Ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:58 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda is 19 jaar..ik kan het niet geloven met deze blik.......
Leuk ja......verheug me erop.....................quote:
Waarschijnlijk komt dit bericht pas over vijf jaar aan, maar... ja, het lijkt er wel op dat ik noodgedwongen een dennis-fan ben gewordenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
[..]
ff serieus he!!! Je bent toch niet overgestapt naar de Dennix fanclub he.![]()
Daar mag je geen rat, snol en del meer zeggen, dus pas op je woorden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Leuk ja......verheug me erop.....................![]()
Nou mensen die nog jong zijn en er jong uit willen blijven zien.... niet roken, niet drinken (alcohol), niet je gezicht elke dag vol plamuren met make-up en maak je uurtjes slaapquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen.
Ze lijkt wel 40...
Hoe krijgt een meisje van 19 jaar dat voor elkaar? Zo te lijken? Altijd ontevreden?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen.
Ze lijkt wel 40...
omg disana....quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dit bericht pas over vijf jaar aan, maar... ja, het lijkt er wel op dat ik noodgedwongen een dennis-fan ben geworden![]()
Zelfs dàn nog......quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:01 schreef Kailany het volgende:
[..]
Nou mensen die nog jong zijn en er jong uit willen blijven zien.... niet roken, niet drinken (alcohol), niet je gezicht elke dag vol plamuren met make-up en maak je uurtjes slaap![]()
Wacht maar tot de DHWP waar jij WEL welkom bent vanaf nu.....quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dit bericht pas over vijf jaar aan, maar... ja, het lijkt er wel op dat ik noodgedwongen een dennis-fan ben geworden![]()
Als ze dat allemaal (roken,drinken, vol plamuren etc) niet zou doen... zou ze er wel een stuk(je) minder oud uitzien denk ik.... maar ja... boeit haar waarschijnlijk niet.. net zoals dat ze over een paar jaar kaal is door dr getang...quote:
Kennix fan, nou moet je even heel goed naar mij luisteren! Het zijn ook gewoon mensen hoor. Hoe zeer ik Dennis ook een lulletje rozenwater vind. In RL zal ik hem op een heel andere manier bekijken. Dit heb ik met alle bewoners. 3 uitzonderingen daargelaten. Nadia vind ik echt een mediageil slettebakje die veel te veel op uiterlijjkheden gericht is (ook zij heeft lieve en goede kanten btw) Brain vind ik een agressieve klootzak. Misselijke hufter, gluiperd van het zuiverste water. Ook hij heeft zich sinds die heks eruit is beter gedragen dan voorheen met dat gedrocht. Natasia(heks, gedrocht) vind ik ook een takkewijf 1ste klas. Schande wat zij heeft gepresteerd in die kooi. Haar kiddies achter laten enzo...Toch had ook zij, ja zelfs zij lieve kanten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Schandalig ? Als ik Amanda's moeder was geweest had ik haar mee naar het
bos genomen en daar achtergelaten (en gecheckt of ze geen brood- of
mascara-kruimels in haar zakje had !)
En daarna had ik mijn naam veranderd en naar Kongolesie verhuisd !
Nou het is iets sneller dan over 5 jaar, maar ik vind jou nou niet het type om het te pikken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
IJdel zijn werpt dus niet echt zijn vruchten af....quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:04 schreef Kailany het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal (roken,drinken, vol plamuren etc) niet zou doen... zou ze er wel een stuk(je) minder oud uitzien denk ik.... maar ja... boeit haar waarschijnlijk niet.. net zoals dat ze over een paar jaar kaal is door dr getang...
Dat ik zo diep zou zinken...quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar tot de DHWP waar jij WEL welkom bent vanaf nu.....
Een moeder kan over het algemeen geen afspiegeling zijn van de dochter, omdat die moeder haar eigen achtergrond heeft. De dochter of zoon van die moeder is wel een afspiegeling van haar/zijn ouders. Als mijn kind bijv. een grote bek heeft of onverschillig zijn lege colablikje of een grasveld dumpt, dan zegt dat iets over mij en niet over mijn kind. Dus die moeder heeft wat steekjes laten vallen. In het geval van amandel zou je denken dat er nooit naar omgekeken is.Best triest, maar aan de andere kant kun je ook niet alles op je ouders schuiven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:54 schreef Kailany het volgende:
[..]
Goeie vraag.. maar de enigste persoon die dagelijks te zien is is de dochter... dus moeilijk te zeggen..
Een kinderhand is kennelijk snel gevuld...quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:05 schreef Giggio het volgende:
Zijn Huub en Lieke een avondje stappen buiten de Kooi ?
of is het echt zo moelijk de streams over alle bewoners te verdelen?
PS: ben natuurlijk wel in mijn sas met de stream van Kennix mijn stoere HELD!!
Bestaan ze echt? Fans van Kennix mijn stoere HELD!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Kennix fan, nou moet je even heel goed naar mij luisteren! Het zijn ook gewoon mensen hoor. Hoe zeer ik Dennis ook een lulletje rozenwater vind. In RL zal ik hem op een heel andere manier bekijken. Dit heb ik met alle bewoners. 3 uitzonderingen daargelaten. Nadia vind ik echt een mediageil slettebakje die veel te veel op uiterlijjkheden gericht is (ook zij heeft lieve en goede kanten btw) Brain vind ik een agressieve klootzak. Misselijke hufter, gluiperd van het zuiverste water. Ook hij heeft zich sinds die heks eruit is beter gedragen dan voorheen met dat gedrocht. Natasia(heks, gedrocht) vind ik ook een takkewijf 1ste klas. Schande wat zij heeft gepresteerd in die kooi. Haar kiddies achter laten enzo...Toch had ook zij, ja zelfs zij lieve kanten.
Op deze manier niet echt nee.... 19 jaar en zo'n oud gezicht, hoe zal ze eruit zien als ze 40 is? (waarschijnlijk gevuld met botox enzo)quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
IJdel zijn werpt dus niet echt zijn vruchten af....![]()
Je kan toch nog terug!!!!? Pleazzzzzzzz!!!quote:
Dergelijke fantasie , daar waag ik me niet aan, een 40 jarige Amanda....quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:10 schreef Kailany het volgende:
[..]
Op deze manier niet echt nee.... 19 jaar en zo'n oud gezicht, hoe zal ze eruit zien als ze 40 is? (waarschijnlijk gevuld met botox enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |