quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:03 schreef draculettetje het volgende:
flauw zo'n nacht dat je niet kan slapen
nog flauwer de ochtend erna
dat alles gewoon door moet gaan!
Vandaag eerst werken, eind van de middag intake nieuwe fysio, zal me benieuwen, komt goed!
Nu wakker worden
Zet ik net in je foboquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan nie slapen....
wie hoe wat enzo.....
Als ik nadat ik wakker ben geworden weer in slaap val dan ben ik de rest van de dag behoorlijk gaar, krijg ook hoofdpijn en zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Het is ook zo dat ie speels wil knuffelen. Alleen zijn de dames het daar niet mee eens. Hij is nogal enthousiast.
Alleen de nieuwste en kleinste doet wel goedmoedig mee.
Wat een luxe DV. Nooit moeten opstaan. Maar als je eenmaal gewend bent aan het opstaan op een bepaalde tijd is het ook best lekker. Ik merk dat je dan door de dag heen fitter bent dan wanneer je maar slaapt tot je wakker wordt. En na een tijdje wordt je dan ook vanzelf wakker rond dezelfde tijd.
Of het luxe is weet ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Het is ook zo dat ie speels wil knuffelen. Alleen zijn de dames het daar niet mee eens. Hij is nogal enthousiast.
Alleen de nieuwste en kleinste doet wel goedmoedig mee.
Wat een luxe DV. Nooit moeten opstaan. Maar als je eenmaal gewend bent aan het opstaan op een bepaalde tijd is het ook best lekker. Ik merk dat je dan door de dag heen fitter bent dan wanneer je maar slaapt tot je wakker wordt. En na een tijdje wordt je dan ook vanzelf wakker rond dezelfde tijd.
Doe je dat allemaal wel in overleg met je arts Dromenvanger?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Even de bijsluiter gelezen van een middel dat ik krijg, ongewenst moeten plassen, voor mij een reden om ermee te kappen zodat het daarna wel in orde is. Ik wil niet om de have klap naar de wc moeten, is pas sinds kort aan de gang ( aantal maanden). Dat ongewenst moeten plassen is erger dan de problemen waar het middel voor gemaakt is.
Of ik dan een vervangend middel neem is de vraag omdat zo'n vervangend middel ook weer zoiets kan hebben, ook daar eerst de bijsluiter lezen want als ze je wat voorschrijven vertellen ze je niet van te voren wat de bijwerkingen zijn, dat initiatief moet je zelf nemen dus.
Weet je wat het is, ieder medicijn heeft nadelige invloed op je lichaamAlsof het lichaam helemaal niet belangrijk is.
Over uitslapenHet is zo verleidelijk om uit te slapen, als ik de wekker zet om 0800 dan is het zo dat ik al snel wil doorslapen als ik niet hoef op te staan omdat het nog helemaal
is. Maar moet ik dan opstaan en sta ik dan op dan is het ineens zo dat ik me veel fitter voel na een paar koppen koffie dan wanneer ik 4-5 uur langer slaap. Het is net die stap zetten om het bed uit te stappen en de verleiding niet weerstaan om nog door te slapen. Ben ook gewend geraakt om door te slapen dus dat kan ik ook afleren, alleen al de reden dat ik fitter ben door niet uit te slapen is een reden daarvoor.
zit weer te gapen achter de pjoeter gaat naar bed toe deze nacht ben je waarschijnlijk veilig weet niet wat de zoessie doet natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef ToT het volgende:
Whehehehehe!
*Zit hier met een flinke collectie vampierfilms achter zich.*
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef ToT het volgende:
WOOHOO!!!!
De helft van het gevaar is geweken!
Hey trusten he!
Nou...wakker valt ze best mee, maar ik ben bang dat ze juist slapend het engst is en dat ze je misleidtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef ToT het volgende:
WOOHOO!!!!
De helft van het gevaar is geweken!
Hey trusten he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |