Wat een kansloze bijdrage was dat! Blijf in je hok, nerd! Kssstquote:Op zondag 12 augustus 2007 08:54 schreef mcintosh het volgende:
"het moet geen geld kosten"
Op school had je nóg een vak, wiskunde. Daarin staan vaste formules beschreven:
vrouwen = ¤ ²
Na FoBo-check van Miracle_Drug: Liever schrijven dat ik leuk en lekker ben, dan een hoofd hebben dat "zum kotsen" is!quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En zowiezo iemand die over zichzelf schrijft (en dan ook nog eens zonder foto in een fobo) dat hij 'leuk en lekker' is, is zum kotsen![]()
Goad advies, zodra ik weer 10 euro op mijn rekening heb, worden de bloemetjes weer buiten gezet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 06:53 schreef zout-droppie het volgende:
Zal ik als vrouw het dan ook nog maar even zeggen? Kansloos....
Vrouwen reageren niet op dat soort advertenties. Als ze al snel sex willen dan pikken ze wel iemand op in de kroeg omdat dat succes verzekerd is op korte termijn en ze hun "prooi" ook meestal nog zelf kunnen uitkiezen.
De meeste mannen die dit soort teksten plaatsen op dit soort sites plaatsen er geen foto bij , ook kansloos want je weet niet op wat voor lelijkerd je reageerd (want waarom zou er anders geen foto bij staan , tenslotte als het een lekker jong ding zou zijn wist ie ook op een andere snellere manier wel een chick te versieren)
Mijn advies , verwijder je profiel en duik de kroeg in, als je een vrouw wilt zal het je toch in de meeste gevallen wel geld kosten.
Bloemetjes buitenzetten met 10¤? Daar ga je nog niet veel breezersletjes mee vangen hoor...quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:18 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Goad advies, zodra ik weer 10 euro op mijn rekening heb, worden de bleometjes weer buiten gezet.
Zit je mensen te dissen omdat ze lelijk zijn, heb je zelf ook een rotkopquote:Op zondag 12 augustus 2007 05:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zit je iemand te bitchen vnwege zijn taalgebruik en dan beheers je de Nederlandse taal zelf niet eens.
Zag je me dat ergens beweren dan, kansloos vuistneukertje?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:26 schreef OneStupidDog het volgende:
En bitchen is geen Nederlands woord, wannabe taalpurist![]()
Ik heb het sterke vermoeden dat jij je hele leven jezelf uitsluitend door je knuistje hebt laten neuken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het sterke vermoeden dat ts de komende tijd alweer alleen door zijn knuistje geneukt gaat worden.
Nee, maar je gebruikt het woord wel terwijl je een ander op zijn Nederlands wijst, onzeker muurbloempje.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zag je me dat ergens beweren dan, kansloos vuistneukertje?.
Komt ie weer met zijn kipfilets....quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:56 schreef ForumGek het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de kipfiletjes waren !
Misschien had ie alleen maar gemarineerde speklappen, is ook wel lekker misschien !![]()
En dat kan niet omdat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:34 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Nee, maar je gebruikt het woord wel terwijl je een ander op zijn Nederlands wijst, onzeker muurbloempje.![]()
en dat baseer je op wélk intens zielig topic dat ik heb geopend?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat jij je hele leven jezelf uitsluitend door je knuistje hebt laten neuken.![]()
Op je intens zielige bestaan misschien? En je intens nagelkrommend zielige reacties?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat baseer je op wélk intens zielig topic dat ik heb geopend?
lol. gelukkig zijn jouw reacties veel scherper.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:06 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Op je intens zielige bestaan misschien? En je intens nagelkrommend zielige reacties?
Je verwijt iemand dat ie geen Nederlands kan, maarkan het zelf ook niet.quote:
Dank je. Ik doe mijn best.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. gelukkig zijn jouw reacties veel scherper.![]()
tenminste nog iemand op fok! die weet hoe hij moet antwoorden.
Dus iemand die Engels spreekt/typt, beheerst per definitie de Nederlandse taal niet?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:11 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Je verwijt iemand dat ie geen Nederlands kan, maarkan het zelf ook niet.
Hee wiseguy,quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus iemand die Engels spreekt/typt, beheerst per definitie de Nederlandse taal niet?
Djeez, ik snap nu wel ineens waarom je online op zoek moet naar iets neukbaars.
En dat je daardoor op je ziel getrapt bent en persoonlijk moet worden vind ik dan weer vrij kansloos.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus iemand die Engels spreekt/typt, beheerst per definitie de Nederlandse taal niet?
Djeez, ik snap nu wel ineens waarom je online op zoek moet naar iets neukbaars.
Jij met je ik ben zo goed in het gebruik van de nederlandse taal, ga is ergens inhoudelijk op in. Loser.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:37 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Hee wiseguy,
Bitchen is geen Engels, drolaap.
To bitch is Engels, bitching is Engels. Bitchen is een vernederlandst werkwoord afgeleid van to bitch , eindigend op -en.
En als je dan mensen op hun Nederlands wijst, gebruik dat woord dan niet om je punt te maken!
Het is geen correct Nederlands! Case f*ckin' closed.
Het is nog niet eens zozeer persoonlijk, het is slechts ontopicquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:41 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
En dat je daardoor op je ziel getrapt bent en persoonlijk moet worden vind ik dan weer vrij kansloos.![]()
Zo goed ben ik niet in de Nederlandse taal, zo dat ook weer toegegeven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jij met je ik ben zo goed in het gebruik van de nederlandse taal, ga is ergens inhoudelijk op in. Loser.
Alle reacties komen uit het niets, komt er dus op neer dat je een topic zonder reacties wilt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:49 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet in de Nederlandse taal, zo dat ook weer toegegeven.
Alleen mensen die vervolgens de wijsneus uithangen en me proberen te corrigeren terwijl ze zelf ook nog eens fouten maken in hun reacties waarbij ze mij op taalgebruik wijzen. Daar heb ik geen respect voor. Punt.
En mensen die uit het niets ergens komen opduiken en zeggen dat ik ergens inhoudelijk op moet ingaan en me uitmaken voor loser kunnen wat dat betreft ook optyfen en beginnen met evolueren.
Zodra je rechtop loopt en je duimen zijn volgroeid, mag je weer terugkomen.
Nu eindelijk nog iemand vinden die het stof uit je pik weet te blazen en je leven heeft weer nut...quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:54 schreef OneStupidDog het volgende:
Moet zeggen dat mijn intentie om een reltopic op te zetten toch redelijk is geslaagd![]()
Hey,ik heb tenminste geen last van slecht zaad. Jouw vader had dat overduidelijk wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu eindelijk nog iemand vinden die het stof uit je pik weet te blazen en je leven heeft weer nut... [afbeelding]
Dat betekent dan toch in ieder geval al dat hij 1 keer vaker geneukt heeft dan jijquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:00 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Hey,ik heb tenminste geen last van slecht zaad. Jouw vader had dat overduidelijk wel.![]()
Dat hij gezorgd heeft voor je anale ontmaagding kan ik toch ook niks aan doen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat betekent dan toch in ieder geval al dat hij 1 keer vaker geneukt heeft dan jij
Whehehe, je weet nog niet eens hoe je het speltquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:09 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dat hij gezorgd heeft voor je anale ontmaagdiging kan ik toch ook niks aan doen?
Nu voel ik me achtergesteld... Mijn duimen waren volgroeid, totdat ik twee jaar geleden een ongelukje kreeg waardoor mijn rechterduim voor de helft kapot ging. Nou hebben ze door middel van kweek wel een nieuw stuk duim eraangezet, maar da's voorlopig de eerste zoveel jaar nog niet helemaal volgroeid....quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:49 schreef OneStupidDog het volgende:
Zodra je rechtop loopt en je duimen zijn volgroeid, mag je weer terugkomen.
Oe, een spefout! Kan je nergens anders over "bitchen?"quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, je weet nog niet eens hoe je het spelt.
Ik vrees dat zelfs labiele datingsitesletjes jou niet meer kunnen redden knullie...
Jij insinueert het met dit topic, wij en je moeder wéten het...quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:21 schreef OneStupidDog het volgende:
Wie zegt dat datingsites mijn zogenaamde redding moeten zijn?
Jij insinueert dat je mijn moeder kent...quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij insinueert het met dit topic, wij en je moeder wéten het...
Je moeder ken ik niet, maar van jou heb ik inmiddels wel een goed beeld...quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Jij insinueert dat je mijn moeder kent...
Mocht je willen!![]()
Wat een mensenkennis! Ik sta versteld van de mogelijkheid van Kastanova, onze huis-, tuin- en keukenpsycholoog, om op basis van één topic een beeld te schetsen van iemand en diens moeder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je moeder ken ik niet, maar van jou heb ik inmiddels wel een goed beeld...
En daaruit kan ik toch wel opmaken dat je moeder graag zou zien dat je eindelijk eens aan de vrouw komt zodat het misschien toch ooit nog goed komt met je...
Slechts ijdele hoop uiteraard, maar hoop doet leven.
Doe ik al 8 jaar knul, google maar ffquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:36 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis! Ik sta versteld van de mogelijkheid van Kastanova, onze huis-, tuin- en keukenpsycholoog, om op basis van één topic een beeld te schetsen van iemand en diens moeder.
Verbaas ons nog meer met je wijsheid!![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:09 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dat hij gezorgd heeft voor je anale ontmaagding kan ik toch ook niks aan doen?
Boeiend, heb je ook een leven?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Doe ik al 8 jaar knul, google maar ff.
By the way, de term "Huis-, tuin- en keukenpsycholoog" is ook door mij geintroduceerd, dus kennelijk heb je al voldoende van me gelezen.
Het is maar wat je blij maakt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:54 schreef OneStupidDog het volgende:
Moet zeggen dat mijn intentie om een reltopic op te zetten toch redelijk is geslaagd![]()
Ja hoor, zo neuk ik regelmatig vrouwtjes die ik in de kroeg aantref, jij dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:47 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Boeiend, heb je ook een leven?
Soooo! Stoere jongen! Mensen die dat soort dingen beweren verbloemen hiermee hun onzekerheid, zou jij toch moeten weten als huis-, tuin- en keukenpsycholoog?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja hoor, zo neuk ik regelmatig vrouwtjes die ik in de kroeg aantref, jij dan?
Dan weet je vast ook wel wat men zegt over mannen die zich op internet voordoen als "leuk & lekker" maar te timide zijn om een foto te plaatsenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:31 schreef OneStupidDog het volgende:
Soooo! Stoere jongen! Mensen die dat soort dingen beweren verbloemen hiermee hun onzekerheid, zou jij toch moeten weten als huis-, tuin- en keukenpsycholoog?
Pleur je meelijwekkende zieleroerselen dan ook niet op een forum nitwitquote:Mijn leven gaat je geen f*ck aan trouwens
Jep, en er is een verschil in het serieus menen en het posten ter uitlokken van reacties. En wat is er timide aan het niet plaatsen van een foto? Is gehecht zijn aan privacy tegenwoordig ook timide?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook wel wat men zegt over mannen die zich op internet voordoen als "leuk & lekker" maar te timide zijn om een foto te plaatsen.
[..]
Zegt degene die 8 jaar lang al meelijwekkende zieleroerselen op een forum pleurt en zichzelf huis-, tuin- en keukenpsycholoog noemt.quote:Pleur je meelijwekkende zieleroerselen dan ook niet op een forum nitwit.
Nee, ik stalk graag mensen met een kontkop en die praten als een robotquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:48 schreef Pascal86 het volgende:
Leuk dat je in mijn fobo keek, zocht je een zwakte?
Blijft lachwekkend, mensen die een meelijwekkend topic openen in de hoop daadwerkelijk tips te krijgen, die nadat ze volledig afgezeken worden, komen met het aloude "Het was maar een grapje, iedereen trapt erin hihihihi" verhaal komen...quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:44 schreef OneStupidDog het volgende:
Jep, en er is een verschil in het serieus menen en het posten ter uitlokken van reacties. En wat is er timide aan het niet plaatsen van een foto?
Als je zooooo gehecht zou zijn aan je privacy dan had je je profiel ook niet ingevuld hé sjappie?quote:Is gehecht zijn aan privacy tegenwoordig ook timide?
Begreep je het weer niet knul? Ik heb de term geintroduceerd, ik noem mezélf niet zo...quote:Zegt degene die 8 jaar lang al meelijwekkende zieleroerselen op een forum pleurt en zichzelf huis-, tuin- en keukenpsycholoog noemt.![]()
net zo tof als dogquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:45 schreef Fiskus het volgende:
[..]
kasta probeert weer eens tof te doen, teringtjappie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |