quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
We hebben een verrader in ons midden
Die Peugeot banner...
Ja, maar qua specs is een Mini toch gewoon een MB in een klein kastje?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk meer dat de kleine behuizing en de daarbij behorende airflow het probleem is bij een macbook. Een mini zal toch al makkelijker z'n warmte kwijt moeten kunnen
Ja met meer airflowquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar qua specs is een Mini toch gewoon een MB in een klein kastje?
Bankoverschrijving geloof ik, maar dan idd niet over het 1-click systeem. Maar goed ik weet ook niet hoe dat gaat. Ik gebruik ook gewoon CC, wel zo makkelijk..quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef GertJanB het volgende:
Hoi,
vraagje over de producten van iPhoto, wanneer je wat wilt bestellen zoals een kaart of een boek moet je het zo gehete " 1 click systemeen" hebben geactiveerd... Maar ik kwam er achter dat je daarvoor een creditcard voor nodig hebt![]()
Is er geen andere (betaalings) manier om iets via iPhoto te bestellen?
'Publieke' beta voor alle ADC members (behalve de studentsquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat houdt in...? Een soort beta ofzo?
ooh ok... maar ik heb geen CC. En dat wou ik eigenlijk zo houdenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bankoverschrijving geloof ik, maar dan idd niet over het 1-click systeem. Maar goed ik weet ook niet hoe dat gaat. Ik gebruik ook gewoon CC, wel zo makkelijk..
1,66 hier met 2 gig; handbrake gaat perfect... rond de 20 frames per seconde in h.264, een pak sneller in mpeg4 en met een C2D natuurlijk...quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja met meer airflow
Ik denk dat de C2D met 2GB toch wel een filmpje moet kunnen importeren? De proc zal nu erg snel heet worden door gebrek aan airflow.
iPhone.quote:Meerdere gebruikers hebben zich bij Apple gemeld met iPhones waarvan een deel van het scherm niet meer reageert op aanraking. De Finse ontwikkelaar van de technologie zou het ontstaan van deze 'deadzones' al voorzien hebben.
DDR2 PC5300 dacht ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:44 schreef DutchErrorist het volgende:
wat voor geheugen gaat er in een macbook ook al weer
Nog enger: Op het moment dat hij naar compleet stil gaat, zegt smcFancontrol dat hij op 0 RPM draait.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:09 schreef Geqxon het volgende:
Leuk, Mijn macbook fan flipt. Gaat in een paar seconden van normaal naar goed hard, dipt iets in, weer goed hard, en dan ineens WOOSH compleet stil. Met als rede dat Safari 100% CPU inneemt.
Eng.
Vooral die laatste zin is raar. Hoezo, voorzien? Waarom leveren ze het dan? En geven zij de garantie erop?quote:
Dalijkmeniegoe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nog enger: Op het moment dat hij naar compleet stil gaat, zegt smcFancontrol dat hij op 0 RPM draait.
Het is gelukkig weer voorbij. Hij is nu weer stil @ 3500RPM.quote:
Och, de tijd van agressie is voorbij. Ik cloon mijn hardeschijf nu dagelijks naar een externe schijf, dus als hij doorfikt sta ik maandag op de stoep voor een nieuwe, en kan ik maandagavond verder waar ik nu gebleven ben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:08 schreef Jarno het volgende:
Echt, jij reageert zo relaxed op de ellende die jij met je MB hebt. Ik had het ding denk ik allang ergens naar binnen gegooid..
Als je je binnenkort nog mocht bedenken, geef ff een gil!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb wel een 17" iMac intel versie, maar daar verdien ik zo weinig op terug dat ik geen nieuwe kan kopen.
Ik ook niet J. Dit is een echte mac.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:43 schreef Jarno het volgende:
De Intel G5, die ken ik niet Swets? Vertel eens?.
Wat is nou precies het verschil tussen de G5 en die Intel-macs? Duh, de proc, maar wat scheelt het verder?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al verteld dat ik een 2Ghz G5 iMac van 17" in de aanbieding had Jarno?
De huidige intel procs worden steeds sneller natuurlijk, en je kan op de G5 niet native windows draaien. Verder is er eigenlijk geen enkel verschil. De komende jaren zullen er nog wel universal binaries gemaakt worden, dus ook de softwarematige ondersteuning zit wel goed voorlopig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat is nou precies het verschil tussen de G5 en die Intel-macs? Duh, de proc, maar wat scheelt het verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |