abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:33:19 #101
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52296898
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
Soms mag je best eerlijk over jezelf zijn.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_52296937
Nou Queenny, regel dus een oppas, trek je stoute schoenen aan en ga de nacht in, naar een leuk café!
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:35:32 #103
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52296943
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
Soms mag je best eerlijk over jezelf zijn.
ik ben altijd eerlijk...maar soms meen ik er niks van
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52297010
Ik heb op zich ook wel een probleem met "willekeurige uitgaansgelegenheden", omdat ik bij harde achtergrondmuziek mensen niet versta. Dus ik vind het leuk in normale kroegjes, maar in van die danstenten MOET voor mij de muziek goed zijn, anders heb ik er niets te zoeken. Slap ouwehoeren wordt wel heel slap ouwehoeren als je de ander gewoon helemaal niet verstaat.

Gebeurt dus best vaak dat vrienden niet begrijpen waarom ik nu al wegga, want het is toch zo gezellig en er zijn allemaal leuke mensen enzo. JA DAT ZAL WEL MAAR IK KAN MET DIE LEUKE MENSEN NIET PRATEN

Er zijn hier in Nijmegen twee danstenten waar wij weleens naartoe gaan. In de ene is het publiek van onze leeftijd, maar de muziek kut. Daar willen mijn vrienden dus heen. En in de andere is het publiek zeventien, maar de muziek goed. Daar wil ik dus heen. Het komt er meestal op neer dat ik rond een uur of drie de overstap maak
pi_52297139
En even lekker deze zo'n 17-jarige knul aanrijden, als je toch de sterren van de hemel aan het dansen bent, of niet Thal?
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:46:14 #106
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52297192
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Nou Queenny, regel dus een oppas, trek je stoute schoenen aan en ga de nacht in, naar een leuk café!
gisteren naar kasteeltuinfeesten hier geweest, lekker salsa gedanst met een vriendin, en heeeeeeeelmaal niets leuks gezien hahaha.

maar wel super tijd!
pi_52297223
Als je verwacht dat elke (leuke) man zomaar de dansvloer opkomt en z'n exceptionele salsa-moves in de strijd gooit, ligt je lat toch weer best hoog.

Maar het is wel leuk om naar die heupen te kijken.
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:49:17 #108
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52297246
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:
Als je verwacht dat elke (leuke) man zomaar de dansvloer opkomt en z'n exceptionele salsa-moves in de strijd gooit, ligt je lat toch weer best hoog.

Maar het is wel leuk om naar die heupen te kijken.
haha ja eentje deed dat, maar die was te eng voor woorden dus maar snel terug naar (een in een deuk liggend) vriendinnetje gerend
kijkers waren er wel een boel ja
pi_52297277
Ik val de laatste tijd inderdaad structureel op jongere mannen
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:51:20 #110
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52297287
genoeg getypt voor vandaag

trusten
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52297303
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:49 schreef QueenR het volgende:

[..]

haha ja eentje deed dat, maar die was te eng voor woorden dus maar snel terug naar (een in een deuk liggend) vriendinnetje gerend
kijkers waren er wel een boel ja
Van die gladde mannetjes. Prachtig!
pi_52297322
Ja, ik ga ook, want die wekker gaat morgen weer ongenadig vroeg. Maar dan wel zeilen
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:58:04 #113
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52297398
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:52 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Van die gladde mannetjes. Prachtig!

en verder was het helemaal stil, ach zelfs dawg zegt nu in foto boek dat ie me gezien heeft, maar hoi komen zeggen... ho maar!

ben heel eng denk ik

Ik ga ook maar eens mijn bedje bezichtigen.

truste!
xxx
pi_52297412
Ik ga ook even m.b.v. een inleidend muziekje richting dromenland.
Adieu, sage filles!
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:47:19 #115
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52300916
Goedemorgen weer samen,
Laat maar komen al die verhalen van onze single stappers gisteren avond.
pi_52300921
LOL!!
Morgen Queen
You're never fully dressed until you wear a smile
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:49:14 #117
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52300948
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:47 schreef MNR het volgende:
LOL!!
Morgen Queen

Ja ik heb zelf niets te vertellen he, drie posten terug vermeld ik dat ik ga slapen, nu ben ik wakker niemand langs geweest, niemand in mijn bedje. (behalve twee kinders die maar lagen te rollen doe je dus geen oog dicht)

jij nieuwsjes?
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:49:25 #118
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52300951
Goedemorgen!

ook weinig te vertellen...wel heerlijk geslapen, maar ja, da's geen heel spannend verhaal verder...
pi_52300986
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:49 schreef QueenR het volgende:

Ja ik heb zelf niets te vertellen he, drie posten terug vermeld ik dat ik ga slapen, nu ben ik wakker niemand langs geweest, niemand in mijn bedje. (behalve twee kinders die maar lagen te rollen doe je dus geen oog dicht)

jij nieuwsjes?
Nopes, heb gisteravond een film gekeken, een lekker diepzinnige. De enige die bij mij in bed sprong, was mijn konijn vanmorgen. Hij is echt heel knuffelbaar

Morgen Abba
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:55:45 #120
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52301014
diepzinnige films zijn okee...gisteravond ook een kwaliteitsdvdtje gedaan...welke heb je gekeken?
pi_52301048
Maar wat ik me nu afvraag, als ik je verhaal zo lees, je bent dus alleenstaande moeder met 2 kinderen. Hoe is dat? (en om het OT te houden, single en ouder "hoe lig je in de markt?").

Trouwens al besloten wat je met die ene man gaat doen?

@Abba: dit wordt vergelijkbaar met de opmerking die C_c gisteren plaatste.
  zondag 12 augustus 2007 @ 11:03:26 #122
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52301105
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:58 schreef MNR het volgende:
ik lees C_C's opmerkingen nooit...

maar je hebt gelijk...stoute ik, zo offtopic

weet je...ik denk dat zondagochtend wel het moment is dat ik een relatie het meeste mis (relatief gezien...voor zover ik het uberhaupt mis)
pi_52301124
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:03 schreef Abbadon het volgende:
weet je...ik denk dat zondagochtend wel het moment is dat ik een relatie het meeste mis (relatief gezien...voor zover ik het uberhaupt mis)
Hoezo?
  zondag 12 augustus 2007 @ 11:08:32 #124
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52301167
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:58 schreef MNR het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag, als ik je verhaal zo lees, je bent dus alleenstaande moeder met 2 kinderen. Hoe is dat? (en om het OT te houden, single en ouder "hoe lig je in de markt?").

Trouwens al besloten wat je met die ene man gaat doen?

Ik denk dat die ene man naar de pomp kan lopen. als ik nu mega desperate was dan zou ik dit pikken maar nu dus absoluut niet!

En ik ben verder idd alleenstaande moeder. Nu is dat nog niet zo heel lang officieel zo, maar mijn ex werkt in het buitenland waardoor ik al een kleine 6 jaar, slechts 2 daagjes per maand ofzo een man had. Dus eigenlijk ben ik al zo lang dat ik alles alleen doe. Ben het dus gewend, en vind het prima zo. Af en toe is het wel vermoeiend en zou je het leuk vinden als er eens iemand anders was die iets overnam. Maar al met al zijn we 3 beste vriendjes en vind ik het heerlijk!
Hoe ik in de markt lig... geen idee. Ik ben niet zo actief op die markt dus. Ik moet het allemaal nog een beeetje uitvinden. Maar ik ken diverse vrouwen, die ook 1-2 kinderen hadden en gingen scheiden, en om heel eerlijk te zijn hadden die allemaal met een half jaar een andere man die daar blijkbaar geen moeite mee had. Dus in mijn leeftijdsklasse schijnt kinderen niet zo'n obstakel te zijn voor een relatie.
Al houdt het mij dus wel tegen! Als het namelijk fout loopt wordt niet alleen ik, maar ook mijn kinderen gekwetst. En dat wil ik koste wat koste vermijden, dan maar alleen blijven voorlopig haha.
  zondag 12 augustus 2007 @ 11:13:47 #125
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52301228
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik lees C_C's opmerkingen nooit...

maar je hebt gelijk...stoute ik, zo offtopic

het langzaam wakker worden, niets hoeven. Lekker uitgebreidt ontbijten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')