Volgens mij is dat ook waar 'elke' streamer nog op zit te wachten.. Ik kan het me niet voorstellen dat mensen dit echt interessant vindenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja we hebben alle kunstjes al gezien........het spelelement is ver te zoeken dus ook ik kijk minder naar de streams. En jah het posten wordt daardoor ook stukken minder. Maar wie weet krijgen we nog een opleving je weet het maar nooit![]()
Toen Brian en Amanda nog op bed zaten/lagen stelde Amanda aan Brian voor om samen te gaan koken.... maar ja... gewoon weer aan de chinees kost niet zoveel moeite he?!quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef SIRA het volgende:
Brian en Amanda vroegen net al aan Lieke wat ze gingen eten
ga 's zelf koken, stelletje luie donders !
maar gewoon weer leftover Chinees dus
Helaas heeft Deborah als hobby electronica, en zit er een schakeling tussen die,quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:08 schreef blomst het volgende:
[..]
dan kunnen ze los, geen streamlocks meer
En Brian had grote plannen met de zalm, baalde nog dat er zoveel eten weg werd gegooid, omdat Jaap teveel bestelde.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:22 schreef Kailany het volgende:
[..]
Toen Brian en Amanda nog op bed zaten/lagen stelde Amanda aan Brian voor om samen te gaan koken.... maar ja... gewoon weer aan de chinees kost niet zoveel moeite he?!
Als er iets gescript was , was het wel het eruitwippen van Natasia, ze zaten er echt met hun maag(redactie, negatieve publiciteit)quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:08 schreef SIRA het volgende:
Huub is begonnen met Natasja eruit te wippen
of dat aldanniet gescript was, weten we dus niet en ga ik daar maar niet van uit
Huub en Lieke verzinnen gewoon leuke dingen
niets sneaky ofzo, maar wel grappige dingen
vorige week met die ruzie van Amanda en Brian met die schoorsteen, kheb me suf gelachen
ze liggen in ieder geval niet de hele dag te lamlullen op bed, nagels te vijlen en te tangen
Misschien moet Brian dan denken aan de punani van Amandaquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[..]
En Brian had grote plannen met de zalm, baalde nog dat er zoveel eten weg werd gegooid, omdat Jaap teveel bestelde.
Het is schokkend Peet. We mogen nu meegenieten met het vijlen van de voeten van Amanda door Brian.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:35 schreef petraa het volgende:
Zooo heftig veel gebeurd deze dag!!!!
Hmmz geweldig, ik heb gelukkig geen streams meer. Zondag liepen ze af en ging midweekje weg, volgende week 12 dagen op vakantie dus ik wacht ff met streams kopen en misschien wel noooooooooit meer!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is schokkend Peet. We mogen nu meegenieten met het vijlen van de voeten van Amanda door Brian.![]()
Wellicht wordt het met het nieuwe televisie seizoen in september weer leuker. Het is vakantietijd....ook voor de tv..quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:31 schreef wolferl het volgende:
Oke ik heb al sinds donderdag geen streams meer, maar ik mis zo te zien moer.
Deze saaiheid is gewoon een doodsteek voor DGK.
Het enige wat ze nu nog kan redden zijn, opdrachten in voeren voor de bewoners.
En de regels wat aanpassen, maargoed ook dat is geen garantie voor succes.
De bewoners zijn teveel verwend en gewend aan het luxe.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
De absolute debielen van het hok.
[afbeelding]
Geniet ervan, de afkickmethode bij uitstek, ik weet er alles van na 12 dagen Frankrijk, heerlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmz geweldig, ik heb gelukkig geen streams meer. Zondag liepen ze af en ging midweekje weg, volgende week 12 dagen op vakantie dus ik wacht ff met streams kopen en misschien wel noooooooooit meer!!![]()
Misschien is het wel andersom......vermaakt Jaap Huub en Lieke.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:50 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Lieke moeten stoppen met het vermaken van Jaap..ze moeten nu maar eens beseffen dat Jaap hun vijand is en geen moeite meer voor hem doen..ze maken hem er alleen maar populair mee bij de kijker..zodra zij iets met Jaap ondernemen komen er hier ineens allemaal mensen die Jaap humor vinden hebben...jaaaaaaaahaaa als hij met Huub en Lieke is...in zijn eentje of met de anderen is hij een laffe saaie droplul...
Het lijken Theo en Thea wel!quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
De absolute debielen van het hok.
