quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Brothers in arms, road to hill thirty?
Euh, geloof het wel, maar dit is niet mijn eigen screenshot.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is toch dat level waar je die palen uit het veld moet halen voor de gliders?
Blijft een gaaf maar idd moeilijk spel
Dan ken je de Cadenhead winkel ook wel ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan er nog zo'n 150 opnoemen als je wilt, ik ben whisky-freak en -verzamelaar...
Ik ken Andries Visser persoonlijk...quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan ken je de Cadenhead winkel ook wel ?
ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan er nog zo'n 150 opnoemen als je wilt, ik ben whisky-freak en -verzamelaar...
In Den Bosch heb heb je De Koning. Als ik iets speciaals zoek hoef ik dus eigenlijk niet meer de stad uitquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Andries Visser persoonlijk...
Nee, maar dat zal jouw hok wel zijn dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:27 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
En ken je de etalage op de Witte de Withstraat met allemaal oude prachtige Whiskeyflessen?
Nee, nee, maar is wel een mooie etalagequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal jouw hok wel zijn dan?
Je bent inderdaad een kenner...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |