Het is hier wel vaker rustig hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
Wat een rust hier vandaag. Zijn ze plots allemaal kindjes aan het maken ?
ben druk met de fok film top 100quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
het was afgelopen nacht in ieder geval topdrukte met bevallingen begreep ik van de kraamhulp, compleet gekkenhuisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
Probeer is een keer origineel te zijn en niet andere fokkers te kopieerenquote:
Ik wilde Olaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer is een keer origineel te zijn en niet andere fokkers te kopieeren
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was afgelopen nacht in ieder geval topdrukte met bevallingen begreep ik van de kraamhulp, compleet gekkenhuis
Dat kun je dat manneke toch niet aandoen? Nog geen 24 uur oud, nog geen zakgeld gehad en nu moet ie zich al in de schulden steken voor een barrekening?quote:
Een apart forum voor Hools Mascottesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Als Fok nog lang mag blijven bestaan Krijgen we straks een fokkroeg met kleine hoolertjes
in eerste instantie stukken beter dan na de vorige bevalling: geen hechtingen enzo, en dat is wel zo prettig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:41 schreef lookinforyou het volgende:
Hoe is het met mevrouw AZ dan?
hij zuipt zich nu al klem, kan hij er vast aan wennen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat kun je dat manneke toch niet aandoen? Nog geen 24 uur oud, nog geen zakgeld gehad en nu moet ie zich al in de schulden steken voor een barrekening?
Ben benieuwd of ie net zo dol op haring is als Axelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
in eerste instantie stukken beter dan na de vorige bevalling: geen hechtingen enzo, en dat is wel zo prettig.
Maar nu even een terugslag, flink moe, en Marc drink je de borsten van je lijf, niet normaal hoe hij toehapt!
Hij lijkt nu dan ook nog meer te willen drinken, maar dat is er ff niet.... ik hoop dat na de enorme pastamaaltijd van zojuist, de haringen daarvoor en de hopelijk enkele uren slaap straks gaan zorgen dat het aanbod weer in de pas gaat lopen met de vraag.
Het blijft toch best wel een slijtage slag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
in eerste instantie stukken beter dan na de vorige bevalling: geen hechtingen enzo, en dat is wel zo prettig.
Maar nu even een terugslag, flink moe, en Marc drink je de borsten van je lijf, niet normaal hoe hij toehapt!
Hij lijkt nu dan ook nog meer te willen drinken, maar dat is er ff niet.... ik hoop dat na de enorme pastamaaltijd van zojuist, de haringen daarvoor en de hopelijk enkele uren slaap straks gaan zorgen dat het aanbod weer in de pas gaat lopen met de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |