Dat zwarte kadertje? Omdat hij dat alleen doet als hij in full-screen mode zit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:25 schreef super-muffin het volgende:
Waarom heeft VLC soms wel en soms geen onscreen controls?
4000 en minder, 12 mnd, 55 cyclesquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef Geqxon het volgende:
Zelf zit ik trouwens op 5284 mAh van de 5200 mAh, 8 loadcycles, op een anderhalve maand oude battery.
Hey, bekend probleem. BIj mij hielp het vervangen van het Logic-board en de accu.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:31 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
4000 en minder, 12 mnd, 55 cycles
Alles ging perfect, vroeger ging hij tot 5% voor hij waarschuwing gaf en ging 'm in slaapstand als je niks deed. Nu, een batteryupdate van apple later valt hij uit rond de 25% en niks waarschuwing!
GVD!
Ik vind dat hele glossy gedoe juist nogal een hypequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:03 schreef Jarno het volgende:
Ik vind die hele anti-glossy-hype ook nogal napraterij allemaal. Ga gewoon eerst eens zelf kijken ofzo.
Volgens de voorstanders van de glossy schermen kun je er in de zon juist beter mee werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:15 schreef Tijn het volgende:
Bij een desktopmachine is een glossy scherm sowieso veel minder een probleem. Het voornaamste kritiekpunt van een glossy scherm in een laptop is dat je er niet goed buiten in de zon mee kunt werken.
Nee maar wel bij een raam/lampen. Want om helemaal in het donker te moeten zitten omdat je scherm anders spiegelt lijkt mij niet ideaal.quote:Maar ja, met je iMac zit je niet zo vaak buiten he
Of je zorgt ervoor dat het zonlicht tegen de achterkant van je iMac schijnt. Heb je gelijk een mooi zicht naar buiten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Volgens de voorstanders van de glossy schermen kun je er in de zon juist beter mee werken![]()
[..]
Nee maar wel bij een raam/lampen. Want om helemaal in het donker te moeten zitten omdat je scherm anders spiegelt lijkt mij niet ideaal.
Ten eerste hoef je niet 'helemaal in het donker' te moeten gaan zitten. In zit met mijn MB vaak met m'n rug naar het raam en dat gaat prima. Ten tweede is dat, bij het enige juiste (rationele) argument tégen glossy schermen (het komt de kleurechtheid niet ten goede) iets wat je dan juist wél gaat doen: aandacht besteden aan de lichtinval op je werkplek en desnoods je werkplek aanpassen aan die lichtinval. Waarom denk je dat er monitoren zijn met dergelijke kappen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef StrayDog het volgende:
Nee maar wel bij een raam/lampen. Want om helemaal in het donker te moeten zitten omdat je scherm anders spiegelt lijkt mij niet ideaal.
Ik heb mijn macbook gecallibreerd met 'n spider. En de foto's die ik daarmee heb bewerkt vallen andere niet op op internet iig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Dat is trouwens iets wat ik me al wel een tijdje afvraag, wat zijn de gevolgen van het gebruik van een Spyder (oid) bij extreem glossy schermen als de nieuwe iMac kennelijk heeft? Beinvloed het de calibratie? Iemand?
Mja. Dat spreekt elkaar wel een beetje tegen he.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef StrayDog het volgende:
or you're a professional who has to judge color accuracy on the fly,
Ja, ik dus ook, en mij is ook niks raars opgevallen, maar iedereen roept de hele tijd dat glossy's de dood zijn voor kleurechte bewerkingen. Kan ik me wat bij voorstellen, maar gecalibreerd is gecalibreerd dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb mijn macbook gecallibreerd met 'n spider. En de foto's die ik daarmee heb bewerkt vallen andere niet op op internet iig!
Ja, die had ik ook al gevonden. Jammer dat hun prijzen excl. BTW zijn maar misschien valt er nog wat af te lullen. Ze hebben nog een leuke BTO staan met 250GB schijf zag ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef JoMo0 het volgende:
Jarno mocht je nog een iMac zoeken , bij Mailamac heb je nu de 17" C2D 2,0 voor onder de 1000 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |