Stel jij wat beschikbaar?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan je nog wat winnen in de poule van fok ?
Daniel Alves.quote:
Nou jullie kunnen toch wel een fokshirt voor de winnaar doenquote:
Heb je alleen de kop gelezen ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb al een FOK!shirtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou jullie kunnen toch wel een fokshirt voor de winnaar doen![]()
Ja, kheb toch ge-editquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je alleen de kop gelezen ofzo?
Ja anders doe ik liever mee bij sup vereniging fc utrecht daar kan je wel prijzzzzzzzzzzzzzzen winnenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb al een FOK!shirt.
Zal eens vragen.
Ja, tijdens mijn reactie. Maar tis je vergeven hoorquote:
Je kunt toch aan meerdere subleagues meedoen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja anders doe ik liever mee bij sup vereniging fc utrecht daar kan je wel prijzzzzzzzzzzzzzzen winnen![]()
oh wist ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kunt toch aan meerdere subleagues meedoen?
Heracles op de bankquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:10 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Nu hopen dat die Roemeen van Utrecht niet constant in de lappenmand is.
Uiteraard, vorig jaar volgens mij het minst scorende team na 32 speelronden. Dan is het logisch dat je hem op de bank dropt. Maar hoezo Ricky en geen Everton?quote:
Reken er maar wel op , maar als die speelt is hij wel erg goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:10 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Nu hopen dat die Roemeen van Utrecht niet constant in de lappenmand is.
Ik hoop dat hij het goed gaat doen en veel speelt, en dan niet eens alleen voor mijn profcoach team. Altijd leuk om een goede technische, aanvallende middenvelder in de eredivisie te zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Reken er maar wel op , maar als die speelt is hij wel erg goed
In de thuiswedstrijden kunnen we wel regelmatig de 0 weten te houden, dus dan eventueel Pieckenhagen als 2e doelman of een verdediger die altijd zeker is van zijn plaats (Boakye). Scorende middenvelders die een zekerheidje zijn hebben we niet, dus dat zou ik niet doen. Voorin hebben we dan Everton die regelmatig scoort en als '10' Ricky, maar die gaat denk ik redelijk wat kaarten pakken en is redelijk blessuregevoelig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij nu wel opeens veel gaat spelen, maar je weet maar nooit
Wie tip jij mij voor heracles?
Ik vond VD Bergh een van de weinige die wel kon voetballen bij RKC en Everton zegt me niet zoveel. Is die beter?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uiteraard, vorig jaar volgens mij het minst scorende team na 32 speelronden. Dan is het logisch dat je hem op de bank dropt. Maar hoezo Ricky en geen Everton?
Liep vorig jaar ongeveer 1 doelpunt per 180 minuten in een stroef draaiend team. Bovendien vreet Ricky over het algemeen redelijk wat kaarten wat je minpunten op zou kunnen leveren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vond VD Bergh een van de weinige die wel kon voetballen bij RKC en Everton zegt me niet zoveel. Is die beter?
Heb naar aanleiding van je andere tip maar Boakye gedaan ipv Sansoni. Van Vitesse heb ik nu Kolk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Liep vorig jaar ongeveer 1 doelpunt per 180 minuten in een stroef draaiend team. Bovendien vreet Ricky over het algemeen redelijk wat kaarten wat je minpunten op zou kunnen leveren.
Hoop voor je dat het goed zal uitpakken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb naar aanleiding van je andere tip maar Boakye gedaan ipv Sansoni. Van Vitesse heb ik nu Kolk.
Ach, hij staat er naast. En als ie niet veel kaarten pakt is het wel een verbetering tov Sansoni. En Kolk deed het wel aardig in de voorbereiding.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het goed zal uitpakken.![]()
Boakye is wel een topper achterin die niet veel kaarten pakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |