Scharrel. Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha, ja als ik het zo lees klinkt het niet echt logisch.![]()
Laten we eerlijk wezen, iedereen heeft behoeftes, ik ook. Dus zijn scharrels op zich niet geheel uitgesloten, maar wat ik echt wil is wat bubbeltjes te voelen als je begrijpt wat ik bedoel. Dat betekend dus niet dat ik meteen wil dat ik iemand 24/7 om me heen heb hangen, gewoon langzaamaan. maar niet eenmalig van hupsakee![]()
Echt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:16 schreef OldJeller het volgende:
Ik hanteer op zulke momenten altijd het gezegde: alles kan kapot.
Mits ze echt de moeite waard is uiteraard.
mogen wel wat lasten bij zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Scharrel. Wel de lusten, niet de lasten.
Maar dat doe je ook niet altijd met zomaar iemand, daar moet wel enigszins duidelijkheid over zijn.
dus je wil een scharrel, maar wel een scharrel waar je meer voor voelt en met wie je eventueel langzaam wat kan opbouwen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha, ja als ik het zo lees klinkt het niet echt logisch.![]()
Laten we eerlijk wezen, iedereen heeft behoeftes, ik ook. Dus zijn scharrels op zich niet geheel uitgesloten, maar wat ik echt wil is wat bubbeltjes te voelen als je begrijpt wat ik bedoel. Dat betekend dus niet dat ik meteen wil dat ik iemand 24/7 om me heen heb hangen, gewoon langzaamaan. maar niet eenmalig van hupsakee![]()
Indien die persoon helemaal leuk is, uiterlijk, innerlijk, alles.. soms. Niet 'oh, dat meisje ziet er leuk uit, maar ze heeft een vriend, achja.. toch proberen'.quote:
No shit, Sherlock?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
MAW ik heb gewoon geen flauw idee
als je iemand echt op elk vlak leuk vindt...innerlijk, uiterlijk...alles...en die persoon besteed een leuke avond met je, en het klikt aan twee kanten...maar er is nog een relatie...wat zou jij dan doen?quote:
vind ik eigenlijk ook wel, als ik die ander niet ken dan iig. Het is immers zijn verantwoordelijkheid, niet de mijne! Mega fout ik weet het. haha. maar hey... all is permitted in love and warquote:
Ik heb dan al gauw een 'er zijn meer vissen in de zee'-idee. I'm all for egoisme, maar echt bewust stoken in een relatie, zonder dat je op zeker weet dat jij uiteindelijk aan het langste eind trekt (misschien zweert ze daarna mannen af, en gaat ze tapijten likken om de boel te vergeten, weet jij veel): nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Indien die persoon helemaal leuk is, uiterlijk, innerlijk, alles.. soms. Niet 'oh, dat meisje ziet er leuk uit, maar ze heeft een vriend, achja.. toch proberen'.
Been there, done that, nooit meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als je iemand echt op elk vlak leuk vindt...innerlijk, uiterlijk...alles...en die persoon besteed een leuke avond met je, en het klikt aan twee kanten...maar er is nog een relatie...wat zou jij dan doen?
wat moest ik zonder jou om me dat te laten realiseren he dawsonquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Indien die persoon helemaal leuk is, uiterlijk, innerlijk, alles.. soms. Niet 'oh, dat meisje ziet er leuk uit, maar ze heeft een vriend, achja.. toch proberen'.
[..]
No shit, Sherlock?
zoals, pak 'm beet, een uur of 3 erg gezellig met een vreemde doorbrengen en hem dan aanmoedigen haar nummer te achterhalen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:28 schreef Nosh het volgende:
Maar als iemand overduidelijk aangeeft niet op haar plek te zitten: bring it on..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat moest ik zonder jou om me dat te laten realiseren he dawson watson![]()
Ja, daarom.. als je iemand echt helemaal geweldig vindt en het tussen jullie ook enorm goed zit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb dan al gauw een 'er zijn meer vissen in de zee'-idee. I'm all for egoisme, maar echt bewust stoken in een relatie, zonder dat je op zeker weet dat jij uiteindelijk aan het langste eind trekt (misschien zweert ze daarna mannen af, en gaat ze tapijten likken om de boel te vergeten, weet jij veel): nee.
Maar als iemand overduidelijk aangeeft niet op haar plek te zitten: bring it on..
Nou, even zelfreflectie, wat wil je nu precies.. een scharrel, maar je hebt geen ervaring.. en er is geen geschreven handleiding.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat moest ik zonder jou om me dat te laten realiseren he dawson![]()
shitquote:
hoe nobel...zonder enige vorm van eigenbelang, zomaar in de bres springen voor een dame in nood...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:33 schreef OldJeller het volgende:
Ja, daarom.. als je iemand echt helemaal geweldig vindt en het tussen jullie ook enorm goed zit.
Ik zie altijd overduidelijk dat ze overduidelijk niet op hun plek zitten en dat ik ze, met mijn krachtige armen, ervan moet redden, zelfs als ze het zelf nog niet zien..
welja...probeer het maar goed te pratenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
shit![]()
![]()
![]()
(ken het niet zo goed, haha en in de disney versie is het volgens mij dawson)
That's why my middle name is: The Altruïstquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoe nobel...zonder enige vorm van eigenbelang, zomaar in de bres springen voor een dame in nood...
...ik moet even een traantje wegpinken, geloof ik
alsof je ouders het aan zagen komen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
That's why my middle name is: The Altruïst
damn dus het is niet geluktquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welja...probeer het maar goed te praten![]()
ik zou bijna zeggen, dat had iedereen kunnen gebeuren....
bijna![]()
jawel hoor...ik trap overal inquote:
Ze zat gewoon heel erg om aanspraak verlegen. Dat die aanspraak vervolgens besluit om al haar hints op te pikken, tja. Dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoals, pak 'm beet, een uur of 3 erg gezellig met een vreemde doorbrengen en hem dan aanmoedigen haar nummer te achterhalen?
...om maar eens wat te noemen....
Ja, zoals alle vrouwen, die door een man zijn benaderd in een openbare gelegenheid waaruit een relatie is ontstaan, op de man waren afgestapt als hij niet naar haar kwam, zodat de relatie toch ontstond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:48 schreef dawg het volgende:
Het alles kan kapot principe vind ik overbodig. Vaak heb je al snel genoeg door of je desbetreffende persoon kan verleiden of niet. Zo niet, dan ook geen moeite. Zo ja, dan ook niet want dan komt ze vanzelf wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |