quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
Soms mag je best eerlijk over jezelf zijn.
ik ben altijd eerlijk...maar soms meen ik er niks vanquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
Soms mag je best eerlijk over jezelf zijn.
gisteren naar kasteeltuinfeesten hier geweest, lekker salsa gedanst met een vriendin, en heeeeeeeelmaal niets leuks gezien hahaha.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Nou Queenny, regel dus een oppas, trek je stoute schoenen aan en ga de nacht in, naar een leuk café!
haha ja eentje deed dat, maar die was te eng voor woorden dus maar snel terug naar (een in een deuk liggend) vriendinnetje gerendquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:
Als je verwacht dat elke (leuke) man zomaar de dansvloer opkomt en z'n exceptionele salsa-moves in de strijd gooit, ligt je lat toch weer best hoog.
Maar het is wel leuk om naar die heupen te kijken.
Van die gladde mannetjes. Prachtig!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha ja eentje deed dat, maar die was te eng voor woorden dus maar snel terug naar (een in een deuk liggend) vriendinnetje gerend
kijkers waren er wel een boel ja
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Van die gladde mannetjes. Prachtig!
quote:
Nopes, heb gisteravond een film gekeken, een lekker diepzinnige. De enige die bij mij in bed sprong, was mijn konijn vanmorgen. Hij is echt heel knuffelbaarquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:49 schreef QueenR het volgende:
![]()
Ja ik heb zelf niets te vertellen he, drie posten terug vermeld ik dat ik ga slapen, nu ben ik wakkerniemand langs geweest, niemand in mijn bedje. (behalve twee kinders die maar lagen te rollen
doe je dus geen oog dicht)
jij nieuwsjes?
ik lees C_C's opmerkingen nooit...quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:58 schreef MNR het volgende:
@Abba: dit wordt vergelijkbaar met de opmerking die C_c gisteren plaatste.
Hoezo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:03 schreef Abbadon het volgende:
weet je...ik denk dat zondagochtend wel het moment is dat ik een relatie het meeste mis (relatief gezien...voor zover ik het uberhaupt mis)
Ik denk dat die ene man naar de pomp kan lopen. als ik nu mega desperate was dan zou ik dit pikken maar nu dus absoluut niet!quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:58 schreef MNR het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag, als ik je verhaal zo lees, je bent dus alleenstaande moeder met 2 kinderen. Hoe is dat? (en om het OT te houden, single en ouder "hoe lig je in de markt?").
Trouwens al besloten wat je met die ene man gaat doen?
@Abba: dit wordt vergelijkbaar met de opmerking die C_c gisteren plaatste.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik lees C_C's opmerkingen nooit...![]()
maar je hebt gelijk...stoute ik, zo offtopic![]()
weet je...ik denk dat zondagochtend wel het moment is dat ik een relatie het meeste mis (relatief gezien...voor zover ik het uberhaupt mis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |