De pillen-dokter moet ik overigens begin september naartoe en daar zal ik zeker gaan praten over verlagen of stoppen van een bepaald middel. Sowieso bij 1 bepaald medicijn de hoogste dosering terwijl dat niet meer nodig is. Dan is het overtuigen dat het niet meer nodig is en ook eens voor mezelf opkomen en niet laten aansmeren want het is mijn lichaam, ondanks dat is er af en toe geen spijker tussen te krijgen of hoe noemen ze dat. Lichamelijke afhankelijkheid wat komt kijken erbij, het lichaam went aan het middel en stop je ermee dan krijg je storingen in de hersens en lichamelijke storingen
![]()
( vraag me af of ik het hier wel moet vermelden maar ik heb op dat gebied weinig te verbergen omdat het waarheid is, sommigen zouden zich druk gaan maken over imago maar ik heb dat niet, het is iets dat een onderdeel vormt van mijn leven en zo hebben meer mensen zoiets)
Over prostaat, kan zijn dat ik spook-beelden zie. De straal tijdens het zeiken is wanneer ik veel moet plassen krachtig dus zo erg is het nog niet
![]()
En af en toe hou ik het ook 4 uur op als ik een film kijk dus het is niet zo dat ik de hele dag moet pissen
![]()
Maar dan ga je op een gegeven moment spook-beelden zien en zie je jezelf al onder het mes liggen waar ze je prostaat weghalen zodat je nooit meer een erectie krijgt of dat je uitzaaiing krijg over je hele lichaam. Gebeurt wel eens vanzelf en op die momenten is mijn leven mij lief meer dan ooit. Dan komen lichamelijke zorgen die geestelijke zorgen doen vergeten.
Gisteren van 13:00 tot 17:00 gaan slapen in bed en toen om 21:30 weer naar bed om tot 10:30 te slapen
![]()
En dan echt slapen en doorslapen. Niet wegens depressief zijn slapen maar wegens vermoeidheid dus. En dan kan die vermoeidheid weer komen door het nieuwe middel voor rust, staat op de bijsluiter dat je er moe van kunt worden. Ben met dat laatste middel ondertussen zelf mee gestopt en dan merk ik dat irritaties meer dan ooit naar voren komen. Als iemand me een vraag stelt dan irriteer ik me al wat ik nooit heb gehad.
Vraag me soms af of ze je niet zieker maken dan je bent, maar dat heb ik al zo vaak geschreven. Ook gelezen in een aantal boeken. Mijn dokter zei een keer dat hij in principe alle middelen eens moest hebben uitgeprobeerd om te begrijpen wat hij voorschrijft. Dus hij schrijft iets voor en slikt het eerst zelf om te beseffen hoe het voelt.
![]()
Af en toe weet ik niet eens meer waar ik mee bezig ben en waar de artsen mee bezig zijn.
Kan overkomen dat ik geen leven meer heb op dit moment
![]()
Dat is niet zo, ondanks dat is de kwaliteit van mijn leven wel achteruit gegaan. En dan ga ik er vanzelf uit dat de kwaliteit ook weer vooruit zal gaan, geduldig blijven en goede gesprekken voeren met de arts. Het verdoofde gevoel dus ook, ook dat staat in de bijsluiter, als je je verdoofd voelt moet je dat overleggen met de arts, heb dat nog nooit echt gedaan.
[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2007 11:33:36 ]