[afbeelding]
Neej geef nog es uitleg!!! ik ben blont en dan wel in SC anders zijn we weer zooooooooooo offtopic!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:03 schreef Py het volgende:
Petraa
Ben ik je nog uitleg verschuldigd of heb je het nog gesnopen wat er aan de hand was vannacht?
Het zijn Huub en Lieke die Jaap benaderen..die geven hem de kans om gek te doen..van Jaap uit komt niks...hoogstens zou je kunnen zeggen dat Huub en Lieke Jaap gebruiken om lol te hebben...maar zij geven hem het instrument..anders gebeurt er niks..quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien is het wel andersom......vermaakt Jaap Huub en Lieke.
ok cu in de scquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej geef nog es uitleg!!! ik ben blont en dan wel in SC anders zijn we weer zooooooooooo offtopic!![]()
Denk dat je Dimitri bedoeltquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
Zo... we hebben weer eens een ouderwetse 17-uurs COS (and still counting)
Nou alle bagger er nog uit die in de SC hoort en het wordt weer echt leuk![]()
On-topic:
S1 + S2: Brian schraapt het eelt van de onderkant van Amanda's voeten terwijl Mitch verveeld wegloopt.
S3 + S4: Het zwembad is weer blauw!!!
Dat zou kunnen, in een COS vol geblaat was ik zijn naam nog niet tegengekomen... dus ik moest het op basis van zijn achterkant gokken, en hij leek me vrij lang...quote:
Ze heeft gewoon acrylnagels op dr tenenquote:
lekkerding tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, in een COS vol geblaat was ik zijn naam nog niet tegengekomen... dus ik moest het van zijn achterkant hebben...
Herstel: zie dat er 1 "oeww Dimitri" staat....
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, in een COS vol geblaat was ik zijn naam nog niet tegengekomen... dus ik moest het op basis van zijn achterkant gokken, en hij leek me vrij lang...
Herstel: zie dat er 1 "oeww Dimitri" staat....
Moet dit en die andere screenshots van jou ons overhalen om weer streams te nemen ?????quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef SIRA het volgende:
wat een zwerver is die Dennis toch
[afbeelding]
lekker ook dat douchen na het sporten![]()
Een echte pleeboyquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef SIRA het volgende:
wat een zwerver is die Dennis toch
[afbeelding]
lekker ook dat douchen na het sporten![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:26 schreef MrsJones het volgende:
Nu moet het maar eens uit zijn met dat gelurk.
Ik ga meedoen.
tja, je moet toch wat hequote:Op zondag 12 augustus 2007 19:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet dit en die andere screenshots van jou ons overhalen om weer streams te nemen ?????![]()
![]()
was niet tegen jou bedoeld hoor, maar tegen Tien!!!![]()
Denk juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 12 augustus 2007 19:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet dit en die andere screenshots van jou ons overhalen om weer streams te nemen ?????![]()
![]()
was niet tegen jou bedoeld hoor, maar tegen Tien!!!![]()
Time check.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Nada loopt weer in haar handdoekje. Ik ben benieuwd hoe lang?
en.... ze is weer eens aan het tangen....quote:
Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef maril het volgende:
Gossie ik kan mij niet van het gevoel ontrekken dat de HH dienst het leukste tv maakt.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel!!!![]()
Tot morgen Dr.Hquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef DrsH het volgende:
Gossie ik kan mij niet van het gevoel ontrekken dat de HH dienst het leukste tv maakt.
Volkomen mee eens dus ik geef de pijp aan Maarten en kom morgenochtend wel weer eens terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet ergens beginnenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
Haha ja, ze warmt de chinees van gisteren op
Nee, maar amanda heeft nog nooit gekookt, dit is een hoogtepuntquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ziet er blij uit...ben je uitgenodigd ofzo![]()
Nou ze begint een stapje te verquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Ik ben overigens al bezig met een nieuwe COS (compleet met OP)
Dus niemand anders hoeft te gaan zitten zwoegen![]()
Tenminste een jongen die wat aan zijn uiterlijk doet !! (En dat magquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:06 schreef Mearloow het volgende:
dennis ze wenkbrauwen epileren en kammen ( met een tandeborstel ) en bijtekenen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
o... okquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Of man...quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:11 schreef MrsJones het volgende:
Ik begin toch wel ongelooflijk nieuwsgierig te worden,naar het soort meisje/vrouw zich opgeeft voor een date met Nix.
Die 'wat' aan zijn uiterlijk doet? Dat is zo'n beetje het enige wat hij doet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Tenminste een jongen die wat aan zijn uiterlijk doet !! (En dat mag
er wezen ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |