Niet als je dus later één onderdeeltje wilt vervangen. Want dan is de serie al weer uit het assortiment.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:56 schreef McKillem het volgende:
Ikzelf wil nog wel eens iets afbreken, dus voor mij is het echt de uitkomst.
Nee, maar ik koop dan gewoon een hele nieuwe kast (bijvoorbeeld) of fix het gewoon op 1 of andere ingenieuze manier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet als je dus later één onderdeeltje wilt vervangen. Want dan is de serie al weer uit het assortiment.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat is een optie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:11 schreef 2cv het volgende:
Plank van 80 cm breed -> zaag -> plank van 60 cm breed.
Opgelost, slotjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat wil je nou ? Wil je die kast, dan moet je zagen. Ikea gaat echt niet voor jou weer een serie kastjes in productie nemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat is een optie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of IKEA blijft gewoon de 60-serie verkopen, dan hoef ik niet te zagen.
Ik heb een Ikea bureau van zeer goede kwaliteitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:56 schreef McKillem het volgende:
Ikea is best handig voor goedkope shit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ikzelf wil nog wel eens iets afbreken, dus voor mij is het echt de uitkomst.
Alleen mijn bureau (pc enzeau) heb ik wat duurs voor gekocht omdat ik daar toch echt iets wil hebben van goede kwali.
Maargoed daar breng ik ook een groot gedeelte van mijn leven door dus dan mag dat.
Eeeh, als ik wilde weten hoe ik van een plank van 80 cm een plank van 60 cm zou kunnen maken, opende ik wel een topic in het Klusforum.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:23 schreef 2cv het volgende:
Wat wil je nou ? Wil je die kast, dan moet je zagen. Ikea gaat echt niet voor jou weer een serie kastjes in productie nemen.
Maar de Billy serie is toch de solide basis onder het succes van IKEA, je gaat je kip met gouden eieren toch niet slachten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:45 schreef Adelante het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen: IKEA gaat van een eenmalige assortimentswissel per jaar naar een four-launches pricipe, meer vernieuwing en eerder afscheid van niet verkopende zooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt gelijk, ik begrijp het. Onvoorstelbaar inderdaad. Het wachten is op kamervragen over dit penibele onderwerp.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, als ik wilde weten hoe ik van een plank van 80 cm een plank van 60 cm zou kunnen maken, opende ik wel een topic in het Klusforum.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn klacht is dus dat IKEA zijn assortiment te snel veranderd. Ik hoef geen oplossing, ik wil alleen maar instemmend geknik en begrip en zo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dát bedoel ik!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:52 schreef miodzio het volgende:
Je hebt gelijk, ik begrijp het. Onvoorstelbaar inderdaad. Het wachten is op kamervragen over dit penibele onderwerp.
Dat dacht ik van de BONDE serie ook en die is (bijna) volledig uit eht assortiment, maar ik acht die kans klein met BILLY, POANG en KLIPPAN. BILLY 60 was een slecht verkopende maat en IKEA kan alleen laaggeprijsd blijven bij afname van grote volumes, dus dat betekent exit 60 cmquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar de Billy serie is toch de solide basis onder het succes van IKEA, je gaat je kip met gouden eieren toch niet slachten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop