Of paupers die het woord pauper om de haverklap gebruiken,en denken op die manier enigszins leuk/intelligent over te komen...de meeste mensen die dit woord gebruiken zijn zelf paupers.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef AtheistArmy het volgende:
Of paupers die het woord pauper om de haverklap gebruiken,en denken op die manier enigszins intelligent over te komen...de meeste mensen die dit woord gebruiken zijn zelf paupers.
Dat zijn dus mensen die niet verder komen dan dit soort trieste one-liners en ad hominems.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.
Fijn voor jequote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef AtheistArmy het volgende:
Dat zijn dus mensen die niet verder komen dan dit soort trieste one-liners en ad hominems.
Zulke mogen ze van mij direct tegen de muur zetten.. GEGEN DIE MAUER..!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
wat hij zegt!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef JF_ het volgende:
Ik zie 't probleem niet... Hij gebruikt z'n grootlicht precies zoals het hoort, en dimt weer netjes zodra 'ie er iemand mee kan hinderen. Als ik in 't donker rondrij op een onverlichte weg trek ik ook m'n grootlicht aan als er niemand aankomt, ik vind 't ietsje comfortabeler rijden als ik kan zien wat er 100 meter voor me staat ipv te moeten gokken wat er buiten de lichtbundels gebeurt (die al na 25 meter of zo de grond induiken ivm die hele fijne APK regels).
Als je dan toch wilt klagen, begin dan over die nep-Xenon golfjes die 2x110W monteren achter beschadigde glazen en je daarmee totaal verblinden als ze achter je zitten, of die kloteklappers die hun mistlampen aantrekken op een natte weg en daardoor net zo verblindend zijn omdat ze via 't wegdek weer netjes in je spiegels vallen.
Daar zit nog logica in hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
Jij hebt geen achteruitkijkspiegel?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er vervelend aan als je achter hem zit?
Dan schijnt ie toch niet op jouw?
Ik kreeg een ban voor die opmerking.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.
idem!!!!quote:
Gewoon sneller gaan rijden, dan verdwijnt hij wel uit je spiegelsquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef DropjesLover het volgende:
gewoon gas terug nemen, hem langs laten, er zelf achter gaan rijden met groot licht![]()
Heb jij uitschuifbare achteruitkijkspiegels zodat je bij de persoon voor je kan gluren?quote:
En jij ververolgens een boete krijgenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gewoon sneller gaan rijden, dan verdwijnt hij wel uit je spiegels
hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef netnord het volgende:
[..]
En jij ververolgens een boete krijgen![]()
jij kunt via je acheruitkijkspiegel de koplampen van je voorligger zien?quote:
Ik ben 18 jaar, dus ik zou wel balen van 250 euro boetequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.
Ik kon het niet beter zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef JF_ het volgende:
Ik zie 't probleem niet... Hij gebruikt z'n grootlicht precies zoals het hoort, en dimt weer netjes zodra 'ie er iemand mee kan hinderen. Als ik in 't donker rondrij op een onverlichte weg trek ik ook m'n grootlicht aan als er niemand aankomt, ik vind 't ietsje comfortabeler rijden als ik kan zien wat er 100 meter voor me staat ipv te moeten gokken wat er buiten de lichtbundels gebeurt (die al na 25 meter of zo de grond induiken ivm die hele fijne APK regels).
Als je dan toch wilt klagen, begin dan over die nep-Xenon golfjes die 2x110W monteren achter beschadigde glazen en je daarmee totaal verblinden als ze achter je zitten, of die kloteklappers die hun mistlampen aantrekken op een natte weg en daardoor net zo verblindend zijn omdat ze via 't wegdek weer netjes in je spiegels vallen.
even offtopic maar, ben jij die kut user JF op het radioforum? die kut spammer!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef JF_ het volgende:
Ik zie 't probleem niet... Hij gebruikt z'n grootlicht precies zoals het hoort, en dimt weer netjes zodra 'ie er iemand mee kan hinderen. Als ik in 't donker rondrij op een onverlichte weg trek ik ook m'n grootlicht aan als er niemand aankomt, ik vind 't ietsje comfortabeler rijden als ik kan zien wat er 100 meter voor me staat ipv te moeten gokken wat er buiten de lichtbundels gebeurt (die al na 25 meter of zo de grond induiken ivm die hele fijne APK regels).
Als je dan toch wilt klagen, begin dan over die nep-Xenon golfjes die 2x110W monteren achter beschadigde glazen en je daarmee totaal verblinden als ze achter je zitten, of die kloteklappers die hun mistlampen aantrekken op een natte weg en daardoor net zo verblindend zijn omdat ze via 't wegdek weer netjes in je spiegels vallen.
Een ander beschuldigen van spammen terwijl je username een website isquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:22 schreef SpixFM.nl het volgende:
[..]
even offtopic maar, ben jij die kut user JF op het radioforum? die kut spammer!
Heel fijn.. En dezelfde logica als de fantastische grootlicht rijders ook. JIJ hebt er ZELF immers geen last van. Dat noemt men ASO.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daar zit nog logica in hoor.
Grootlichten moet je steeds weer dimmen omdat die een stuk hoger gemonteerd zitten dan mistlichten. Als je dus een tegenligger ziet moet je telkens je grootlichten uitdoen, want die schijnen over de middenberm en kunnen tegenliggers verblinden.
Mistlichten zitten véél lager gemonteerd (10à15cm van de grond normaal), waardoor je die gewoon aan kan laten als er tegenliggers zijn; een betonnen middenberm is hoog genoeg om dat licht uit de ogen van de andere bestuurders te houden.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij snapt niet wat 'achter' betekent?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij uitschuifbare achteruitkijkspiegels zodat je bij de persoon voor je kan gluren?![]()
Ja godverdomme ik dacht dat die auto achter 'm zat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij kunt via je acheruitkijkspiegel de koplampen van je voorligger zien?
best goed
Ik spreek over snelweg, daar heb je geen drempels. Zélfs in België niet, dus in de rest van de wereld ook niet. Als je op het linkervak zit mag je gerust mistlichten aanhebben, aan de andere kant zie je dat echt niet. Enkel als de baan een serieuze bult zou maken is er kans dat je iemand verblindt, dus dan zet je die lichten ook af.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:52 schreef neo2000 het volgende:
Heel fijn.. En dezelfde logica als de fantastische grootlicht rijders ook. JIJ hebt er ZELF immers geen last van. Dat noemt men ASO.
Wat denk je dar er gebeurt bij drempels..? Wat denk je dat er gebeurt bij een weg die een beetje op loopt.. Een beetje helling is genoeg om een complete batsign te projecteren in de lucht. Dat die mistlamp mongolen dat niet begrijpen, dat gecombineerd met het feit dat zij schijt aan hun mede weggebruikers hebben, is voor mij een reden om te zeggen.. GEGEN DIE MAUER..!![]()
Wel diepe kuilen. Heeft ongeveer het zelfde effect.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ik spreek over snelweg, daar heb je geen drempels. Zélfs in België niet, dus in de rest van de wereld ook niet.
Totaal niet. Dat wordt door je vering opgevangen, je auto zal daar zelf niet zodanig van bewegen dat het licht naar boven / beneden schijnt hoor. Verder zijn ze hier maximum 5cm diep, dus nog steeds beter of in afrika.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef existenz het volgende:
Wel diepe kuilen. Heeft ongeveer het zelfde effect.
Wil je de onderkant van mijn bumper zienquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Totaal niet. Dat wordt door je vering opgevangen, je auto zal daar zelf niet zodanig van bewegen dat het licht naar boven / beneden schijnt hoor. Verder zijn ze hier maximum 5cm diep, dus nog steeds beter of in afrika.
Steden met verkeerd afgestelde stoplichten zijn velen malen irritanter.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Mensen met verkeerd afgestelde stadslichten zijn velen malen irritanter.
Maar dan lijkt het net alsof ze in een rally meerijden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan d vinden ze e mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
Xenon, nog zoiets kuts.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef draaijer het volgende:
Koop dan een auto met normaal licht. Xenon is goed voor alles. Je ziet veel en mensen gaan nog steeds snel voor je aan de kant. Heeeeeeeeeeeeerlijk
die fake-xenon dingetjes zijn ook nog goed hoor (uiteraard zijn ze niet zo goed als echte). Je zicht is er ook beter door en doordat het blauwer licht is voel je de vermoeidheid minder (Philips BlueVision lampjes)quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef draaijer het volgende:
Koop dan een auto met normaal licht. Xenon is goed voor alles. Je ziet veel en mensen gaan nog steeds snel voor je aan de kant. Heeeeeeeeeeeeerlijk
Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut wegquote:
Ja, dat bedoel ik. Andere mensen hebben er een hekel aan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut weg![]()
Binnen een minuut ga je het ook wel met gloeilampen redden.. Iemand die nutteloos links cruised, is met 5 seconden weg als je dual xenon hebtquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut weg![]()
Je bevestigd gewoon in een keer mijn vorige post, geweldig..!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut weg![]()
Soms (of vaak, dat weet ik niet) regelt de binnenspiegel dat zelf al tegenwoordig en anders is dat hendeltje onder je binnenspiegel je misschien al eens opgevallen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:31 schreef Utca het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja godverdomme ik dacht dat die auto achter 'm zat.
![]()
Moeten ze maar niet nutteloos links rijden. Zolang je 130 of meer rijdt op het linkervak zal ik niet beginnen trekken met mijn lichten, als je 110 op het linkervak rijdt hoor je daar niet thuis. Opkrassen naar het middenvak.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Andere mensen hebben er een hekel aan.
Goed, je kunt je nu ook voorstellen dat het als tegenligger zijnde bijzonder irritant is als een auto zijn Xenon lichten iets te hoog afgesteld heeft staan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet nutteloos links rijden. Zolang je 130 of meer rijdt op het linkervak zal ik niet beginnen trekken met mijn lichten, als je 110 op het linkervak rijdt hoor je daar niet thuis. Opkrassen naar het middenvak.
Behoorlijk offtopic, maar nee - ik gebruik geen kutten op het radioforum, en stop ze ook niet vol met spam. Kunnen we 't nu weer over grote koplampen hebben?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:22 schreef SpixFM.nl het volgende:
[..]
even offtopic maar, ben jij die kut user JF op het radioforum? die kut spammer!
uiteraard. Als je met xenon's rijdt zorg je er dan ook voor dat je lichten goed afgesteld staan; normaalgezien kan je ze zelfs zelf bijstellen als je met zo'n bak rijdt, helaas wordt dat vaak vergeten. Als je het niet vergeet, is er helemaal niets mis met dergelijke lampen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed, je kunt je nu ook voorstellen dat het als tegenligger zijnde bijzonder irritant is als een auto zijn Xenon lichten iets te hoog afgesteld heeft staan?
?! wat begrijp je niet aan auto's?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed, je kunt je nu ook voorstellen dat het als tegenligger zijnde bijzonder irritant is als een auto zijn Xenon lichten iets te hoog afgesteld heeft staan?
Je kan uiteraard ook ontopic reageren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Dat zijn dus mensen die niet verder komen dan dit soort trieste one-liners en ad hominems.
Flink afremmen is mijn remedie tegen paupers die dat proberen. Ik heb daar toch zo'n hekel aan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
Binnen een minuut ga je het ook wel met gloeilampen redden.. Iemand die nutteloos links cruised, is met 5 seconden weg als je dual xenon hebt
Tja, misschien moet je eens gaan nadenken waarom mensen dat bij je zouden doen. Heeeeeeeeeeeeel, maar dan ook heeeeeeeeeel misschien zal het een reden hebben. Remmen is zoooo dom. Daarmee breng je andere weggebruikers zo in het gevaar en dat omdat je aan jezelf dacht. IK VIND DAT ..... zie jou postquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Flink afremmen is mijn remedie tegen paupers die dat proberen. Ik heb daar toch zo'n hekel aan.
Ja, totdat zo iemand uit schrik de berm in vliegt tegen een boom aan en komt te overlijden. Dan sla jij jezelf voor je kop en dan heb ik het niet alleen over de straf die daarop volgt, maar ook je trauma, dat jij de dood van iemand op je geweten hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Flink afremmen is mijn remedie tegen paupers die dat proberen. Ik heb daar toch zo'n hekel aan.
Begrijp me niet verkeerd. Als ik in mijn achterspiegel iemand met grote snelheid zie aankomen, zal ik met de eerstvolgende mogelijkheid naar rechts gaan, maar als dat niet gaat en meneer vind het nodig om direct in mijn achterbak te gaan zitten wil ik best even mijn remlichten showen om te laten zien dat dat irritant is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:06 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je eens gaan nadenken waarom mensen dat bij je zouden doen. Heeeeeeeeeeeeel, maar dan ook heeeeeeeeeel misschien zal het een reden hebben. Remmen is zoooo dom. Daarmee breng je andere weggebruikers zo in het gevaar en dat omdat je aan jezelf dacht. IK VIND DAT ..... zie jou post
der is heus niemand die gaat zitten duwen als ze zien dat je niet opzij kan. Waarom zou je ook, de chauffeur voor je kan ook niet zomaar even in de middenberm gaan wachten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 05:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Als ik in mijn achterspiegel iemand met grote snelheid zie aankomen, zal ik met de eerstvolgende mogelijkheid naar rechts gaan, maar als dat niet gaat en meneer vind het nodig om direct in mijn achterbak te gaan zitten wil ik best even mijn remlichten showen om te laten zien dat dat irritant is.
Geloof me, die zijn er wel degelijk! Ze zijn zeer zeldzaam, maar er zijn figuren die blijkbaar alleen de auto voor zich zien en verder niks waardoor ze vinden dat jij maar op moet zouten. Hoe je dat doet zal ze een zorg zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
der is heus niemand die gaat zitten duwen als ze zien dat je niet opzij kan. Waarom zou je ook, de chauffeur voor je kan ook niet zomaar even in de middenberm gaan wachten.
Ik ga natuurlijk niet vol in de remmen. Ik bedoel ik heb geen auto van de sloperij, waarbij ik dat zomaar kan maken.:P Ik trap net genoeg op de rem, zodat mijn remlicht aangaat. 9 van de 10 keer is de boodschap dan wel duidelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geloof me, die zijn er wel degelijk! Ze zijn zeer zeldzaam, maar er zijn figuren die blijkbaar alleen de auto voor zich zien en verder niks waardoor ze vinden dat jij maar op moet zouten. Hoe je dat doet zal ze een zorg zijn.
Maar dan nog, ga dan niet remmen. Doe desnoods je alarmlichten aan of ga zachter rijden.
En helaas zijn dat vaak de ergsten die daarenboven nog een zwaar gevaarlijke maneuvers gaan uithalen als je toch probeert in te halen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef Duiveltja het volgende:
Er zijn aan de andere kant ook mensen die andere mensen die met meer dan 120km/pu aankomen rijden expres niet naar rechts gaan.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
En helaas zijn dat vaak de ergsten die daarenboven nog een zwaar gevaarlijke maneuvers gaan uithalen als je toch probeert in te halen.
Ik heb laatst nog iemand tegengekomen (ik reed een 150 ofzo) die 130 op het linkervak reed, terwijl er dus niemand om de snelweg zat, 2 zo goed als lege vakken aan de rechterkant dus. Die persoon bleef maar 130 rijden, dus heb ik even mijn faren aangestoken. Ipv naar rechts te gaan trapt hij op de rem. Ik schuif dus zelf naar rechts om hem op het middenste vak in te halen; die persoon schuift ook naar rechts en snijdt mij af. Ik was nog zo onnozel om te denken dat hij het gesnapt heeft, dus ga weer naar links om hem daar in te halen, schuift hij weer naar links...
Uiteindelijk ben ik hem wel kwijt geraakt, een eindje op het middenvak gereden achter hem en van het moment ik een vrachtwagen rechts zag overgegaan op de pechstrook en langs daar ingehaald, iets wat die duidelijk niet verwachtte. Dat zijn pas irritante kereltjes; denken dat ze zelf eigen rechtertje kunnen spelen...
Ik ben ook geen taalzeiker. Maar laten we het hier leesbaar een duidelijk houden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
der is heus niemand die gaat zitten duwen als ze zien dat je niet opzij kan. Waarom zou je ook, de chauffeur voor je kan ook niet zomaar even in de middenberm gaan wachten.
Pas als er een paar ruime mogelijkheden geweest zijn om op te schuiven zal ik eens met mijn lichten trekken & naar links beginnen pinken, maar ik zal echt niet in iemands bumper kleven.
Als jij trouwens hard remt, en de persoon achter jou knalt erin ben jij voor de verzekering in fout (de bumperklever gaat een boete krijgen, maar wordt voor de verzekering in zijn recht gesteld) aangezien jij zomaar remt, en zomaar remmen op de snelweg is niet toegestaan (wordt nl gezien als een maneuver).
ik ben Vlaming, dus ik mag dat zeggenquote:
Wat een eikel is dat zeg. Wtf! Daar kan ik ook echt niet tegen, mensen die met een te lage snelheid links rijden terwijl er rechts niets is. Aan de andere kant vind ik het ook zwaar irritant als ik iemand inhaal (gemiddeld cruisesnelheid is toch vaak 140/150) en iemand het dan nog nodig vind te kleven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
En helaas zijn dat vaak de ergsten die daarenboven nog een zwaar gevaarlijke maneuvers gaan uithalen als je toch probeert in te halen.
Ik heb laatst nog iemand tegengekomen (ik reed een 150 ofzo) die 130 op het linkervak reed, terwijl er dus niemand om de snelweg zat, 2 zo goed als lege vakken aan de rechterkant dus. Die persoon bleef maar 130 rijden, dus heb ik even mijn faren aangestoken. Ipv naar rechts te gaan trapt hij op de rem. Ik schuif dus zelf naar rechts om hem op het middenste vak in te halen; die persoon schuift ook naar rechts en snijdt mij af. Ik was nog zo onnozel om te denken dat hij het gesnapt heeft, dus ga weer naar links om hem daar in te halen, schuift hij weer naar links...
Uiteindelijk ben ik hem wel kwijt geraakt, een eindje op het middenvak gereden achter hem en van het moment ik een vrachtwagen rechts zag overgegaan op de pechstrook en langs daar ingehaald, iets wat die duidelijk niet verwachtte. Dat zijn pas irritante kereltjes; denken dat ze zelf eigen rechtertje kunnen spelen...
Net zo irritant als mensen die op de rechter baan gaan kleven terwijl ze in kunnen halen maar dat niet doen omdat ze of te lui zijn, of de afrit over 20KM moeten hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat een eikel is dat zeg. Wtf! Daar kan ik ook echt niet tegen, mensen die met een te lage snelheid links rijden terwijl er rechts niets is. Aan de andere kant vind ik het ook zwaar irritant als ik iemand inhaal (gemiddeld cruisesnelheid is toch vaak 140/150) en iemand het dan nog nodig vind te kleven.
die vind ik niet irritant, daar storen ze degenen die sneller willen rijden niet. Laat ze daar gelukzalig 90/u tuffen met hun twingo'tje tussen de 10tonners; als er ongelukken gebeuren op de snelweg zit je op het rechtervak gewoon het onveiligste.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net zo irritant als mensen die op de rechter baan gaan kleven terwijl ze in kunnen halen maar dat niet doen omdat ze of te lui zijn, of de afrit over 20KM moeten hebben.
Nee, ik bedoelde meer dat wanneer je dus rustig 120 rijdt op de rechter baan er dus zo'n sjappie boven op je bumper zit. Als je hard wil rijden maakt dat niet uit, maar als ik lekker rustig aan wil doen is dat ontzettend irritant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
die vind ik niet irritant, daar storen ze degenen die sneller willen rijden niet. Laat ze daar gelukzalig 90/u tuffen met hun twingo'tje tussen de 10tonners; als er ongelukken gebeuren op de snelweg zit je op het rechtervak gewoon het onveiligste.
Is ook zeer irritant ja.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
Het wekt agressie op.. Dat wil je niet op de snelweg.. Als iemand groot licht gebruikt, zal daar 9 van de 10 keer wel een reden voor zijn. Het overkomt mij namelijk nooitquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet vol in de remmen. Ik bedoel ik heb geen auto van de sloperij, waarbij ik dat zomaar kan maken.:P Ik trap net genoeg op de rem, zodat mijn remlicht aangaat. 9 van de 10 keer is de boodschap dan wel duidelijk.
Er zijn aan de andere kant ook mensen die andere mensen die met meer dan 120km/pu aankomen rijden expres niet naar rechts gaan.
Statistisch gezien gebeuren de meeste ongelukken juist op de linkerstrook, maar m'n gevoel zegt me ook dat je niet tussen twee vrachtwagens wilt zitten in een kettingbotsing :-)quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
die vind ik niet irritant, daar storen ze degenen die sneller willen rijden niet. Laat ze daar gelukzalig 90/u tuffen met hun twingo'tje tussen de 10tonners; als er ongelukken gebeuren op de snelweg zit je op het rechtervak gewoon het onveiligste.
waar vallen eigenlijk de meeste doden? Een kopstaart op het linkervak kan volgens mij nog best goed aflopen als je snel met je zijkant in de vangrail zit & niet wegslaat, een vrachtwagen over je lijkt me pijnlijk...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef JF_ het volgende:
[..]
Statistisch gezien gebeuren de meeste ongelukken juist op de linkerstrook, maar m'n gevoel zegt me ook dat je niet tussen twee vrachtwagens wilt zitten in een kettingbotsing :-)
ik rij altijd 150/160 @ teller alle keren dat ik geflitst ben is het na correctie 145~ ishhhquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.
Gelukzak. Belgische "super"boete's leveren je een prentje van 250¤ op als je aan 150 geflitst bent; sneller = rijbewijs ingetrokken. Altijd ervoor zorgen dus dat ik 155 op de teller rijd of achter iemand hang (dat ik nog kan remmen als de flits voor hem afgaat)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:50 schreef Devilnl het volgende:
ik rij altijd 150/160 @ teller alle keren dat ik geflitst ben is het na correctie 145~ ishhh
enn kost 131~ euro
heb een week geleden bijna chronisch 150-160 gereden van antwerpen naar luik (over brussel)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gelukzak. Belgische "super"boete's leveren je een prentje van 250¤ op als je aan 150 geflitst bent; sneller = rijbewijs ingetrokken. Altijd ervoor zorgen dus dat ik 155 op de teller rijd of achter iemand hang (dat ik nog kan remmen als de flits voor hem afgaat)
haal die stinger vanonder je motorkapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
heb een week geleden bijna chronisch 150-160 gereden van antwerpen naar luik (over brussel)
Schijnt niet in je ogen en je ziet er meer door. Alleen jammer dat je ze niet mag gebruiken met zicht van 100+meter..quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |