abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52302001
Rijd ik op de snelweg achter een andere auto die om de 5 seconden zijn groot licht aandoet snach'ts maar steeds weer een seconde later uit moet doen omdat er een tegenliggen aankomt. Dan doe je toch steeds je groot licht gewoon niet aan?

klacht: domme mensen die irritant met hun lichten zitten te 'knipperen'
-HOP-
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:09:42 #2
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52302024
Hij wou je versieren.Maargoed, bij zulke mensen brand er idd geen lichtje
*Hosselcopter*
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:10:07 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52302031
Snelwegen zonder verlichting
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:13:15 #4
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52302100
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht. .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_52302105
Wat is er vervelend aan als je achter hem zit?
Dan schijnt ie toch niet op jouw?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_52302163
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht. .
Of paupers die het woord pauper om de haverklap gebruiken,en denken op die manier enigszins leuk/intelligent over te komen...de meeste mensen die dit woord gebruiken zijn zelf paupers.
The fox condems the trap ,not himself.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:17:55 #7
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52302192
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef AtheistArmy het volgende:

Of paupers die het woord pauper om de haverklap gebruiken,en denken op die manier enigszins intelligent over te komen...de meeste mensen die dit woord gebruiken zijn zelf paupers.
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:20:47 #8
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52302253
Ik zag x zo'n mooiboi fag toen ik stadje in was, hij zo stoer staan met z'n matties op plein.Even later had ik pakje peuken gehaald bij een kiosk.Gast kwam daar aanslenteren met z'n mattiez en wou kraskaarten kopen.... maar hij was niet oud genoeg

moest ik ff kwijt
*Hosselcopter*
pi_52302256
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef JDude het volgende:

[..]

Dat zijn dus mensen die niet verder komen dan dit soort trieste one-liners en ad hominems.
The fox condems the trap ,not himself.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:22:11 #10
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52302287
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef AtheistArmy het volgende:

Dat zijn dus mensen die niet verder komen dan dit soort trieste one-liners en ad hominems.
Fijn voor je .
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:34:27 #11
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_52302531
quote:
Zulke mogen ze van mij direct tegen de muur zetten.. GEGEN DIE MAUER..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_52302669
Ik zie 't probleem niet... Hij gebruikt z'n grootlicht precies zoals het hoort, en dimt weer netjes zodra 'ie er iemand mee kan hinderen. Als ik in 't donker rondrij op een onverlichte weg trek ik ook m'n grootlicht aan als er niemand aankomt, ik vind 't ietsje comfortabeler rijden als ik kan zien wat er 100 meter voor me staat ipv te moeten gokken wat er buiten de lichtbundels gebeurt (die al na 25 meter of zo de grond induiken ivm die hele fijne APK regels).

Als je dan toch wilt klagen, begin dan over die nep-Xenon golfjes die 2x110W monteren achter beschadigde glazen en je daarmee totaal verblinden als ze achter je zitten, of die kloteklappers die hun mistlampen aantrekken op een natte weg en daardoor net zo verblindend zijn omdat ze via 't wegdek weer netjes in je spiegels vallen.
pi_52302731
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef JF_ het volgende:
Ik zie 't probleem niet... Hij gebruikt z'n grootlicht precies zoals het hoort, en dimt weer netjes zodra 'ie er iemand mee kan hinderen. Als ik in 't donker rondrij op een onverlichte weg trek ik ook m'n grootlicht aan als er niemand aankomt, ik vind 't ietsje comfortabeler rijden als ik kan zien wat er 100 meter voor me staat ipv te moeten gokken wat er buiten de lichtbundels gebeurt (die al na 25 meter of zo de grond induiken ivm die hele fijne APK regels).

Als je dan toch wilt klagen, begin dan over die nep-Xenon golfjes die 2x110W monteren achter beschadigde glazen en je daarmee totaal verblinden als ze achter je zitten, of die kloteklappers die hun mistlampen aantrekken op een natte weg en daardoor net zo verblindend zijn omdat ze via 't wegdek weer netjes in je spiegels vallen.
wat hij zegt!
pi_52302797
quote:
Daar zit nog logica in hoor.

Grootlichten moet je steeds weer dimmen omdat die een stuk hoger gemonteerd zitten dan mistlichten. Als je dus een tegenligger ziet moet je telkens je grootlichten uitdoen, want die schijnen over de middenberm en kunnen tegenliggers verblinden.

Mistlichten zitten véél lager gemonteerd (10à15cm van de grond normaal), waardoor je die gewoon aan kan laten als er tegenliggers zijn; een betonnen middenberm is hoog genoeg om dat licht uit de ogen van de andere bestuurders te houden.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52302806
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er vervelend aan als je achter hem zit?
Dan schijnt ie toch niet op jouw?
Jij hebt geen achteruitkijkspiegel?
pi_52302835
ik doe dat zaterdagavond ook altijd,. heb meestal zoveel gezopen dat ik dan niet alles meer evengoed zie, en met groot licht aan gaat het een stuk beter..
pi_52302852
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik kreeg een ban voor die opmerking.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:59:06 #18
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52302978
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:48 schreef Utca het volgende:

[..]

Jij snapt niet wat 'achter' betekent?
pi_52303209
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:44 schreef erikkll het volgende:

[..]

wat hij zegt!
idem!!!!

en al helemaal als ie zo achter je rijd dat het in alle 3 je spiegels valt (dus achteruitkijkspiegel op blindeerstand zetten helpt niet) en geen enkele manier om hem te signaleren dat ie zn lichten moet dimmen.
gewoon gas terug nemen, hem langs laten, er zelf achter gaan rijden met groot licht
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_52303243
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef DropjesLover het volgende:
gewoon gas terug nemen, hem langs laten, er zelf achter gaan rijden met groot licht
Gewoon sneller gaan rijden, dan verdwijnt hij wel uit je spiegels
pi_52304002
quote:

[..]

Heb jij uitschuifbare achteruitkijkspiegels zodat je bij de persoon voor je kan gluren?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_52304027
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Gewoon sneller gaan rijden, dan verdwijnt hij wel uit je spiegels
En jij ververolgens een boete krijgen
pi_52304091
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef netnord het volgende:

[..]

En jij ververolgens een boete krijgen
hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.
pi_52304202
quote:

[..]

jij kunt via je acheruitkijkspiegel de koplampen van je voorligger zien?

best goed
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_52304321
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:53 schreef Athmozz het volgende:

[..]

hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.
Ik ben 18 jaar, dus ik zou wel balen van 250 euro boete
pi_52304349
In het buitenland rijden ze allemaal met groot licht aan op onverlichte wegen... dus niet zo huilen..
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:15:11 #27
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_52304497
quote:

Ik kon het niet beter zeggen.
Mistlichtgebruikers moeten dood. SNEL!!!!
pi_52304565
Mensen met verkeerd afgestelde stadslichten zijn velen malen irritanter.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_52304644
quote:

even offtopic maar, ben jij die kut user JF op het radioforum? die kut spammer!
www.spixfm.nl
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:50:27 #30
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_52305219
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:22 schreef SpixFM.nl het volgende:

[..]

Een ander beschuldigen van spammen terwijl je username een website is
Ga buiten spelen
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:52:49 #31
48067 neo2000
pi_52305282
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:48 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Daar zit nog logica in hoor.

Grootlichten moet je steeds weer dimmen omdat die een stuk hoger gemonteerd zitten dan mistlichten. Als je dus een tegenligger ziet moet je telkens je grootlichten uitdoen, want die schijnen over de middenberm en kunnen tegenliggers verblinden.

Mistlichten zitten véél lager gemonteerd (10à15cm van de grond normaal), waardoor je die gewoon aan kan laten als er tegenliggers zijn; een betonnen middenberm is hoog genoeg om dat licht uit de ogen van de andere bestuurders te houden.
Heel fijn.. En dezelfde logica als de fantastische grootlicht rijders ook. JIJ hebt er ZELF immers geen last van. Dat noemt men ASO.
Wat denk je dar er gebeurt bij drempels..? Wat denk je dat er gebeurt bij een weg die een beetje op loopt.. Een beetje helling is genoeg om een complete batsign te projecteren in de lucht. Dat die mistlamp mongolen dat niet begrijpen, dat gecombineerd met het feit dat zij schijt aan hun mede weggebruikers hebben, is voor mij een reden om te zeggen.. GEGEN DIE MAUER..!
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_52308098
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:59 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Jij snapt niet wat 'achter' betekent?
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:49 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Heb jij uitschuifbare achteruitkijkspiegels zodat je bij de persoon voor je kan gluren?
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:59 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

jij kunt via je acheruitkijkspiegel de koplampen van je voorligger zien?

best goed
Ja godverdomme ik dacht dat die auto achter 'm zat.

pi_52308953
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:52 schreef neo2000 het volgende:
Heel fijn.. En dezelfde logica als de fantastische grootlicht rijders ook. JIJ hebt er ZELF immers geen last van. Dat noemt men ASO.
Wat denk je dar er gebeurt bij drempels..? Wat denk je dat er gebeurt bij een weg die een beetje op loopt.. Een beetje helling is genoeg om een complete batsign te projecteren in de lucht. Dat die mistlamp mongolen dat niet begrijpen, dat gecombineerd met het feit dat zij schijt aan hun mede weggebruikers hebben, is voor mij een reden om te zeggen.. GEGEN DIE MAUER..!
Ik spreek over snelweg, daar heb je geen drempels. Zélfs in België niet, dus in de rest van de wereld ook niet. Als je op het linkervak zit mag je gerust mistlichten aanhebben, aan de andere kant zie je dat echt niet. Enkel als de baan een serieuze bult zou maken is er kans dat je iemand verblindt, dus dan zet je die lichten ook af.
Mijn mistlichten hangen 23cm van de grond. Om ze aan de andere kant te zien naast een blok van een 60à70cm hoog, moet je al echt hoog zitten wil je die lichten nog kunnen zien. Grootlichten verblinden dan juist sneller dan mistlichten, aangezien ze hoger zitten.

Binnen de stad of andere 50-wegen is het sowieso nutteloos om sterkere lichten aan te zetten, van 50/u sta je nog binnen de afstand van je dimlichten stil.
pi_52309968
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:22 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Ik spreek over snelweg, daar heb je geen drempels. Zélfs in België niet, dus in de rest van de wereld ook niet.
Wel diepe kuilen. Heeft ongeveer het zelfde effect.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52310078
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef existenz het volgende:

Wel diepe kuilen. Heeft ongeveer het zelfde effect.
Totaal niet. Dat wordt door je vering opgevangen, je auto zal daar zelf niet zodanig van bewegen dat het licht naar boven / beneden schijnt hoor. Verder zijn ze hier maximum 5cm diep, dus nog steeds beter of in afrika.
pi_52310112
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Totaal niet. Dat wordt door je vering opgevangen, je auto zal daar zelf niet zodanig van bewegen dat het licht naar boven / beneden schijnt hoor. Verder zijn ze hier maximum 5cm diep, dus nog steeds beter of in afrika.
Wil je de onderkant van mijn bumper zien Die kuilen konden mijn vering niet aan. EN ik heb overigens niet zo'n pauper johnnie bak zonder vering om zo laag mogelijk op de weg te liggen. Ik heb gewoon normale vering
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52310159
best vreemd dan, ik rijd met een verlaagde auto en heb nog niet eens tegen het wegdek gezeten op de snelweg...
pi_52310530
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Mensen met verkeerd afgestelde stadslichten zijn velen malen irritanter.
Steden met verkeerd afgestelde stoplichten zijn velen malen irritanter.
pi_52311036
Koop dan een auto met normaal licht. Xenon is goed voor alles. Je ziet veel en mensen gaan nog steeds snel voor je aan de kant. Heeeeeeeeeeeeerlijk
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:05:17 #40
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52311119
quote:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan d vinden ze e mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht. .
Maar dan lijkt het net alsof ze in een rally meerijden. . Dat vinden ze stoer. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:05:49 #41
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52311132
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef draaijer het volgende:
Koop dan een auto met normaal licht. Xenon is goed voor alles. Je ziet veel en mensen gaan nog steeds snel voor je aan de kant. Heeeeeeeeeeeeerlijk
Xenon, nog zoiets kuts.
pi_52311144
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef draaijer het volgende:
die fake-xenon dingetjes zijn ook nog goed hoor (uiteraard zijn ze niet zo goed als echte). Je zicht is er ook beter door en doordat het blauwer licht is voel je de vermoeidheid minder (Philips BlueVision lampjes)
pi_52311199
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Xenon, nog zoiets kuts.
Jij hebt zeker ledjes

op je fiets
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:09:23 #44
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52311217
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:08 schreef draaijer het volgende:

[..]

Jij hebt zeker ledjes

op je fiets
Ja.
pi_52311381
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Xenon, nog zoiets kuts.
Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut weg
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:17:45 #46
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52311405
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut weg
Ja, dat bedoel ik. Andere mensen hebben er een hekel aan.
pi_52311432
quote:

[..]

Binnen een minuut ga je het ook wel met gloeilampen redden.. Iemand die nutteloos links cruised, is met 5 seconden weg als je dual xenon hebt
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:19:54 #48
48067 neo2000
pi_52311462
quote:

[..]

Je bevestigd gewoon in een keer mijn vorige post, geweldig..!

Oh, je bent een Belg.. Dan kan ik het je eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
pi_52311479
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:31 schreef Utca het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja godverdomme ik dacht dat die auto achter 'm zat.

Soms (of vaak, dat weet ik niet) regelt de binnenspiegel dat zelf al tegenwoordig en anders is dat hendeltje onder je binnenspiegel je misschien al eens opgevallen.
pi_52311541
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Andere mensen hebben er een hekel aan.
Moeten ze maar niet nutteloos links rijden. Zolang je 130 of meer rijdt op het linkervak zal ik niet beginnen trekken met mijn lichten, als je 110 op het linkervak rijdt hoor je daar niet thuis. Opkrassen naar het middenvak.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:26:27 #51
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52311631
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Moeten ze maar niet nutteloos links rijden. Zolang je 130 of meer rijdt op het linkervak zal ik niet beginnen trekken met mijn lichten, als je 110 op het linkervak rijdt hoor je daar niet thuis. Opkrassen naar het middenvak.
Goed, je kunt je nu ook voorstellen dat het als tegenligger zijnde bijzonder irritant is als een auto zijn Xenon lichten iets te hoog afgesteld heeft staan?
pi_52311668
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:22 schreef SpixFM.nl het volgende:
[..]
Behoorlijk offtopic, maar nee - ik gebruik geen kutten op het radioforum, en stop ze ook niet vol met spam. Kunnen we 't nu weer over grote koplampen hebben?
pi_52311683
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Goed, je kunt je nu ook voorstellen dat het als tegenligger zijnde bijzonder irritant is als een auto zijn Xenon lichten iets te hoog afgesteld heeft staan?
uiteraard. Als je met xenon's rijdt zorg je er dan ook voor dat je lichten goed afgesteld staan; normaalgezien kan je ze zelfs zelf bijstellen als je met zo'n bak rijdt, helaas wordt dat vaak vergeten. Als je het niet vergeet, is er helemaal niets mis met dergelijke lampen.
pi_52312126
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

?! wat begrijp je niet aan auto's?
Xenon stelt zich zelf af. Elke keer als je je auto start
Waar je soms last van kan hebben is strooilicht van xenon
pi_52312581
Ik doe het zelf ook wel eens, maar dan meestal als het ook echt rustig is zodat ik ze niet steeds aan en uit hoef te doen. Gaan ze nog langer mee ook.
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef AtheistArmy het volgende:

[..]

Je kan uiteraard ook ontopic reageren. Je komt zelf ook niet bijster intelligent over met je offtopic geneuzel, pauper.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52314169
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef draaijer het volgende:

[..]

Binnen een minuut ga je het ook wel met gloeilampen redden.. Iemand die nutteloos links cruised, is met 5 seconden weg als je dual xenon hebt
Flink afremmen is mijn remedie tegen paupers die dat proberen. Ik heb daar toch zo'n hekel aan.
pi_52314467
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Flink afremmen is mijn remedie tegen paupers die dat proberen. Ik heb daar toch zo'n hekel aan.
Tja, misschien moet je eens gaan nadenken waarom mensen dat bij je zouden doen. Heeeeeeeeeeeeel, maar dan ook heeeeeeeeeel misschien zal het een reden hebben. Remmen is zoooo dom. Daarmee breng je andere weggebruikers zo in het gevaar en dat omdat je aan jezelf dacht. IK VIND DAT ..... zie jou post
pi_52316314
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja, totdat zo iemand uit schrik de berm in vliegt tegen een boom aan en komt te overlijden. Dan sla jij jezelf voor je kop en dan heb ik het niet alleen over de straf die daarop volgt, maar ook je trauma, dat jij de dood van iemand op je geweten hebt.

Altijd maar dat willen afstraffen in het verkeer en niet verder nadenken dan hun neus lang is. Wanneer beseffen mensen nu eens dat het gaan speelplaats is op de snelweg. Meteen het rijbewijs afpakken dat soort lui.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52317430
hmmm, een (licht) bordje in elkaar knutselen met daarop de tekst "groot licht uit AUB", net zoals die dingen van "stop politie"
is volgens mij nog best haalbaar
pi_52317504
kut topic
kanker klacht
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_52321036
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:06 schreef draaijer het volgende:

[..]

Tja, misschien moet je eens gaan nadenken waarom mensen dat bij je zouden doen. Heeeeeeeeeeeeel, maar dan ook heeeeeeeeeel misschien zal het een reden hebben. Remmen is zoooo dom. Daarmee breng je andere weggebruikers zo in het gevaar en dat omdat je aan jezelf dacht. IK VIND DAT ..... zie jou post
Begrijp me niet verkeerd. Als ik in mijn achterspiegel iemand met grote snelheid zie aankomen, zal ik met de eerstvolgende mogelijkheid naar rechts gaan, maar als dat niet gaat en meneer vind het nodig om direct in mijn achterbak te gaan zitten wil ik best even mijn remlichten showen om te laten zien dat dat irritant is.
pi_52321546
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 05:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd. Als ik in mijn achterspiegel iemand met grote snelheid zie aankomen, zal ik met de eerstvolgende mogelijkheid naar rechts gaan, maar als dat niet gaat en meneer vind het nodig om direct in mijn achterbak te gaan zitten wil ik best even mijn remlichten showen om te laten zien dat dat irritant is.
der is heus niemand die gaat zitten duwen als ze zien dat je niet opzij kan. Waarom zou je ook, de chauffeur voor je kan ook niet zomaar even in de middenberm gaan wachten.

Pas als er een paar ruime mogelijkheden geweest zijn om op te schuiven zal ik eens met mijn lichten trekken & naar links beginnen pinken, maar ik zal echt niet in iemands bumper kleven.

Als jij trouwens hard remt, en de persoon achter jou knalt erin ben jij voor de verzekering in fout (de bumperklever gaat een boete krijgen, maar wordt voor de verzekering in zijn recht gesteld) aangezien jij zomaar remt, en zomaar remmen op de snelweg is niet toegestaan (wordt nl gezien als een maneuver).
pi_52322333
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:33 schreef Athmozz het volgende:

[..]

der is heus niemand die gaat zitten duwen als ze zien dat je niet opzij kan. Waarom zou je ook, de chauffeur voor je kan ook niet zomaar even in de middenberm gaan wachten.
Geloof me, die zijn er wel degelijk! Ze zijn zeer zeldzaam, maar er zijn figuren die blijkbaar alleen de auto voor zich zien en verder niks waardoor ze vinden dat jij maar op moet zouten. Hoe je dat doet zal ze een zorg zijn.

Maar dan nog, ga dan niet remmen. Doe desnoods je alarmlichten aan of ga zachter rijden.
pi_52329719
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Geloof me, die zijn er wel degelijk! Ze zijn zeer zeldzaam, maar er zijn figuren die blijkbaar alleen de auto voor zich zien en verder niks waardoor ze vinden dat jij maar op moet zouten. Hoe je dat doet zal ze een zorg zijn.

Maar dan nog, ga dan niet remmen. Doe desnoods je alarmlichten aan of ga zachter rijden.
Ik ga natuurlijk niet vol in de remmen. Ik bedoel ik heb geen auto van de sloperij, waarbij ik dat zomaar kan maken.:P Ik trap net genoeg op de rem, zodat mijn remlicht aangaat. 9 van de 10 keer is de boodschap dan wel duidelijk.

Er zijn aan de andere kant ook mensen die andere mensen die met meer dan 120km/pu aankomen rijden expres niet naar rechts gaan.
pi_52329886
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef Duiveltja het volgende:
Er zijn aan de andere kant ook mensen die andere mensen die met meer dan 120km/pu aankomen rijden expres niet naar rechts gaan.
En helaas zijn dat vaak de ergsten die daarenboven nog een zwaar gevaarlijke maneuvers gaan uithalen als je toch probeert in te halen.

Ik heb laatst nog iemand tegengekomen (ik reed een 150 ofzo) die 130 op het linkervak reed, terwijl er dus niemand om de snelweg zat, 2 zo goed als lege vakken aan de rechterkant dus. Die persoon bleef maar 130 rijden, dus heb ik even mijn faren aangestoken. Ipv naar rechts te gaan trapt hij op de rem. Ik schuif dus zelf naar rechts om hem op het middenste vak in te halen; die persoon schuift ook naar rechts en snijdt mij af. Ik was nog zo onnozel om te denken dat hij het gesnapt heeft, dus ga weer naar links om hem daar in te halen, schuift hij weer naar links...

Uiteindelijk ben ik hem wel kwijt geraakt, een eindje op het middenvak gereden achter hem en van het moment ik een vrachtwagen rechts zag overgegaan op de pechstrook en langs daar ingehaald, iets wat die duidelijk niet verwachtte. Dat zijn pas irritante kereltjes; denken dat ze zelf eigen rechtertje kunnen spelen...
pi_52330067
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Athmozz het volgende:

[..]

En helaas zijn dat vaak de ergsten die daarenboven nog een zwaar gevaarlijke maneuvers gaan uithalen als je toch probeert in te halen.

Ik heb laatst nog iemand tegengekomen (ik reed een 150 ofzo) die 130 op het linkervak reed, terwijl er dus niemand om de snelweg zat, 2 zo goed als lege vakken aan de rechterkant dus. Die persoon bleef maar 130 rijden, dus heb ik even mijn faren aangestoken. Ipv naar rechts te gaan trapt hij op de rem. Ik schuif dus zelf naar rechts om hem op het middenste vak in te halen; die persoon schuift ook naar rechts en snijdt mij af. Ik was nog zo onnozel om te denken dat hij het gesnapt heeft, dus ga weer naar links om hem daar in te halen, schuift hij weer naar links...

Uiteindelijk ben ik hem wel kwijt geraakt, een eindje op het middenvak gereden achter hem en van het moment ik een vrachtwagen rechts zag overgegaan op de pechstrook en langs daar ingehaald, iets wat die duidelijk niet verwachtte. Dat zijn pas irritante kereltjes; denken dat ze zelf eigen rechtertje kunnen spelen...
Zo'n pesthekel aan dat soort lui! Ik maak zelf wel uit hoe hard ik rij en als ik gestraft moet worden doet de politie dat wel. Ondertussen doen ze zelf dingen die niet mogen en ook nog eens gevaarlijk zijn omdat ze zo graag iemand op hun fouten willen wijzen.

En ik wil niet overkomen als taal zeiker, maar het is "manoeuvres".
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:43:47 #67
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52330169
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:33 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Pas als er een paar ruime mogelijkheden geweest zijn om op te schuiven zal ik eens met mijn lichten trekken & naar links beginnen pinken, maar ik zal echt niet in iemands bumper kleven.

Als jij trouwens hard remt, en de persoon achter jou knalt erin ben jij voor de verzekering in fout (de bumperklever gaat een boete krijgen, maar wordt voor de verzekering in zijn recht gesteld) aangezien jij zomaar remt, en zomaar remmen op de snelweg is niet toegestaan (wordt nl gezien als een maneuver).
Ik ben ook geen taalzeiker. Maar laten we het hier leesbaar een duidelijk houden.
pi_52330215
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:43 schreef Gluckskafer het volgende:
ik ben Vlaming, dus ik mag dat zeggen
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:47:46 #69
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_52330285
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Wat een eikel is dat zeg. Wtf! Daar kan ik ook echt niet tegen, mensen die met een te lage snelheid links rijden terwijl er rechts niets is. Aan de andere kant vind ik het ook zwaar irritant als ik iemand inhaal (gemiddeld cruisesnelheid is toch vaak 140/150) en iemand het dan nog nodig vind te kleven.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_52330363
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Wat een eikel is dat zeg. Wtf! Daar kan ik ook echt niet tegen, mensen die met een te lage snelheid links rijden terwijl er rechts niets is. Aan de andere kant vind ik het ook zwaar irritant als ik iemand inhaal (gemiddeld cruisesnelheid is toch vaak 140/150) en iemand het dan nog nodig vind te kleven.
Net zo irritant als mensen die op de rechter baan gaan kleven terwijl ze in kunnen halen maar dat niet doen omdat ze of te lui zijn, of de afrit over 20KM moeten hebben.
pi_52330517
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Net zo irritant als mensen die op de rechter baan gaan kleven terwijl ze in kunnen halen maar dat niet doen omdat ze of te lui zijn, of de afrit over 20KM moeten hebben.
die vind ik niet irritant, daar storen ze degenen die sneller willen rijden niet. Laat ze daar gelukzalig 90/u tuffen met hun twingo'tje tussen de 10tonners; als er ongelukken gebeuren op de snelweg zit je op het rechtervak gewoon het onveiligste.
pi_52330594
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:53 schreef Athmozz het volgende:

[..]

die vind ik niet irritant, daar storen ze degenen die sneller willen rijden niet. Laat ze daar gelukzalig 90/u tuffen met hun twingo'tje tussen de 10tonners; als er ongelukken gebeuren op de snelweg zit je op het rechtervak gewoon het onveiligste.
Nee, ik bedoelde meer dat wanneer je dus rustig 120 rijdt op de rechter baan er dus zo'n sjappie boven op je bumper zit. Als je hard wil rijden maakt dat niet uit, maar als ik lekker rustig aan wil doen is dat ontzettend irritant.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 augustus 2007 @ 15:13:06 #73
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52331036
quote:
Is ook zeer irritant ja.

Of als je als fietser in het donker een tegenligger met groot licht aan hebt. Dan zie je echt bijna niets meer.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52338217
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik ga natuurlijk niet vol in de remmen. Ik bedoel ik heb geen auto van de sloperij, waarbij ik dat zomaar kan maken.:P Ik trap net genoeg op de rem, zodat mijn remlicht aangaat. 9 van de 10 keer is de boodschap dan wel duidelijk.

Het wekt agressie op.. Dat wil je niet op de snelweg.. Als iemand groot licht gebruikt, zal daar 9 van de 10 keer wel een reden voor zijn. Het overkomt mij namelijk nooit
pi_52338443
Mensen met hun mistlichten aan
pi_52339111
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Mensen met hun mistlichten aan
True
pi_52343432
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:53 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Statistisch gezien gebeuren de meeste ongelukken juist op de linkerstrook, maar m'n gevoel zegt me ook dat je niet tussen twee vrachtwagens wilt zitten in een kettingbotsing :-)
pi_52346300
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef JF_ het volgende:

[..]

Statistisch gezien gebeuren de meeste ongelukken juist op de linkerstrook, maar m'n gevoel zegt me ook dat je niet tussen twee vrachtwagens wilt zitten in een kettingbotsing :-)
waar vallen eigenlijk de meeste doden? Een kopstaart op het linkervak kan volgens mij nog best goed aflopen als je snel met je zijkant in de vangrail zit & niet wegslaat, een vrachtwagen over je lijkt me pijnlijk...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 02:50:10 #79
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_52350180
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:53 schreef Athmozz het volgende:

[..]

ik rij altijd 150/160 @ teller alle keren dat ik geflitst ben is het na correctie 145~ ishhh

enn kost 131~ euro

Maar opzich heb ik altijd mzzl dat er auto's voor me rijden waarvoor ik al moet afremmen
Laatste was wel kut..
"Flitser @ a7, Hm 21.5"

okayy moooi weet ik dat ook weer!!
ff bij benzine pomp aan voor wat drinken..
stap weer in de auto....die hele flitser vergeten.. *zucht* weer 130~ euro lichter..
Eikels
pi_52351045
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 02:50 schreef Devilnl het volgende:
ik rij altijd 150/160 @ teller alle keren dat ik geflitst ben is het na correctie 145~ ishhh

enn kost 131~ euro
Gelukzak. Belgische "super"boete's leveren je een prentje van 250¤ op als je aan 150 geflitst bent; sneller = rijbewijs ingetrokken. Altijd ervoor zorgen dus dat ik 155 op de teller rijd of achter iemand hang (dat ik nog kan remmen als de flits voor hem afgaat)
pi_52366193
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:30 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Gelukzak. Belgische "super"boete's leveren je een prentje van 250¤ op als je aan 150 geflitst bent; sneller = rijbewijs ingetrokken. Altijd ervoor zorgen dus dat ik 155 op de teller rijd of achter iemand hang (dat ik nog kan remmen als de flits voor hem afgaat)
heb een week geleden bijna chronisch 150-160 gereden van antwerpen naar luik (over brussel)
pi_52366475
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

heb een week geleden bijna chronisch 150-160 gereden van antwerpen naar luik (over brussel)
haal die stinger vanonder je motorkap

Probleem is dat ze overgaan tot inbeslagname van je auto als ze zo eentje, dus dat is ook niet plezierig

[ Bericht 9% gewijzigd door Athmozz op 14-08-2007 19:06:27 ]
pi_52366939
wat ik veel irritanter vind is als ik een tegenligger krijg die zijn grote licht NIET uit doet als ik hem tegen kom
How much blood would you shed to stay alive?
pi_52367022
quote:
Schijnt niet in je ogen en je ziet er meer door. Alleen jammer dat je ze niet mag gebruiken met zicht van 100+meter.. Beter dan groot llicht, dat is wel uber irritant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')