Dat roept men al 2 jaar, maar niemand wil eraan omdat ze strak zittenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
de taillebroek komt ook weer terug las ik![]()
geen chicks mee rmet lekkere kontjes in zo'n broek maar zoiets gaars wat je kent uit de ateam enzo![]()
![]()
ag ik jouw air voelen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:07 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb maat 37 en draag geen dunks maar airs
Ik zag het vandaag zelfs in een etalage. Het komt er echt aan volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat roept men al 2 jaar, maar niemand wil eraan omdat ze strak zitten
Wat is er mis met het woord Gympenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:55 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
![]()
ps. het woord "gympen"![]()
ben je 50 ofzo?
Ik heb een navelbroek aan vandaag biatch.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat roept men al 2 jaar, maar niemand wil eraan omdat ze strak zitten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
Hm. Ik ben wčl tegen skinny broeken.
En gympen.
Geef mij maar een rokje met kisten er onder!
Hou eens op met skinny, is gewoon een verkapt strakke wortelbroekquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef Maikuuul het volgende:
Wij waren in Hongarije gek in zoeen karaoke bar ( nee ik heb niet gezongen )
Kwam opeens een meisje met een Gucci riem en skinny jeans en Nike sneakers zingen.
Zag best leuk uit
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Superdikke meisjes zonder kleren.![]()
![]()
Vergeet je witte veters niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
Hm. Ik ben wčl tegen skinny broeken.
En gympen.
Geef mij maar een rokje met kisten er onder!
Rood toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef mijnietbellen het volgende:
[..]
Vergeet je witte veters niet.
![]()
Dat dus, idd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:24 schreef McFearless het volgende:
Skinny jeans, met All Stars of Vans.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |