Ach ja, ik maak er een gezellig dagje uit vanquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:59 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Trek er maar flink wat tijd voor uit dan
Nou, volgens mij nog maaaandenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef Kanogor het volgende:
Hoe lang blijft dat ding eigenlijk liggen? Heb hem nog steeds niet opgehaald, dus...
Heel 2008 nog.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef Kanogor het volgende:
Hoe lang blijft dat ding eigenlijk liggen? Heb hem nog steeds niet opgehaald, dus...
Dat doen die klootzakken bij mij ook altijdquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:29 schreef Nuna het volgende:
En ze hebben mijn foto er schuin opgeplakt
Same herequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doen die klootzakken bij mij ook altijd.
Een foto op een OV-kaart hoeft niet aan al die eisen te voldoen hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:13 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik heb mijne net opgehaald, met foto van September 2004Man vond het wel een 'erg jonge foto' maar hij accepteerde het toch
En dat terwijl er bij de ingang ongeveer 3 pamfletten hangen met regels en foto's als illustratie, terwijl mijn foto alle regels schendt
Maargoed, toen ik zei dat ik de foto bij de IBG had laten checken (
) accepteerde hij hem
Postkantoor:
IBG:
Staat op het postkantoor van welquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een foto op een OV-kaart hoeft niet aan al die eisen te voldoen hoor.
Onzin, het is geen legitimatie-/identificatiebewijs.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat op het postkantoor van welInclusief al die foto's die ook destijds bij paspoort/identiteitskaart stonden
Niet lachen, geen bril en weet ik wat allemaal nog meer
Exact, maar die regels hangen er wel voorquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin, het is geen legitimatie-/identificatiebewijs.
Moet je je pasnummer opvragen bij de IBG en daarmee langs het postkantoor gaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef Roellio het volgende:
Oh shit. Dat afhaalbewijs ben ik hendig kwijt.
Pasnummer staat op IBG.nl. DigID for the win.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je je pasnummer opvragen bij de IBG en daarmee langs het postkantoor gaan
Exactquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Pasnummer staat op IBG.nl. DigID for the win.
Dit wilde ik net weten aangezien ik me brief ook kwijt ben
goa ie henquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:14 schreef 9christensen het volgende:
zal 'm ook eens ophalen deze dagen.
mornquote:
http://www.ibgroep.nl/par(...)vragen/Aanvragen.aspquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef Myers het volgende:
Hoe werkt dat stufi aanvragen via 'Mijn IB-Groep' nou precies? Ik log in met dat DigiD gedoe, dan kom ik in Mijn IBG en zie al m'n gegevens enzo, maar er staat nergens de optie om stufi aan te vragen. Ik zie alleen de stufi die ik voor mijn vorige opleiding heb aangevraagd, daar kan ik dan op wijzigen klikken maar dan krijg ik de melding dat er geen geldige studie staat geregistreerd. Dat is wel vreemd omdat ik iets meer dan een maand geleden me gewoon heb aangemeld bij een nieuwe opleiding via dat Studielink, wat ook allemaal geverifieerd en goedgekeurd is door IBG?
Ja, en dan? Zoals ik net al zei, als je ingelogd bent staat er nergens de optie om stufi aan te vragen. Ik kan alleen wat wijzigen maar dan krijg ik dus die melding dat er geen studie is geregistreerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef roburt het volgende:
[..]
http://www.ibgroep.nl/par(...)vragen/Aanvragen.asp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |