zondagochtend is het leegste moment van de week, denk ik...voor mij althans...als elke dag een leeg schildersdoek is, dan zijn de meeste van mijn kleuren in de rest van de week al gebruikt en heb ik op zondag eigenlijk alleen nog grijstinten over, metaforisch dan...en zondagochtend is dan het moment dat de rest van die grijze dag zich als een kille woestenij tot aan de horizon uitstrekt...als je eenmaal onderweg bent, dan gaat het wel, maar als je net wakker bent, de slaap uit je ogen wrijft en je klaarmaakt om je reis door de uren van de dag te beginnen, dan lijkt de zondag leger en groter dan andere dagen...quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zondagochtend is het leegste moment van de week, denk ik...voor mij althans...als elke dag een leeg schildersdoek is, dan zijn de meeste van mijn kleuren in de rest van de week al gebruikt en heb ik op zondag eigenlijk alleen nog grijstinten over, metaforisch dan...en zondagochtend is dan het moment dat de rest van die grijze dag zich als een kille woestenij tot aan de horizon uitstrekt...als je eenmaal onderweg bent, dan gaat het wel, maar als je net wakker bent, de slaap uit je ogen wrijft en je klaarmaakt om je reis door de uren van de dag te beginnen, dan lijkt de zondag leger en groter dan andere dagen...
zoiets...
ik kan het niet goed uitleggen
ik hou van metaforenquote:
was me nog niet opgevallenquote:
Hell yeah womanquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:08 schreef QueenR het volgende:
Ik denk dat die ene man naar de pomp kan lopen. als ik nu mega desperate was dan zou ik dit pikken maar nu dus absoluut niet!
Forgive me for saying... maar 2 dagen in de maand? 2 dagen op 1 maand??? Wilde hij wel een huwelijk? Wilde hij wel kinderen? Wilde hij wel een vrouw? (komt op mij over alsof hij er heel weinig energie in wilde steken).quote:En ik ben verder idd alleenstaande moeder. Nu is dat nog niet zo heel lang officieel zo, maar mijn ex werkt in het buitenland waardoor ik al een kleine 6 jaar, slechts 2 daagjes per maand ofzo een man had.
Iets gewend zijn, betekent nog niet dat dat is wat je zelf het liefste zou willen.quote:Dus eigenlijk ben ik al zo lang dat ik alles alleen doe. Ben het dus gewend, en vind het prima zo.
Dat bedoel ik dus. Wie zorgt er eens een keer voor jou?quote:Af en toe is het wel vermoeiend en zou je het leuk vinden als er eens iemand anders was die iets overnam.
Je kunt toch ook een man ontmoeten, beter leren kennen zonder dat je kinderen gekwetst raken?quote:Al houdt het mij dus wel tegen! Als het namelijk fout loopt wordt niet alleen ik, maar ook mijn kinderen gekwetst.En dat wil ik koste wat koste vermijden [..]
Dus, als ik het goed lees, dan voel je je aan het begin van de week 'opgeladen' en vervagen je kleuren naarmate de week voorbij gaat tot het weekend?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:15 schreef Abbadon het volgende:
zondagochtend is het leegste moment van de week, denk ik...voor mij althans...als elke dag een leeg schildersdoek is, dan zijn de meeste van mijn kleuren in de rest van de week al gebruikt en heb ik op zondag eigenlijk alleen nog grijstinten over, metaforisch dan...en zondagochtend is dan het moment dat de rest van die grijze dag zich als een kille woestenij tot aan de horizon uitstrek [..]
terwijl als je niet alleen bent, de zondag ineens een dag vol mogelijkheden is...
zoiets ja...99% van de tijd vermaak ik me prima alleen...maar zo af en toe, en dan meestal op zondagochtend, bedenk ik me dat het ook wel prettig zou zijn om niet alleen te zijn...verder ben ik niet zo'n gezelschapsdier...meer een einzelgänger...quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:26 schreef MNR het volgende:
Dus, als ik het goed lees, dan voel je je aan het begin van de week 'opgeladen' en vervagen je kleuren naarmate de week voorbij gaat tot het weekend?
Dus het heeft met 'alleen zijn' te maken? Je wilt eigenlijk graag gezelschap om je heen?
Wat als je je nu eens voor zou nemen om volgende week zondag iets af te spreken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:32 schreef Abbadon het volgende:
zoiets ja...99% van de tijd vermaak ik me prima alleen...maar zo af en toe, en dan meestal op zondagochtend, bedenk ik me dat het ook wel prettig zou zijn om niet alleen te zijn...verder ben ik niet zo'n gezelschapsdier...meer een einzelgänger...
even voor de duidelijkheid: ik til er ook niet zwaar aan hoor...hoewel mijn overdadige opeenstapeling van metaforen misschien op iets anders lijkt te duiden...quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:36 schreef MNR het volgende:
Wat als je je nu eens voor zou nemen om volgende week zondag iets af te spreken?
Je geeft zelf aan dat het de zondagmorgen is, omdat je dan graag gezelschap hebt die niet aanwezig is. Je kunt toch zelf initiatief nemen? Vraag me af waarom je dat nog niet eerder hebt gedaan tbh.
Aan de andere kant kun je ook denken, het is slechts de zondagmorgen. In dat geval zou ik er niet te zwaar aan tillen en lijkt het me eerder een opvulling van de leegte door te zeggen "ik mis nu ff een relatie". Of zie jij dat anders?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:23 schreef MNR het volgende:
Hell yeah woman![]()
Dat ie daar maar ff lekker 'af gaat tanken'![]()
Jawel dat wilde hij op zich wel. Hij is geen slechte kerel. Maar denkt te licht over zijn eigen capaciteiten waardoor hij geen nee tegen de baas durft te zeggen. En daar maakte ze gretig gebruik van. Op een gegeven moment kom je dan op een punt dat je niet meer aan elkaar gewend bent, en je helemaal uit elkaar groeit.quote:Forgive me for saying... maar 2 dagen in de maand? 2 dagen op 1 maand??? Wilde hij wel een huwelijk? Wilde hij wel kinderen? Wilde hij wel een vrouw? (komt op mij over alsof hij er heel weinig energie in wilde steken).
quote:Iets gewend zijn, betekent nog niet dat dat is wat je zelf het liefste zou willen.
[..]
Dat bedoel ik dus. Wie zorgt er eens een keer voor jou?
tuurlijk kan je ze niet altijd beschermen. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik, voordat ik mijn kinderen erin zal betrekken, eerst een behoorlijke periode wil hebben waar zij er nog niets vanaf weten. Daarna langzaam introduceren.quote:Je kunt toch ook een man ontmoeten, beter leren kennen zonder dat je kinderen gekwetst raken?
Laat ik me iets over mezelf vertellen. Mijn moeder heeft na haar scheiding ook verschillende relaties gehad, maar ik kon -zo jong als ik was- heel goed merken of mijn moeder voor hem wilde gaan of niet. Zij kon zelf heel goed inschatten of een man toegewijd was aan haar of niet. En dat pikte ik op. Oftewel: zolang zij dat niet deed, raakte ik ook niet aan die man gehecht, was hij gewoon een man 'die zichzelf nog moest bewijzen'.
Bovendien, je wilt vermijden dat je kinderen gekwetst worden, maar kun je dat altijd voorkomen? En moet je het beschermen van je kinderen hiertegen voorop stellen aan je eigen levensgeluk (terwijl je nog niet eens zeker weet of je gelijk hebt)?
Een goede kerel zijn en je huwelijk en kinderen laten 'verwateren' zijn 2 verschillende dingen he?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:46 schreef QueenR het volgende:
Jawel dat wilde hij op zich wel. Hij is geen slechte kerel.
Lekker gaan daten zeg ik jequote:tuurlijk kan je ze niet altijd beschermen. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik, voordat ik mijn kinderen erin zal betrekken, eerst een behoorlijke periode wil hebben waar zij er nog niets vanaf weten. Daarna langzaam introduceren.
ja, dat zullen we eens een keer gaan doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Een goede kerel zijn en je huwelijk en kinderen laten 'verwateren' zijn 2 verschillende dingen he?
[..]
Lekker gaan daten zeg ik je![]()
![]()
Wel naar een danstent gaan dan, Queeny. Zodra jij je heupen in de strijd gooit komt alles goed. Vrijdag stond je gewoon op de verkeerde plek, maar je kon wel leuk dansen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja, dat zullen we eens een keer gaan doenNu nog iemand tegen komen waar ik uberhaupt mee WIL daten
(en das lastiger
)
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Wel naar een danstent gaan dan, Queeny. Zodra jij je heupen in de strijd gooit komt alles goed. Vrijdag stond je gewoon op de verkeerde plek, maar je kon wel leuk dansen.![]()
Ja, ik kreeg er gewoon een smile van op mijn gezicht. Je keek ook zo vrolijk, leuk was dat. Als ik nu zeker geweten had dat jij dat was, had ik wel even een praatje gemaakt natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt me nog zien dansen ook![]()
![]()
![]()
tuurlijk komt alles goed, heb geen haast.
Hoe was je filmpje gister?
ben altijd vrolijk!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg er gewoon een smile van op mijn gezicht. Je keek ook zo vrolijk, leuk was dat. Als ik nu zeker geweten had dat jij dat was, had ik wel even een praatje gemaakt natuurlijk.
En filmpje was leuk, net zo leuk als de 6x daarvoor.![]()
Dan moet je dat eens aangeven aan die ouders? Of heb je geen goede verstandhouding met ze?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
ben altijd vrolijk!behalve nu dan
![]()
Kinderen willen naar berkendonk (vind ik iets te koud) met een stel vriendjes. Vandaag heb ik nu eens het gevoel; hele vakantie zitten al die kinderen hier, die ouders lekker doen waar ze zin in hebben en ik al hun kids verzorgen en rommel achter hun kont opruimen. Werkelijk, al die andere ouders doen dat dus noooooit, het moet altijd hierNu weer op het strand gaan zitten, in mijn eentje, en 4 kinderen in zwembad spelend (die vermaken zich wel) heb ik dus geen zin in. Ik wil ook iemand om mee te "spelen" , voel me beetje alleen vandaag haha. (neplachje
)
en welke film kijk jij in hemelsnaam 6x achter elkaar?
jawel hoor op zich wel, heb het wel eens aangekaart, maar ze hebben het gewoon "druk"quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan moet je dat eens aangeven aan die ouders? Of heb je geen goede verstandhouding met ze?
Je moet ook aan jezelf blijven denken, Queeny.
En welk "spel" had je in gedachten?![]()
Uhh, meerdere.
In dit geval was het Deja Vu.Erg goed.
what happened??quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:00 schreef MNR het volgende:
Sorry, mag ik even melden dat sommige mannen zo *vol* van zichzelf zijn, dat het haast onmogelijk is om teiltjes aan te slepen![]()
Sommige mannen weten gewoon waar ze haar willen hebben, en als ze haar dan eenmaal daar hebben, tja, dan kan een en ander weleens verward worden met arrogantie ende verwaandheid. Terwijl stiekem, de vrouw in kwestie het eigenlijk heel erg leuk en interessant vindt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:00 schreef MNR het volgende:
Sorry, mag ik even melden dat sommige mannen zo *vol* van zichzelf zijn, dat het haast onmogelijk is om teiltjes aan te slepen![]()
Queen meid, fantaseer over een heerlijk, lekkere man of zet anders Pirates of the C. op met Johnny Depp. Succes gegarandeerdquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef QueenR het volgende:
moet ff door dat shitgevoel heenbreken. wie weet ligt er wel een andere single zich te vervelen
Ja, druk druk, de nieuwe trend tegenwoordig lijkt wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
jawel hoor op zich wel, heb het wel eens aangekaart, maar ze hebben het gewoon "druk"beetje depri zo vandaag. denk dat ik zo toch maar met ze ga....moet ff door dat shitgevoel heenbreken. wie weet ligt er wel een andere single zich te vervelen
(dejavu is wel goede film ja)
Sorry, heb lachkick nuquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef QueenR het volgende:
what happened??
hmm, dat zijn nu niet echt figuren waar ik warm voor loop dus die fantasie mag jij houdenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Queen meid, fantaseer over een heerlijk, lekkere man of zet anders Pirates of the C. op met Johnny Depp. Succes gegarandeerd![]()
Of beschuitje eten met Prins Harry...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |