Misschien is het wel andersom......vermaakt Jaap Huub en Lieke.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:50 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Lieke moeten stoppen met het vermaken van Jaap..ze moeten nu maar eens beseffen dat Jaap hun vijand is en geen moeite meer voor hem doen..ze maken hem er alleen maar populair mee bij de kijker..zodra zij iets met Jaap ondernemen komen er hier ineens allemaal mensen die Jaap humor vinden hebben...jaaaaaaaahaaa als hij met Huub en Lieke is...in zijn eentje of met de anderen is hij een laffe saaie droplul...
Het lijken Theo en Thea wel!quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
De absolute debielen van het hok.
[afbeelding]
Neej geef nog es uitleg!!! ik ben blont en dan wel in SC anders zijn we weer zooooooooooo offtopic!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:03 schreef Py het volgende:
Petraa
Ben ik je nog uitleg verschuldigd of heb je het nog gesnopen wat er aan de hand was vannacht?
Het zijn Huub en Lieke die Jaap benaderen..die geven hem de kans om gek te doen..van Jaap uit komt niks...hoogstens zou je kunnen zeggen dat Huub en Lieke Jaap gebruiken om lol te hebben...maar zij geven hem het instrument..anders gebeurt er niks..quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien is het wel andersom......vermaakt Jaap Huub en Lieke.
ok cu in de scquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej geef nog es uitleg!!! ik ben blont en dan wel in SC anders zijn we weer zooooooooooo offtopic!![]()
Denk dat je Dimitri bedoeltquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
Zo... we hebben weer eens een ouderwetse 17-uurs COS (and still counting)
Nou alle bagger er nog uit die in de SC hoort en het wordt weer echt leuk![]()
On-topic:
S1 + S2: Brian schraapt het eelt van de onderkant van Amanda's voeten terwijl Mitch verveeld wegloopt.
S3 + S4: Het zwembad is weer blauw!!!
Dat zou kunnen, in een COS vol geblaat was ik zijn naam nog niet tegengekomen... dus ik moest het op basis van zijn achterkant gokken, en hij leek me vrij lang...quote:
Ze heeft gewoon acrylnagels op dr tenenquote:
lekkerding tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, in een COS vol geblaat was ik zijn naam nog niet tegengekomen... dus ik moest het van zijn achterkant hebben...
Herstel: zie dat er 1 "oeww Dimitri" staat....
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, in een COS vol geblaat was ik zijn naam nog niet tegengekomen... dus ik moest het op basis van zijn achterkant gokken, en hij leek me vrij lang...
Herstel: zie dat er 1 "oeww Dimitri" staat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |