Duidelijk sprake van enige frustratie bij deze jongeman.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Blijft lachwekkend, mensen die een meelijwekkend topic openen in de hoop daadwerkelijk tips te krijgen, die nadat ze volledig afgezeken worden, komen met het aloude "Het was maar een grapje, iedereen trapt erin hihihihi" verhaal komen...
Jij lijkt me ook wel zo'n typje dat als 14-jarige tijdens een pyjamafeestje met een vriendje voorstelt om elkaar af trekken... En op het moment dat hij je verbouwereerd uitscheldt voor homo en naar huis wil, kom je met een "Whehehe, nee joh, ik wilde slechts testen of JIJ homo was, daarom vroeg ik het" verhaal komen...
En ja hoor, daar komt weer een "Dat heb je natuurlijk zélf gedaan" reply.
[..]
Als je zooooo gehecht zou zijn aan je privacy dan had je je profiel ook niet ingevuld hé sjappie?.
Face it, you're just one ugly-ass motherfucker.
[..]
Begreep je het weer niet knul? Ik heb de term geintroduceerd, ik noem mezélf niet zo...
Maar je bent zelf uiteraard niet echt objectief te noemen... Dus doe eens gek en laat je medemens er over oordelen... Kunnen de vrouwtjes direct melden of je fuckable genoeg zou zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:11 schreef OneStupidDog het volgende:
Oh ja en over dat uiterlijk van me: dat zit wel snor. Ik laat me niet door jou wijsmaken dat ik lelijk ben, daar hebben we spiegels voor om daar zelf een oordeel over te vellen.
Niet nodig, die erkenning heb ik al. Ik weet uit voorgaande ervaringen (niet van mezelf overigens), wat er met foto's van newbies wordt gedaan. Toch bedankt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar je bent zelf uiteraard niet echt objectief te noemen... Dus doe eens gek en laat je medemens er over oordelen... Kunnen de vrouwtjes direct melden of je fuckable genoeg zou zijn.
volgens mij gaat het nioet zozeer om jouw kop, maar meer om het feit dat je het schijnbaar nodig hebt om zielige contactadvertenties op internet te zetten. je kan niet eens leuk schrijven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Niet nodig, die erkenning heb ik al. Ik weet uit voorgaande ervaringen (niet van mezelf overigens), wat er met foto's van newbies wordt gedaan. Toch bedankt.
Wat danquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik weet uit voorgaande ervaringen (niet van mezelf overigens), wat er met foto's van newbies wordt gedaan. Toch bedankt.
na 8 jaar moet je toch wel weten dat daar keihard op gerukt wordtquote:
Voorlopig typ ik en kan mijn kop nooit erger zijn dan de jouwe aangezien je je foto niet durft te laten zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Nee, ik stalk graag mensen met een kontkop en die praten als een robot
Nee, kwal...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:38 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Les 1 argumenteren kan je al: argument verzinnen. Ook nie zo heel moeilijk.
Nu Argumenteren les 2: logisch rederen. Blijven oefenen want je snapt de hele strekking van de OP niet.
Jouw redenatie:
- Mannen die contactadvertenties plaatsen zijn losers, vrouwen vallen niet op losers.
- Ik ben suf want ik niet in wat jij bedoelt
Laat me raden? LTS Zwakstroom verkort?
Doe geen moeite joh!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Jordy-B het volgende:
'k zal toch nog maar even reageren...
[..]
Nee, kwal...
Laat ik het even duidelijk uitleggen, want het valt ook allemaal niet mee voor je...
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |