Doen!! Worms is echt geweldig ik speel dat elke avond en je hebt altijd zo een game gevondenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik moet 'm eigenlijk nog steeds unlocken.....
Vermaak met tot nu toe wel met Hardwood Spades
Dumb-ass.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:48 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb mijn 360 verkocht eergister..
waarom?? niet tevreden??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:48 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb mijn 360 verkocht eergister..
Eigenlijk wel.... Vandaag mijn wireless headset gekocht. Deze week weer wat XBL punten kopen en dan zal ik die zjwik eens unlocken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doen!! Worms is echt geweldig ik speel dat elke avond en je hebt altijd zo een game gevonden![]()
Ja maar je hebt maar 4 wormen in je team en de wapens zijn ook karig. Maar toch erg gaaafquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.... Vandaag mijn wireless headset gekocht. Deze week weer wat XBL punten kopen en dan zal ik die zjwik eens unlocken.En ingemaakt worden
Kun je trouwens net als bij de 'originele' Worms, je wormpjes eigen namen geven?
Karig? Niet meer of minder dan de gewone toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt maar 4 wormen in je team en de wapens zijn ook karig. Maar toch erg gaaaf![]()
Kwa wapens is het niet veel hoor kwa aantal niet en kwa ''klassiekertjes'' niet. met als dieptepunt het missen van de Heilige Handgranaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Karig? Niet meer of minder dan de gewone toch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
What about Granny?
Jeeej en dan maar snel gaan oefenenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Deze week komt ie er toch.800 punten.... ach, ze opsparen is ook niet alles
WD-40 is the trademark of a widely used penetrating oil (cleaner, lubricant and anti-corrosive solution) sprayquote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:18 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
WD-40 is the trademark of a widely used penetrating oil (cleaner, lubricant and anti-corrosive solution) spray
Mijn 360 heeft geen roestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |