Ze zouden op een moment toch over moeten stappen, anders loop je achter. Op zich is het een normale eis, maar dan zou ik ze of wat meer tijd geven, of zelf geld extra geven. Maar we zullen zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:40 schreef Tazmaniac het volgende:
andere zender zoeken zou ik zeggen.. verplichten om naar HD te gaan
quote:Breaking News: Lesnar's December UFC Debut?
Story posted by Ryan Clark on August 25, 2007
Brock Lesnar could possibly sign with UFC today in Las Vegas and debut in December. Again, nothing has been confirmed, but that is the rumor making the rounds in Vegas today for tonight's UFC 74 "Respect" PPV event.
His first fight probably won't be against the likes of Randy Couture or Gabriel Gonzaga, although anything he said in his interview with MMAWeekly should be taken with a grain of salt now that we know he has on the same page as UFC President Dana White. His comments sure did generate a lot of buzz on the internet this week heading into an event that already has a lot of hype anyways.
Het kan makkelijk bij Smackdown! en Impact! want die zijn toch eerder opgenomen. Die kunnen ze toch bewerken danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
ja oke, je moet met de tijd mee maar ik weet niet of HD en wrestling samengaan.. naja we zullen het allemaal wel zien als het zover is op SD!
quote:
Gok later, hij is pas zo rond 4/5 uur onze tijd afgelopen denk ik, dan nog heel lang converteren + reclame eruit knippen en dan pas uploaden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Wessiej het volgende:
'oy, staat morgen rond 06.00 Summerslam er al op of is dat altijd later, moet dan alweer weg en kom laat thuis, wil het als ik thuis ben meteen kunnen kijken!
Signs erbij? Ga je zelf met zo'n sign voor de tv lopen ''Hup Orton'' of bedoel je iets andersquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gok later, hij is pas zo rond 4/5 uur onze tijd afgelopen denk ik, dan nog heel lang converteren + reclame eruit knippen en dan pas uploaden.
Ik ga hem op DVD branden en hem beneden op de grote TV kijken met surround set, signs erbij, chips erbij, drinken erbij. Wordt vet
Enige nadeel is dat ik hem dan pas savonds kan kijken, maar dat is dan wel leuker
Neh, heb tijd geleden AUSTIN 3:16 gemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Signs erbij? Ga je zelf met zo'n sign voor de tv lopen ''Hup Orton'' of bedoel je iets anders?
Ik heb mijn tv net aangesloten op 7 boxen en op mijn pc dus ik kijk elke aflevering op een groot scherm + goed geluid, maar nu een tikkeltje harder
Nee, nog 10 minuten voordat het begint.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn nu al bezig he
Hoop op leuke resultaten
Het is nu net een uurtje bezig. Ik kom hier niet meer vanaf nuquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:14 schreef the_legend_killer het volgende:
ow ik dacht al om 1 uur nederlandse tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heh...Smarks make me laughIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Um KidkashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dit is trouwens wel prachtig:wat is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iets heel anders, New Years Revolution die niet doorgaat toch, aan de ene kant wel goed. Cyber Sunday dan ook weg en dan gewoon 12 PPV's per jaar dacht ik
En dat mag wel in spoiler tags cubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik noem maar 1 naam.....Samoa Joe in ROH....bijna 2 jaar de titel en vaak genoeg verdedigt....ik vindquote:Toch maar even melden dat ik Cena echt zo snél mogelijk wil zien moven. 1 Jaar lang al bijna, het is niet meer de 80's..
het een goede zaak dat ze zulke titels lang bij 1 iemand houden, dat brengt de waarde omhoog
Oh...en bring back Sunny!
[ Bericht 14% gewijzigd door kidkash19 op 28-08-2007 09:31:26 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ kk: vind je sunny dan zo'n lekker wijf??Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
hometown hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef roepdeman het volgende:
OMG hoorde ik het nou goed en kreeg Cena een luidere pop dan HHH?? Hahahaa geweldig!
Ja, we praten over Summerslam in spoilers, ik wil erop reageren en krijg een volle Raw spoiler. Zet het er toch boven waar het over gaat zegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef roepdeman het volgende:
Het staat in een spoiler..
OMG hoorde ik het nou goed en kreeg Cena een luidere pop dan HHH?? Hahahaa geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef Version1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef kidkash19 het volgende:
Brahma...zoals ik al zei...je bent echt aan het vissen hoor. Ze hebben het verhaal Orton-Cena een super goed vervolg gegeven en Orton leek helemaal niet zwak, heel de uitzending niet trouwens. Hij moest van laten zien dat hij nog een titleshot verdiende en dat heeft hij overtuigend gedaan, niks zwaks aan dus.
Dan dat ene groepje wat Cena boo'd ...tsja ook zoals ik al eerder zei...het is blijkbaar "cool" om hem uit te jouwen en dat zal wel met Ego te maken hebben ofzo, heeft verder niks met Cena de performer te maken, ze booen hem om het booen meer niet, in Oberhausen was het ook zo...mensen gingen joelen toen zn muziek begon en hij kwam maar eenmaal bezig juichden ze net zo hard mee tot zn muziek weer ging.
Version1 zegt precies wat ik ook zeg..en zo is het...mensen betalen om Cena te zien winnen of om te verliezen en daarom vind ik het hele personage Cena gewoon goed omdat hij altijd een reactie teweeg brengt.
Cena = de Man...PERIOD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik blijf wel kijken, gelukkig zijn er ook nog andere matches![]()
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:39 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |