abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52308645
100% kansloos dit. Verdere uitleg overbodig.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:05:47 #102
137079 Chowi
Lonerism.
pi_52308685
Post gewoon je tieten. Dat werkt op fora als FOK! ook altijd.
Ja, en als je een man bent is het natuurlijk gewoon verloren zaak.

.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:11:07 #103
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_52308757
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Blijft lachwekkend, mensen die een meelijwekkend topic openen in de hoop daadwerkelijk tips te krijgen, die nadat ze volledig afgezeken worden, komen met het aloude "Het was maar een grapje, iedereen trapt erin hihihihi" verhaal komen...
Jij lijkt me ook wel zo'n typje dat als 14-jarige tijdens een pyjamafeestje met een vriendje voorstelt om elkaar af trekken... En op het moment dat hij je verbouwereerd uitscheldt voor homo en naar huis wil, kom je met een "Whehehe, nee joh, ik wilde slechts testen of JIJ homo was, daarom vroeg ik het" verhaal komen...
En ja hoor, daar komt weer een "Dat heb je natuurlijk zélf gedaan" reply .
[..]

Als je zooooo gehecht zou zijn aan je privacy dan had je je profiel ook niet ingevuld hé sjappie? .
Face it, you're just one ugly-ass motherfucker .
[..]

Begreep je het weer niet knul? Ik heb de term geintroduceerd, ik noem mezélf niet zo...
Duidelijk sprake van enige frustratie bij deze jongeman.

Lighten up! Het was maar een geintje!

En iemand beschuldigen van het zijn van homo is natuurlijk wel heel erg laag en makkelijk, als je zelf nog niet uit de kast bent.

Oh ja en over dat uiterlijk van me: dat zit wel snor. Ik laat me niet door jou wijsmaken dat ik lelijk ben, daar hebben we spiegels voor om daar zelf een oordeel over te vellen.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_52308778
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:11 schreef OneStupidDog het volgende:
Oh ja en over dat uiterlijk van me: dat zit wel snor. Ik laat me niet door jou wijsmaken dat ik lelijk ben, daar hebben we spiegels voor om daar zelf een oordeel over te vellen.
Maar je bent zelf uiteraard niet echt objectief te noemen... Dus doe eens gek en laat je medemens er over oordelen... Kunnen de vrouwtjes direct melden of je fuckable genoeg zou zijn .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:14:36 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52308806
ts je klinkt als een kansloze ruknerd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:15:38 #106
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_52308822
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar je bent zelf uiteraard niet echt objectief te noemen... Dus doe eens gek en laat je medemens er over oordelen... Kunnen de vrouwtjes direct melden of je fuckable genoeg zou zijn .
Niet nodig, die erkenning heb ik al. Ik weet uit voorgaande ervaringen (niet van mezelf overigens), wat er met foto's van newbies wordt gedaan. Toch bedankt.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:19:22 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52308897
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Niet nodig, die erkenning heb ik al. Ik weet uit voorgaande ervaringen (niet van mezelf overigens), wat er met foto's van newbies wordt gedaan. Toch bedankt.
volgens mij gaat het nioet zozeer om jouw kop, maar meer om het feit dat je het schijnbaar nodig hebt om zielige contactadvertenties op internet te zetten. je kan niet eens leuk schrijven.
pi_52308991
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik weet uit voorgaande ervaringen (niet van mezelf overigens), wat er met foto's van newbies wordt gedaan. Toch bedankt.
Wat dan .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:26:27 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52309019
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat dan .
na 8 jaar moet je toch wel weten dat daar keihard op gerukt wordt
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:30:46 #110
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_52309099
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Nee, ik stalk graag mensen met een kontkop en die praten als een robot
Voorlopig typ ik en kan mijn kop nooit erger zijn dan de jouwe aangezien je je foto niet durft te laten zien.

Braakbal
Because they will last that long.
pi_52316714
'k zal toch nog maar even reageren...
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:38 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Les 1 argumenteren kan je al: argument verzinnen. Ook nie zo heel moeilijk.
Nu Argumenteren les 2: logisch rederen. Blijven oefenen want je snapt de hele strekking van de OP niet.

Jouw redenatie:
- Mannen die contactadvertenties plaatsen zijn losers, vrouwen vallen niet op losers.
- Ik ben suf want ik niet in wat jij bedoelt

Laat me raden? LTS Zwakstroom verkort?
Nee, kwal...

Laat ik het even duidelijk uitleggen, want het valt ook allemaal niet mee voor je...

• Jij wil snel en gratis seks, dus denk je dat te kunnen doen met een contactadvertentie...
  • Alleen losers plaatsen contactadvertenties...
  • Vrouwen vallen niet op losers (tenzij het zelf net zulke losers zijn en daar zit je niet op te wachten)

Het is dus bij voorbaat al een plan dat gedoemd is om te falen.

Jij bent dus niet zozeer suf omdat je mij niet begrijpt, maar je bent suf omdat je zelf niet in staat bent om in te zien hoe kansloos je plan is en ik het je letterlijk moet vertellen dat je een vette loser bent. Kan je wel heel bijdehand beginnen over de vakken van de middelbare school, waar je waarschijnlijk alleen van horen zeggen bekend mee bent, maar het staat natuurlijk nogal debiel als je aan komt zetten met het vak 'Nederlands', terwijl je zelf met pareltjes als "Ik ben suf want ik niet in wat jij bedoelt" aan komt zetten.

Maar blijkbaar was het een geintje... Da's dus een slap excuus voor je blamage, of je hebt gewoon totaal geen gevoel voor humor...
  • Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      zondag 12 augustus 2007 @ 23:20:17 #112
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_52316833
    ts. je bent een fijne gast, maar reageer niet meer in dit topic. maak een nieuw topic aan, waar je beter uit de verf komt. relaties lukt niet, misschien weet je wel veel over geheugenkaarten of de groenbekuil?
      maandag 13 augustus 2007 @ 08:36:19 #113
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_52321572
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Jordy-B het volgende:
    'k zal toch nog maar even reageren...
    [..]

Nee, kwal...

Laat ik het even duidelijk uitleggen, want het valt ook allemaal niet mee voor je...

[..]
    Doe geen moeite joh!
    Vanaf het moment dat TS er achter kwam dat'ie toch alleen wordt gebasht is het immers een reltopic, en helegaar niet serieus bedoeld .
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')