Dan ben jij tofquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:07 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb maat 37 en draag geen dunks maar airs
Ja, jij ook, want je hebt gelijkquote:
Superdikke meisjes zonder kleren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:15 schreef Birra het volgende:
Meisjes zonder skinny jeans, of wat voor kleren dan ook.
Nog ergerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Superdikke meisjes zonder kleren.![]()
![]()
ikk ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:07 schreef parselmouth het volgende:
36 hieroquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:09 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, jij ook, want je hebt gelijk
Het nare is alleen dat meisjes met maat 40 de sneakers voor het oprapen hebben en ik met maat 37 bijna nooit toffe kicks kan vinden.
Supermagere meisjes zonder klerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:25 schreef parselmouth het volgende:
Superdikke meisjes in skinnyjeans
En dan nog gympen er onder. Van die varkenspoten met grove schoenen er onder (ook hilarisch met uggs).
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Skinny Jeans.
Van die breezersnollen wier rug rechtstreeks overloopt in hun benen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 06:34 schreef Dibble het volgende:
zijn wel vaak de onzekere dames die zulks aandoen om zo wat stoerder en harder uit te komen, wat dus totaal mislukt en ze zichzelf eerder voor schut zettenEen zelfverzekerd sletje loopt elegant rond met haar hoge hakjes
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Skinny Jeans.
Van die breezersnollen wier rug rechtstreeks overloopt in hun benen.
De foto in de op lijkt verdacht veel op een midden jaren 80 spijkerbroek andersquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:38 schreef Birra het volgende:
Nee, strakke spijkerbroeken zijn anders.
de taillebroek komt ook weer terug las ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
In de 80s kwamen ze trouewns wel tot navelhoogte
Dat roept men al 2 jaar, maar niemand wil eraan omdat ze strak zittenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
de taillebroek komt ook weer terug las ik![]()
geen chicks mee rmet lekkere kontjes in zo'n broek maar zoiets gaars wat je kent uit de ateam enzo![]()
![]()
ag ik jouw air voelen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:07 schreef parselmouth het volgende:
Ik zag het vandaag zelfs in een etalage. Het komt er echt aan volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat roept men al 2 jaar, maar niemand wil eraan omdat ze strak zitten
Wat is er mis met het woord Gympenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:55 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
![]()
ps. het woord "gympen"![]()
ben je 50 ofzo?
Ik heb een navelbroek aan vandaag biatch.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat roept men al 2 jaar, maar niemand wil eraan omdat ze strak zitten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
Hm. Ik ben wèl tegen skinny broeken.
En gympen.
Geef mij maar een rokje met kisten er onder!
Hou eens op met skinny, is gewoon een verkapt strakke wortelbroekquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef Maikuuul het volgende:
Wij waren in Hongarije gek in zoeen karaoke bar ( nee ik heb niet gezongen )
Kwam opeens een meisje met een Gucci riem en skinny jeans en Nike sneakers zingen.
Zag best leuk uit
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Vergeet je witte veters niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
En gympen.
Rood toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef mijnietbellen het volgende:
[..]
Vergeet je witte veters niet.
![]()
Dat dus, idd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:24 schreef McFearless het volgende:
Skinny jeans, met All Stars of Vans.![]()
Wel echt legendarisch braaf en afgezaagd vind ikquote:
Idd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
Dat bepaalde schoenen vaak gedragen worden wil niet per direct zeggen dat ze overrated zijn. Het blijven gewoon simpele, oerdegelijke en tegelijkertijd hippe schoenen. Zelf draag ik nu Vans Prison Issues (klitteband!), maar heb daarvoor 2 jaar non-stop Allstars gedragen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wel echt legendarisch braaf en afgezaagd vind ikAll stars zijn echt zwaar overrated.
kisten zijn haast zo lomp als crocs, er zijn verdomd weining meisjes die ze kunnen hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
En gympen.
Overrated zijn ze wel, platte rubber zool + canvas schoen voor 60euro?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat bepaalde schoenen vaak gedragen worden wil niet per direct zeggen dat ze overrated zijn. Het blijven gewoon simpele, oerdegelijke en tegelijkertijd hippe schoenen. Zelf draag ik nu Vans Prison Issues (klitteband!), maar heb daarvoor 2 jaar non-stop Allstars gedragen.
Ik heb gelukkig zo een klein voetje dat ik ze onder een rok kan hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:57 schreef zquing het volgende:
[..]
kisten zijn haast zo lomp als crocs, er zijn verdomd weining meisjes die ze kunnen hebben
rokje![]()
Je moet dan ook gewoon de neppers van de schoenenreus halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Overrated zijn ze wel, platte rubber zool + canvas schoen voor 60euro?
quote:
En ja, rode veters.quote:
Ach ja. Ik geef toe dat van de combinatie rokje-netkousen-kisten de kisten wel de zwakke schakel zijn.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
In de jaren 80 was je 'disco' met je strakke spijkerbroek. Nu ben je dus 'emo'...
Ahhh de foute jaren 80quote:Op zondag 2 september 2007 12:28 schreef colette het volgende:
Nog ff en ze gooien weer een fijne snowwash over de skinny met hoge taille; dan is mijn Oostduits trauma weer helemaal compleet.![]()
[afbeelding]
jij bent een meisje met gigantische gympen?quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef secretangel het volgende:
slotje
CAMELTOE!quote:Op zondag 2 september 2007 12:28 schreef colette het volgende:
Nog ff en ze gooien weer een fijne snowwash over de skinny met hoge taille; dan is mijn Oostduits trauma weer helemaal compleet.![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet alleen voor wijven?quote:Op maandag 3 december 2007 19:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb van die skinny jeans geprobeerd in de H&M maar ik was er te dun voor![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet dat gozerts er in kunnen lopen![]()
ze hangen anders in de mannen sectie van de H&M en ik zie er altijd zo'n een op het station lopen met zo'n broek en achterlijk grote gympenquote:Op maandag 3 december 2007 19:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor wijven?
Hollandse meisjes klinkt trouwens wel zo kut![]()
Zeg gewoon Nederlandse meisjes, TS
Skinny jeans klinkt zo wijf-achtig vind ikquote:Op maandag 3 december 2007 19:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ze hangen anders in de mannen sectie van de H&M en ik zie er altijd zo'n een op het station lopen met zo'n broek en achterlijk grote gympen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |