Ik krijg toch geen ban hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef itsme het volgende:
Hey Jongens Nu ophouden hoor. Dit kan niet. Ik ga hier een eind aan maken.![]()
sorryquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef itsme het volgende:
Hey Jongens Nu ophouden hoor. Dit kan niet. Ik ga hier een eind aan maken.![]()
0900-0010quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ruby Ruby Ruby Ruby...Wat heb ik gemist, waar? nummer?
Past wel bij het niveau daarquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef Kailany het volgende:
[..]
.. maar er is nu een belspel bezig..
NIETS BIJZONDERS GEBEURD, NIETS BIJZONDERS GEBEURD!!!! Een aantal randdebielen hier hadden me bijna zover dat ik me aan wilde melden voor het gekkegesticht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:52 schreef eeff het volgende:
Hé nightstreamers, just checkin' in.....
Hele dag niet gekeken. Geloof niet echt iets bijzonders gebeurd?
Ja, was echt leuk , maar nou allemaal weer terug naar het eigen ikje s.v.p.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
NIETS BIJZONDERS GEBEURD, NIETS BIJZONDERS GEBEURD!!!! Een aantal randdebielen hier hadden me bijna zover dat ik me aan wilde melden voor het gekkegesticht.Sommige users hier (ik zal geen namen noemen) waren zo grof in de mond dat zelfs natasja er nog een puntje aan kan zuigen.
De avatars waren op hol geslagen, het leek GVD wel een stoelendans.
![]()
Maar gelukkig kan ik tegen een grapje.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
NIETS BIJZONDERS GEBEURD, NIETS BIJZONDERS GEBEURD!!!! Een aantal randdebielen hier hadden me bijna zover dat ik me aan wilde melden voor het gekkegesticht.Sommige users hier (ik zal geen namen noemen) waren zo grof in de mond dat zelfs natasja er nog een puntje aan kan zuigen.
De avatars waren op hol geslagen, het leek GVD wel een stoelendans.
![]()
Maar gelukkig kan ik tegen een grapje.![]()
Het lijkt zo.....moeder kust kind.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hte voorspellen gaat weer beginnen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het lijkt zo.....moeder kust kind.![]()
Je kunt ook té ver gaan, he?quote:
Trustequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:13 schreef itsme het volgende:
Zo. Het was echt heel erg gezellig. Slaap lekker.![]()
ik heb eenzelfde vertraging op fok, BSOL, niets aan te doen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ook té ver gaan, he?
Ik heb trouwens alweer zulke problemen met het refreshen van de pagina's en de algehele snelheid van andere dingen. Volgens mij deugt die Peugeot reclame op deze pagina's niet, hij blijft maar laden, dan krijg je een ActiveX waarschuwing dat het element je systeem kan vertragen (wat het dus ook doet).
Wat zullen de ooit toekomstige buren blij zijn met zo'n stelletje..Vooral de zomernachten als iedereen het raam open heeft.. OOOOOOhhhh dennis-doenix oooooh...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het lijkt zo.....moeder kust kind.![]()
hmm, ben dus niet de enige (dat denk ik vaak snel, omdat ik op een Mac zit te werken)quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het reageren/invoerscherm is zelfs traag tijdens het typen !!
Wat is er aan de hand ??
Traagheid is standaard reactie van Fok op OTquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het reageren/invoerscherm is zelfs traag tijdens het typen !!
Wat is er aan de hand ??
Vandaar dat jouw COSSEN altijd de 12 uur halenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Traagheid is standaard reactie van Fok op OT
Ja, mijn teksten van gisteren zag een uur geleden pas verschijnen......:(quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vandaar dat jouw COSSEN altijd de 12 uur halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |