Of paupers die het woord pauper om de haverklap gebruiken,en denken op die manier enigszins leuk/intelligent over te komen...de meeste mensen die dit woord gebruiken zijn zelf paupers.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:16 schreef AtheistArmy het volgende:
Of paupers die het woord pauper om de haverklap gebruiken,en denken op die manier enigszins intelligent over te komen...de meeste mensen die dit woord gebruiken zijn zelf paupers.
Dat zijn dus mensen die niet verder komen dan dit soort trieste one-liners en ad hominems.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.
Fijn voor jequote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef AtheistArmy het volgende:
Dat zijn dus mensen die niet verder komen dan dit soort trieste one-liners en ad hominems.
Zulke mogen ze van mij direct tegen de muur zetten.. GEGEN DIE MAUER..!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
wat hij zegt!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef JF_ het volgende:
Ik zie 't probleem niet... Hij gebruikt z'n grootlicht precies zoals het hoort, en dimt weer netjes zodra 'ie er iemand mee kan hinderen. Als ik in 't donker rondrij op een onverlichte weg trek ik ook m'n grootlicht aan als er niemand aankomt, ik vind 't ietsje comfortabeler rijden als ik kan zien wat er 100 meter voor me staat ipv te moeten gokken wat er buiten de lichtbundels gebeurt (die al na 25 meter of zo de grond induiken ivm die hele fijne APK regels).
Als je dan toch wilt klagen, begin dan over die nep-Xenon golfjes die 2x110W monteren achter beschadigde glazen en je daarmee totaal verblinden als ze achter je zitten, of die kloteklappers die hun mistlampen aantrekken op een natte weg en daardoor net zo verblindend zijn omdat ze via 't wegdek weer netjes in je spiegels vallen.
Daar zit nog logica in hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan de mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
Jij hebt geen achteruitkijkspiegel?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er vervelend aan als je achter hem zit?
Dan schijnt ie toch niet op jouw?
Ik kreeg een ban voor die opmerking.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga krassen, dan win je nog eens wat. Huilie.
idem!!!!quote:
Gewoon sneller gaan rijden, dan verdwijnt hij wel uit je spiegelsquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef DropjesLover het volgende:
gewoon gas terug nemen, hem langs laten, er zelf achter gaan rijden met groot licht![]()
Heb jij uitschuifbare achteruitkijkspiegels zodat je bij de persoon voor je kan gluren?quote:
En jij ververolgens een boete krijgenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gewoon sneller gaan rijden, dan verdwijnt hij wel uit je spiegels
hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef netnord het volgende:
[..]
En jij ververolgens een boete krijgen![]()
jij kunt via je acheruitkijkspiegel de koplampen van je voorligger zien?quote:
Ik ben 18 jaar, dus ik zou wel balen van 250 euro boetequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hoort erbij, bij het autorijden. Als je niet echt veel te snel rijdt vallen die dingen best goed mee hoor. Ik ga nooit boven de 160, dus als ze me flitsen is dat iets van een 250¤, dus op zich geen ramp.
Ik kon het niet beter zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef JF_ het volgende:
Ik zie 't probleem niet... Hij gebruikt z'n grootlicht precies zoals het hoort, en dimt weer netjes zodra 'ie er iemand mee kan hinderen. Als ik in 't donker rondrij op een onverlichte weg trek ik ook m'n grootlicht aan als er niemand aankomt, ik vind 't ietsje comfortabeler rijden als ik kan zien wat er 100 meter voor me staat ipv te moeten gokken wat er buiten de lichtbundels gebeurt (die al na 25 meter of zo de grond induiken ivm die hele fijne APK regels).
Als je dan toch wilt klagen, begin dan over die nep-Xenon golfjes die 2x110W monteren achter beschadigde glazen en je daarmee totaal verblinden als ze achter je zitten, of die kloteklappers die hun mistlampen aantrekken op een natte weg en daardoor net zo verblindend zijn omdat ze via 't wegdek weer netjes in je spiegels vallen.
even offtopic maar, ben jij die kut user JF op het radioforum? die kut spammer!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef JF_ het volgende:
Ik zie 't probleem niet... Hij gebruikt z'n grootlicht precies zoals het hoort, en dimt weer netjes zodra 'ie er iemand mee kan hinderen. Als ik in 't donker rondrij op een onverlichte weg trek ik ook m'n grootlicht aan als er niemand aankomt, ik vind 't ietsje comfortabeler rijden als ik kan zien wat er 100 meter voor me staat ipv te moeten gokken wat er buiten de lichtbundels gebeurt (die al na 25 meter of zo de grond induiken ivm die hele fijne APK regels).
Als je dan toch wilt klagen, begin dan over die nep-Xenon golfjes die 2x110W monteren achter beschadigde glazen en je daarmee totaal verblinden als ze achter je zitten, of die kloteklappers die hun mistlampen aantrekken op een natte weg en daardoor net zo verblindend zijn omdat ze via 't wegdek weer netjes in je spiegels vallen.
Een ander beschuldigen van spammen terwijl je username een website isquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:22 schreef SpixFM.nl het volgende:
[..]
even offtopic maar, ben jij die kut user JF op het radioforum? die kut spammer!
Heel fijn.. En dezelfde logica als de fantastische grootlicht rijders ook. JIJ hebt er ZELF immers geen last van. Dat noemt men ASO.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daar zit nog logica in hoor.
Grootlichten moet je steeds weer dimmen omdat die een stuk hoger gemonteerd zitten dan mistlichten. Als je dus een tegenligger ziet moet je telkens je grootlichten uitdoen, want die schijnen over de middenberm en kunnen tegenliggers verblinden.
Mistlichten zitten véél lager gemonteerd (10à15cm van de grond normaal), waardoor je die gewoon aan kan laten als er tegenliggers zijn; een betonnen middenberm is hoog genoeg om dat licht uit de ogen van de andere bestuurders te houden.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij snapt niet wat 'achter' betekent?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij uitschuifbare achteruitkijkspiegels zodat je bij de persoon voor je kan gluren?![]()
Ja godverdomme ik dacht dat die auto achter 'm zat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij kunt via je acheruitkijkspiegel de koplampen van je voorligger zien?
best goed
Ik spreek over snelweg, daar heb je geen drempels. Zélfs in België niet, dus in de rest van de wereld ook niet. Als je op het linkervak zit mag je gerust mistlichten aanhebben, aan de andere kant zie je dat echt niet. Enkel als de baan een serieuze bult zou maken is er kans dat je iemand verblindt, dus dan zet je die lichten ook af.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:52 schreef neo2000 het volgende:
Heel fijn.. En dezelfde logica als de fantastische grootlicht rijders ook. JIJ hebt er ZELF immers geen last van. Dat noemt men ASO.
Wat denk je dar er gebeurt bij drempels..? Wat denk je dat er gebeurt bij een weg die een beetje op loopt.. Een beetje helling is genoeg om een complete batsign te projecteren in de lucht. Dat die mistlamp mongolen dat niet begrijpen, dat gecombineerd met het feit dat zij schijt aan hun mede weggebruikers hebben, is voor mij een reden om te zeggen.. GEGEN DIE MAUER..!![]()
Wel diepe kuilen. Heeft ongeveer het zelfde effect.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ik spreek over snelweg, daar heb je geen drempels. Zélfs in België niet, dus in de rest van de wereld ook niet.
Totaal niet. Dat wordt door je vering opgevangen, je auto zal daar zelf niet zodanig van bewegen dat het licht naar boven / beneden schijnt hoor. Verder zijn ze hier maximum 5cm diep, dus nog steeds beter of in afrika.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef existenz het volgende:
Wel diepe kuilen. Heeft ongeveer het zelfde effect.
Wil je de onderkant van mijn bumper zienquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Totaal niet. Dat wordt door je vering opgevangen, je auto zal daar zelf niet zodanig van bewegen dat het licht naar boven / beneden schijnt hoor. Verder zijn ze hier maximum 5cm diep, dus nog steeds beter of in afrika.
Steden met verkeerd afgestelde stoplichten zijn velen malen irritanter.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Mensen met verkeerd afgestelde stadslichten zijn velen malen irritanter.
Maar dan lijkt het net alsof ze in een rally meerijden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Of van die paupers die met hun stadslichtjes aan rijden en dan d vinden ze e mistlampen er bij aan, bij 10 km. zicht..
Xenon, nog zoiets kuts.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef draaijer het volgende:
Koop dan een auto met normaal licht. Xenon is goed voor alles. Je ziet veel en mensen gaan nog steeds snel voor je aan de kant. Heeeeeeeeeeeeerlijk
die fake-xenon dingetjes zijn ook nog goed hoor (uiteraard zijn ze niet zo goed als echte). Je zicht is er ook beter door en doordat het blauwer licht is voel je de vermoeidheid minder (Philips BlueVision lampjes)quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:01 schreef draaijer het volgende:
Koop dan een auto met normaal licht. Xenon is goed voor alles. Je ziet veel en mensen gaan nog steeds snel voor je aan de kant. Heeeeeeeeeeeeerlijk
Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut wegquote:
Ja, dat bedoel ik. Andere mensen hebben er een hekel aan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut weg![]()
Binnen een minuut ga je het ook wel met gloeilampen redden.. Iemand die nutteloos links cruised, is met 5 seconden weg als je dual xenon hebtquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut weg![]()
Je bevestigd gewoon in een keer mijn vorige post, geweldig..!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Xenon's rijden relaxed. Als er op de snelweg iemand voor je niet snel opzij wil gewoon beginnen flitsen met die dingen, bijna iedereen is binnen de minuut weg![]()
Soms (of vaak, dat weet ik niet) regelt de binnenspiegel dat zelf al tegenwoordig en anders is dat hendeltje onder je binnenspiegel je misschien al eens opgevallen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:31 schreef Utca het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja godverdomme ik dacht dat die auto achter 'm zat.
![]()
Moeten ze maar niet nutteloos links rijden. Zolang je 130 of meer rijdt op het linkervak zal ik niet beginnen trekken met mijn lichten, als je 110 op het linkervak rijdt hoor je daar niet thuis. Opkrassen naar het middenvak.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Andere mensen hebben er een hekel aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |