abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52603195
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef ToT het volgende:
D'oh!!!

Hmmmz....hebben ze überhaupt wel vampier-nummers?

Uhm... vast wel
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52603349
en wie doen er nu aan slowchatten ha ha ha
pi_52603631
pi_52604176
tis gedaan voor vandaag!
pi_52604294
Ja.. Ik ga zo ook mn bedje maar eens opzoeken
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:13:49 #266
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52612468
Ik zou willen dat ik nu ook mijn bedje zou kunnen opzoeken.
pi_52613434
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
Ik zou willen dat ik nu ook mijn bedje zou kunnen opzoeken.
Alweer klaar met werken voor vandaag... Nu thuis nog...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:53:30 #268
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52615338
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef vamperotica het volgende:
Alweer klaar met werken voor vandaag... Nu thuis nog...
...Huisvrouw spelen?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:58:08 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52615467
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:32 schreef draculettetje het volgende:

@DV nog bij de Dr geweest?
Bij de opticien wel langs geweest waar ze met lucht je oogdruk meten en die is dus te hoog. 30 inplaats van 20 en 20 is wat het moet zijn. ( overigens irritant onderzoek is het met die oogdruk)

Gisteren hele erge steken bij de schaamstreek gehad niet in de blaas maar eronder, alsof er iets goed mis was maar dat gebeurde maar 3 keer hoewel ik dacht dat ik even bewustzijn ging verliezen door de pijn. Ik wacht nog ff af, kan zijn dat ik teveel vocht drink maar het kan ook wat anders zijn.

Onderzoek daarbij gaat de dokter voelen in je anus of het prostaat in orde is maar goed, dat kun je ook zien als klinisch onderzoek. ( alsnog geen fijne gedachte)

Ik ben niet zo iemand die meteen naar de doctor rent als er wat mankeert. Ben ook erg moe de laatste tijd.

Moet mezelf een trap onder mijn hol geven dan maar om eens te laten onderzoeken of het in orde is, als het dan in orde is dan geeft dat rust. Is het niet in orde dan geeft het ook rust omdat ik weet wat er aan de hand is.

Op dit moment nergens last van, niet constant last ervan. Krijg ik vandaag en morgen weer die zware pijn-steken dan ga ik eens langs de arts.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:08:52 #270
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52615706
De pillen-dokter moet ik overigens begin september naartoe en daar zal ik zeker gaan praten over verlagen of stoppen van een bepaald middel. Sowieso bij 1 bepaald medicijn de hoogste dosering terwijl dat niet meer nodig is. Dan is het overtuigen dat het niet meer nodig is en ook eens voor mezelf opkomen en niet laten aansmeren want het is mijn lichaam, ondanks dat is er af en toe geen spijker tussen te krijgen of hoe noemen ze dat. Lichamelijke afhankelijkheid wat komt kijken erbij, het lichaam went aan het middel en stop je ermee dan krijg je storingen in de hersens en lichamelijke storingen ( vraag me af of ik het hier wel moet vermelden maar ik heb op dat gebied weinig te verbergen omdat het waarheid is, sommigen zouden zich druk gaan maken over imago maar ik heb dat niet, het is iets dat een onderdeel vormt van mijn leven en zo hebben meer mensen zoiets)

Over prostaat, kan zijn dat ik spook-beelden zie. De straal tijdens het zeiken is wanneer ik veel moet plassen krachtig dus zo erg is het nog niet En af en toe hou ik het ook 4 uur op als ik een film kijk dus het is niet zo dat ik de hele dag moet pissen

Maar dan ga je op een gegeven moment spook-beelden zien en zie je jezelf al onder het mes liggen waar ze je prostaat weghalen zodat je nooit meer een erectie krijgt of dat je uitzaaiing krijg over je hele lichaam. Gebeurt wel eens vanzelf en op die momenten is mijn leven mij lief meer dan ooit. Dan komen lichamelijke zorgen die geestelijke zorgen doen vergeten.

Gisteren van 13:00 tot 17:00 gaan slapen in bed en toen om 21:30 weer naar bed om tot 10:30 te slapen En dan echt slapen en doorslapen. Niet wegens depressief zijn slapen maar wegens vermoeidheid dus. En dan kan die vermoeidheid weer komen door het nieuwe middel voor rust, staat op de bijsluiter dat je er moe van kunt worden. Ben met dat laatste middel ondertussen zelf mee gestopt en dan merk ik dat irritaties meer dan ooit naar voren komen. Als iemand me een vraag stelt dan irriteer ik me al wat ik nooit heb gehad.

Vraag me soms af of ze je niet zieker maken dan je bent, maar dat heb ik al zo vaak geschreven. Ook gelezen in een aantal boeken. Mijn dokter zei een keer dat hij in principe alle middelen eens moest hebben uitgeprobeerd om te begrijpen wat hij voorschrijft. Dus hij schrijft iets voor en slikt het eerst zelf om te beseffen hoe het voelt.

Af en toe weet ik niet eens meer waar ik mee bezig ben en waar de artsen mee bezig zijn.

Kan overkomen dat ik geen leven meer heb op dit moment Dat is niet zo, ondanks dat is de kwaliteit van mijn leven wel achteruit gegaan. En dan ga ik er vanzelf uit dat de kwaliteit ook weer vooruit zal gaan, geduldig blijven en goede gesprekken voeren met de arts. Het verdoofde gevoel dus ook, ook dat staat in de bijsluiter, als je je verdoofd voelt moet je dat overleggen met de arts, heb dat nog nooit echt gedaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2007 11:33:36 ]
pi_52616410
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

...Huisvrouw spelen?
Zoiets speel je niet. Dat ben je
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:34:37 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52616415
Lange tekst, ik ga weer weg

Niet constant bezig zijn ermee want dan blijf je bezig ermee
pi_52616482
DV, schat, dat prostaat van je is momenteel onderbelast
Da's wss het enige.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52619071
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

...Huisvrouw spelen?
heeeee... Da's mijn tekst!!
pi_52619095
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zoiets speel je niet. Dat ben je
Nou... In sommige gevallen.....
pi_52619351
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nou... In sommige gevallen.....
Ben je het niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:40:27 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52620007
Even gras gemaaid, je bent een grasmaaier of je bent het niet Gras maaien zorgt voor een moment van geestelijke afwezigheid door inspanning en concentratie op het gras. Zou zo de hele dag kunnen gras-maaien door de trance-toestand tijdens het maaien.

Ben ook bezig om buiten op papier punten op te schrijven die niet in orde zijn, rustig op papier eens duidelijk uit drukken hoe het nu voelt om in leven te zijn. Werkt 100 keer beter dan via de computer te doen omdat ik meer rust heb tijdens het schrijven met pen en papier. Duidelijkheid scheppen voor mezelf en niet hier want hier heeft niemand er wat aan, het gaat toch om eigen inzichten verschaffen die helderheid naar voren brengt.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:39:50 #278
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52640992
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef vamperotica het volgende:
heeeee... Da's mijn tekst!!
Serieus!?
Nou, niet slecht voor een TRU Slowchat newb dan!

Hoera! Het is vrijdag! Wat ben ik blij dat het weekend is zeg.
Dit zou tevens nog wel eens mijn allerlaatste weekend thuis zijn trouwens.
Volgende week komt dinnetje terug van vakantie en gaan we verhuizen.
Gisteren alvast maar "even" een 42 inch plasma televisie (met ingebouwde HDD recorder) bij de bestelling van de huishoudelijke artikelen geplaatst! Heerlijk! Nu mag en kan het gewoon allemaal!
pi_52641290
Mogguh

DW gaan jullie ook al meteen verhuizen of moet er eerst geklust etc worden?
hoe gaat het tot nu toe zonder dinnetje? In ieder geval goed aan het " shoppen" (hey da's toch wat vrouwen doen????)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:12:27 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52644327
Goede morgen

Gisteren geld laten flappen, allemaal dingen gekocht die ik wilde hebben en nodig had. Meteen magnesium talbetten gehaald voor sterke zenuwen en die rustgevend zijn, proberen alternatieve middelen te gebruiken dan maar.

Zonne-bril, nieuwe Hugo-Boss geur en contact-lenzen ook gekocht. Za; ,aar moet vermelden hoeveel het kost want dat maakt niet uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')