Wil je effe met me meekijken ???quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
Ik mis me streams nog steeds niet!!!!!!! Ik ben STERK!!!!!!
Het zal maar naast je, boven je of onder je komen te wonen. Ik denk dat er maar weinig mensen blij mee zouden zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wat zullen de ooit toekomstige buren blij zijn met zo'n stelletje..Vooral de zomernachten als iedereen het raam open heeft.. OOOOOOhhhh dennis-doenix oooooh...
Julie worden gestraft voor die hele foute grap die jullie met ons "onschuldige" users hebben uitgehaald. Boontje komt om zijn loontje.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het reageren/invoerscherm is zelfs traag tijdens het typen !!
Wat is er aan de hand ??
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het zal maar naast je, boven je of onder je komen te wonen. Ik denk dat er maar weinig mensen blij mee zouden zijn.![]()
Zwaai net de streams aan , maar de cossen teruglezend, kan ik maar beter de streams gelijk weer uitzwaaien...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:52 schreef eeff het volgende:
Hé nightstreamers, just checkin' in.....
Hele dag niet gekeken. Geloof niet echt iets bijzonders gebeurd?
Ja! Willen jullie dat nooit meer doen!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Julie worden gestraft voor die hele foute grap die jullie met ons "onschuldige" users hebben uitgehaald. Boontje komt om zijn loontje.![]()
![]()
Vrijstaand huisje????quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik woon op een paar honderd meter van mijn naaste buren
![]()
Nee, want jij zal vast alleen dennix op de streams hebben, en wat doe jij met disana's ava, das erg verwarrend.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wil je effe met me meekijken ???![]()
Zet ik effe de encoder aan....
Misschien komt het ook wel omdat ze Lieke laatst met haar moeder heeft gezien.... dan besef je dat toch opeens meer denk ik....quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef Desii het volgende:
Amanda mist der moeder enorm..... dit vind ik wel zielig voor der.
Ook haar contactpersoon heeft al meerdere geprobeerd of haar moeder toch aan de telefoon wilde komen, maar dat doet ze niet.![]()
Oud boerderijtje met een grote tuin in Drenthequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vrijstaand huisje????![]()
Dat wil ik ook.![]()
Amanda en iets beseffen ???quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Kailany het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat ze Lieke laatst met haar moeder heeft gezien.... dan besef je dat toch opeens meer denk ik....
idd... zo "dom" is ze nou ook weer nietquote:
Zeg dat wel, ik ben gedwongen een andere te gebruikenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, want jij zal vast alleen dennix op de streams hebben, en wat doe jij met disana's ava, das erg verwarrend.
Heeft ze wel een moeder ??? Vraag ik me dan af!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
Zelfs de contactpersoon heeft nog nooit contact gehad met de moeder van Amanda.
Ik vind het schandalig van haar moeder! Dat mens neemt niet eens de moeite om met haar dochter te bellen. Ze heeft Amanda heel haar leven afgekocht met dure spullen. Lekker makkelijk! Nu ze haar moeder nodig heeft wil ze niets van haar weten! Zielig idd voor Amanda.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef Desii het volgende:
Amanda mist der moeder enorm..... dit vind ik wel zielig voor der.
Ook haar contactpersoon heeft al meerdere geprobeerd of haar moeder toch aan de telefoon wilde komen, maar dat doet ze niet.![]()
ff serieus he!!! Je bent toch niet overgestapt naar de Dennix fanclub he.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik ben gedwongen een andere te gebruiken![]()
Amanda heeft hiervoor gekozen, haar moeder duidelijk niet.... tja... moeilijk te begrijpen als je de redenen niet weet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef Desii het volgende:
ik snap niet dat Amanda der moeder zelfs niet aan de telefoon wil komen.... op tv kan ik nog ergens begrijpen, maar aan de telefoon, is toch niets mis mee...
pffrtquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, want jij zal vast alleen dennix op de streams hebben, en wat doe jij met disana's ava, das erg verwarrend.
Haai Py, aangenaam jou ben ik hier nog niet eerder tegengekomen, dus sorry dat ik nog niet weet wat jij met pffrt bedoel!!!quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel een HEEELEEEE mooie !!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat is wel een HEEELEEEE mooie !!!!
Een echte WINNERSavatar!!
Yep, er schijnt iets met de peugeot reclame bovenin te zijn...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
als ik op fok kom gebruikt deze opeens heel veel van mijn cpu gebruik..hebben meer mensen dit probleem?
Ik kan echt met moeite posten...... refreshen duurt gewoon een paar minuten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
als ik op fok kom gebruikt deze opeens heel veel van mijn cpu gebruik..hebben meer mensen dit probleem?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Oud boerderijtje met een grote tuin in Drenthe![]()
Hou op.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
dat heb ik precies hetzelfde. en als ik fok dan uitzet zakt het terug tot 30% of zoquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
Oneerlijk verdeeld in de wereld.......quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Oud boerderijtje met een grote tuin in Drenthe![]()
De mams van Amanda is geen zuivere koffiequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
Zelfs de contactpersoon heeft nog nooit contact gehad met de moeder van Amanda.
Zo moeder zo dochter..of..zo dochter zo moeder...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De mams van Amanda is geen zuivere koffie
zo koffie...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo moeder zo dochter..of..zo dochter zo moeder...![]()
Goeie vraag.. maar de enigste persoon die dagelijks te zien is is de dochter... dus moeilijk te zeggen..quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo moeder zo dochter..of..zo dochter zo moeder...![]()
Gsus dus toch! Ik dacht al. De streams gaan bij mij ook haperend trouwens. Ik ben nu aan het defragmenteren. Wat ook retelangzaam gaat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:48 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep, er schijnt iets met de peugeot reclame bovenin te zijn...
Normaal type ik net zo snel als mijn scherm de lettertjes laat zien,
maar mijn scherm lijkt nu wel een schildpad
De moeder dan maar het voordeel van de twijfel...alhoewel?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:54 schreef Kailany het volgende:
[..]
Goeie vraag.. maar de enigste persoon die dagelijks te zien is is de dochter... dus moeilijk te zeggen..
incl. de laatste 10 minuten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
Inmiddels overgeschakeld naar James Bond met George Lazenby
Schandalig ? Als ik Amanda's moeder was geweest had ik haar mee naar hetquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig van haar moeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |