quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hendig sjieke slip!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
Ruwe schatting van mij is dat hij een slip van 15 meter en daarna een schuiver van zo'n 50 meter heeft gemaakt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je eens een meetlintje kopen en leren wat een meter precies is
Ja hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je eens leren wat ONZ inhoudt![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je eens een meetlintje kopen en leren wat een meter precies is
HAHAHA!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:03 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
Agente: ieks, ik wil geen vieze handjes krijgen hoor
ja maar dat is er dan nog altijd 1 teveelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kutracist! Misschien had 'ie wel gewoon een Nederlands paspoort!
Ja maar waarschijnlijk dan nog steeds een marokkaans paspoort dus een echte nederlander is het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kutracist! Misschien had 'ie wel gewoon een Nederlands paspoort!
WHAHA kviel echt op de grond vant lachequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:11 schreef Noorseviking het volgende:
HEY HEY HEY Doe wheelie.. doe wheelie~~!!!!!!!!![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/15942/cc883611/index.html
Ik geloof er geen flikker van. 50 meter cchuiven, opstaan en achterop een andere brommer klimmen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zwart is de remspoor, rood de schuifspoor en het blauwe blokje waar de scooter in de struiken lag.
of jij nooit overdrijftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. 50 meter cchuiven, opstaan en achterop een andere brommer klimmen.
Weet je hoe hard je moet rijden om 50 meter te SCHUIVEN?
40 km/h is goed voor plminus 15 meter schuiven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. 50 meter cchuiven, opstaan en achterop een andere brommer klimmen.
Kerel, het is een motorscooter, zo'n Runner 180 kan HARD.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met die berekening moet je uitgaan van een auto op 4 wielen met een gemiddeld gewicht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
40 km/h is goed voor plminus 15 meter schuiven.
Jij doet de wiskunde.
Zijn ze toch allemaal, daarom blazen ze zich zelf altijd erbij op, denk je echt dat dat zelfmoord terroristen zijn? Zijn gewoon brokkepiloten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Kerel, het is een motorscooter, zo'n Runner 180 kan HARD.
Zo'n 20 meter voordat de scooter in de bosjes lag was hij er al vanaf gevallen. Heel z'n achterhoofd, knieen en vingerknokkels lagen open. Z'n been zat al in het verband... Kennelijk een geboren brokkenpiloot.
150kilo ? wtfquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Met die berekening moet je uitgaan van een auto op 4 wielen met een gemiddeld gewicht.
Dit was een scooter va'n zo'n 150 kilo, die 15 meter heeft geslipt en daarna op z'n kans is geklapt en daarna met metaal/plastic zo'n 50 meter over de stenen is geschoven.
Ah, een motorscooter en dan zonder helm.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Kerel, het is een motorscooter, zo'n Runner 180 kan HARD.
Zo'n 20 meter voordat de scooter in de bosjes lag was hij er al vanaf gevallen. Heel z'n achterhoofd, knieen en vingerknokkels lagen open. Z'n been zat al in het verband... Kennelijk een geboren brokkenpiloot.
Volgens deze tabel zit je dan al gauw aan de 55km/u.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Met die berekening moet je uitgaan van een auto op 4 wielen met een gemiddeld gewicht.
Bericht ook gelezen ...wel 56 jongeren opgepakt ofzo? ... en dan lees je een paar regels verder dat er nog maar 7 oid vastzitten die dan waarschijnlijk 10 uur moeten werken, of minder .quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Las er vanmorgen nog een artikel over in de krant.![]()
Dat ze die dingen uit Duitsland stelen en gewoon rustig terugrijden om hier het mannetje te zijn.![]()
In Duitsland staan er nogal veel omdat je er ook met een autorijbewijs mee mag rijden daar.
Je moet een tekort aan hersencellen hebben om daar te mogen werken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
OMFG wat een prutsers bij de politie.
Lopen die gasten net door de straat heen, rijdt er een politieauto door de straat, rijden ze gewoon door.
Ik er achteraan gerend, gvd een halve kilometer moeten rennen, geef ik het door, weten ze niks van een gecrashte gestolen motorscooter.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:35 schreef Herox het volgende:
110, 120, 130 geen enkel probleeeeeem, met een runner 180 door de bosjes heeeeeen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ter land ter zee en vol met je bek op straat
Heldquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:35 schreef Herox het volgende:
110, 120, 130 geen enkel probleeeeeem, met een runner 180 door de bosjes heeeeeen
Ik deed het laatst in zeven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
40 km/h is goed voor plminus 15 meter schuiven.
Jij doet de wiskunde.
Ik zou haar doen, er zijn tegenwoordig steeds meer lekkere agentesquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:02 schreef RealZeus het volgende:
Heb ik het goed als ik zeg dat die agente best te doen is???![]()
Of geeft de foto een vertekend beeld?![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, er zijn tegenwoordig steeds meer lekkere agentes![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad.
Agente:"Ik sla je in de boeien."
Verdachte:"Geil" O ben jij er zo een?
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad.
Agente:"Ik sla je in de boeien."
Verdachte:"Geil"
En dan maar zo weinig bloed?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
Ruwe schatting van mij is dat hij een slip van 15 meter en daarna een schuiver van zo'n 50 meter heeft gemaakt.
SCHROEVEDRAAIER KOEVOETFLIPPER EN EEN BAKSTEEEEENNNNNNN, anders gaan we nergens heennnnnnquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:35 schreef Herox het volgende:
Me honderdtachtiger is een beest, chiren is niet grappig, neej dat issiej nooit geweeeest!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:12 schreef chiren het volgende:
[..]
SCHROEVEDRAAIER KOEVOETFLIPPER EN EEN BAKSTEEEEENNNNNNN, anders gaan we nergens heennnnnn
en deepart houdt van hard,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Me honderdtachtiger is een beest, chiren is niet grappig, neej dat issiej nooit geweeeest!
Jij, als surveillancefiets, zal al wel het een en ander op je stang gehad hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, er zijn tegenwoordig steeds meer lekkere agentes![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 15:26 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Jij, als surveillancefiets, zal al wel het een en ander op je stang gehad hebben![]()
Mensen (waaronder ikzelf) hadden dus gereageerd onder dat filmpje:quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat trouwens opvalt, is dat in de ontelbare aantal gestolen Runner 180 met een Marokkaan erop filmpjes, geen spiegels op de motorscooters zijn gemonteerd.
Maar check dit filmpje eens:
http://nl.youtube.com/watch?v=heI9n0dXGQw
Juist, een champagnekleurige Runner met spiegels, precies hetzelfde exemplaar die gisteren voor m'n deur is gecrasht.
quote:Nu stuk?
quote:Zal haast wel, anders laat je em niet in de bosjes liggen..
quote:de naam van de liedje is push it to the limit , en de laatste 2 reacties waar hebben jullie het over ??
Stuurt een of andere mongool mij een berichtje:quote:Er lag een Runner 180, zelfde kleur en mét spiegels vlakbij Utrecht in de bosjes:
h t t p : / / i 1 8 . t i n y p i c . c o m / 4 y u h 1 t s . j p g (even de spaties verwijderen)
quote:hej, ik zag dat je gereageerd had met die 180 in de bosjes heb je die gepakt?
zo ja verkoop je aan mij ik geef je er een goede prijs voor.
HAHAHAHHAHAHAHAquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:11 schreef Noorseviking het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
OMFG wat een prutsers bij de politie.
Lopen die gasten net door de straat heen, rijdt er een politieauto door de straat, rijden ze gewoon door.
Ik er achteraan gerend, gvd een halve kilometer moeten rennen, geef ik het door, weten ze niks van een gecrashte gestolen motorscooter.![]()
HAHAHAHA ik moest lachenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:11 schreef Noorseviking het volgende:
Dat mag hier in NL ook gewoon hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:39 schreef Cracka-ass het volgende:
In Duitsland staan er nogal veel omdat je er ook met een autorijbewijs mee mag rijden daar.
O ben jij er ook zo eentje.quote:
Nigga pleasequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een aantal opmerkingen:
* Geen foto's van het slachtoffer?
* De echte eigenaar krijgt hopelijk zijn brommert terug, helaas wel beetje schade
* Agente op de foto heeft geen dikke kont. Ik vermoed dat dit een bedriegster is of dat TS aan het photoshoppen is geweest.
* Opmerkelijk dat de TS nergens iets over een helm zegt, terwijl hij er onlangs een te koop had: [TK] HJC Cirus motorhelm
quote:Kon helaas geen foto's van 'm maken, want hij was al pleite (achterop andere scooter) voordat mijn camera uit het tasje was en opgestart was.
quote:Heel z'n achterhoofd [..] lagen open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |