Op stap op stap op stap.
Volgende week terrasje pakken weer eens met een goed bekende die tevens kennis is en vriend, die ik eergisteren tegenkwam bij de supermarkt. Het nacht-leven opzoeken wil ik nog eens proberen, de stap zetten, daarom heet het ook stappen of niet soms? De onrust zorgde dat ik het niet meer wilde, de muziek, de mensen-menigte en het geroezemoes van pratende mensen. Het nachtleven in en dan niet mezelf klem zuipen.
Uitnodiging bij vrienden die al een hele tijd niet meer gezien heb en dan is het ook nodig dat ik die stap zet anders komt er nooit wat van. Niet eerst overwegen maar doen. Prettige gedachte dat is dat je vrienden blijft van elkaar en dat zoiets verteld wordt, dan mag het contact wel verwaterd zijn, je kunt een verwaterd contact net zo snel herstellen als het verwaterd is. Het vertrouwde gevoel terug vinden in de vriendschappen. Vriendschap is verwaterd omdat ik mezelf niet meer was door problemen, nu ik weer mezelf ben is het vanzelf weer een beetje als vroeger.
Deelnemen aan het leven dus ook. Heb er zin an eindelijk weer eens
![]()
In neutrale toestand volop genieten zonder stress aan de kop.
De stap richting werk is nu ook iets dat dichterbij lijkt te liggen en minder ver weg, als ik van alle kanten onrustig ben dan lijkt werken onmogelijk en ver van mijn bed. Is het rustig dan lijkt het net alsof ik morgen kan beginnen. En dan wederom gaat het om stappen ondernemen, en dat lukt dan wederom beter met rust. Het is nu een zaak om het gat op de CV op te vullen ook. Heb een behoorlijk gat op mijn CV wat niet echt aantrekkelijk uitziet voor werknemers. Maar ook dat gat op de CV is op te vullen en is niet eens het grootste probleem.
Het hele leven draait om stappen ondernemen
![]()
En dan met zelfvertrouwen dat aanwezig moet zijn, is er geen zelfvertrouwen dan neem je vanzelf nooit de stap. De toekomst zal positief uitpakken en alleen uitgaan van dat feit zorgt ervoor dat het vanzelf in werking treedt omdat je anders handeld richting de toekomst. Uitgaan van succes zorgt vanzelf voor meer succes, ga je uit van je eigen falen dan zul je vanzelf sneller falen.
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 18-08-2007 13:54:13 ]