hij verwacht de 5de speelronde weer fit te zijn zodat ie kan spelen tegen De Graafschap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
he shit.![]()
Wanneer is die dikke weer fit?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus deze 1e ronden krijg je wel punten maar gaan vanaf week 5 weer weg ofzo ? omdat het dan pas voor het eggie begint ?
Ja ik geloof je wel, maar vind het maar raar. Gewoon vanaf het begin, dat is juist mooi. Nu kun je zien wie het goed doen en wie niet en daarop selecteren, leuker is het als je ook gewoon wat 'foutjes' maakt.quote:
quote:
Alleen heb je er nog niets aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
2 goals van N'Kufo, eentje van Cziommer.
Mooie kikker.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef waterreus23 het volgende:
heb me dit jaar ook weer aangemeldt
[afbeelding]
Huntelaar doet het ook leuk, alleen heeft iedereen die. Wanneer wordt het bijgewerkt?quote:
Ik zie ze inderdaad ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef dndiek het volgende:
Zijn er al punten verdeeld dan? ik zie nog 0 0 0 staan
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:44 schreef Mindstate het volgende:
Gelukkig was hetn og niet begonnen, want ik had niet genoeg spelers in de basis![]()
Cziommer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
2 goals van N'Kufo, eentje van Cziommer.
Cziommer las ik ergens, maar ik zie nu dat het niet klopt. Nou ja, wel Kenndy en 2x N'Kufo, de 0 voor Timmer. Wel flink wat tegendoelpunten (Utrecht, Roda, Sparte) en 4 man niet gespeeld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:58 schreef Fides het volgende:
[..]
Cziommer?
Maargoed, ik zou ook aardig gescoord hebben met Makaay (1 goals, 2 assists), Lovre (goal), Bakircioglu (goal), Nkufo (2 goals), Salcido (de 0), Martens (overwinning) etc.![]()
Idem. Ik had Sneijder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:44 schreef Mindstate het volgende:
Gelukkig was hetn og niet begonnen, want ik had niet genoeg spelers in de basis![]()
10equote:
Met deze positie vraag ik me dat ook af, als ik lager had gestaan kon ik het wel begrijpenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Blijft wel raar he dat dit nog niet meetelt
Waarom moet je nou weer een maand oefenen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |