abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52540962
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ow ja Santino is gewond

hmmmmmmmm er zijn nu 5 matches bekend....ik denk dat er nog 2 bijkomen. 1 van SD en 1 van Raw, SD! Waarvan ook nog MVP-Matt nog niet officieel is gemaakt trouwens.....
Zijn er idd maar weinig bekend. Maar die 5 matches die nu staan zijn natuurlijk toch de publieks trekkers, de andere matches vallen toch wel in de schaduw van alle grote returns en title matches.

Heb wel erg veel zin in Summerslam, ze hebben echt wel hun best gedaan om deze 5 goed op te hypen. Ook voor het eerst dat er echt een normale dreiging is voor Cena (op Lasley na). Daarvoor waren het alleen maar reuzen of samoan bulldozers of 4 tegen 1 in principe. Goeie 1 tegen 1 had ie lang niet gehad tot Lasley, maar dit wordt een mooie

En kijk ook erg uit naar Matt vs MVP natuurlijk
pi_52543417
MVP is wel cleared to fight toch? Hopelijk doen ze iets absurds en krijgen we een TLC match tussen die twee. MVP kan ook sicke bumps nemen dus het kan nog weleens wat worden. Een normale match zou trouwens ook niet misstaan tussen deze twee (Y)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_52546375
Ik denk dat MVP inmiddels wel cleared is. SNME is al een tijd terug opgenomen en MVP is ook behandeld las ik ergens. Hoop het wel, die gozer is geweldig.

"He is half man, half amazin' and he's straight up BAAAAAAALLLIIINN."

Ik denk dat Cena nog retaint deze keer, omdat de feud met Randy Orton wel aardig (aan)trekt.
Khali moet verliezen, maar of dat ook gebeurt is nog maar de vraag.
Booker vs. Trips, kan beide kanten op denk ik, al zal Booker nooit clean winnen
Rey zal vast wel winnen
en Punk mag wel eens champ worden, al vind ik hem niet zo heel sterk in WWE, hij mist het gewoon nog een beetje, in ROH (als heel) was die zo veel beter, hoe die z'n WWE contract tekende op de ROHWC belt, geweldig.

[ Bericht 20% gewijzigd door Brownietje op 21-08-2007 00:14:32 ]
pi_52546563
bah mysterio weer terug krijgen we weer 619'ers
Vroeger kwam zowat nooit iemand zo op de touwen terecht en ja hoor met mysterio wel 1 of 2 keer

Toen ik hem live zag echt zijn fans zo de hele tijd 619 roepen en toen deed hij dat en hun blij.
Ik had iets van:

Khali is nu zo gehypt omdat hij de reus is van de wwe he.
Die zijn altijd wel snel een worl champion
pi_52546997
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
bah mysterio weer terug krijgen we weer 619'ers
Vroeger kwam zowat nooit iemand zo op de touwen terecht en ja hoor met mysterio wel 1 of 2 keer
Je weet dat het nep is heh?
pi_52547691
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Je weet dat het nep is heh?
Ja maar toch

Ik vond de schok wel groot toen iik hoorde dat het nep was.
Ik kijk dit gewoon al vanaf me geboorte ( heb gewoon videobanden met worstelen uit de jaren 80 en 90 )
Want me pa is groot fan

En toen hoorde ik dat het nep was en de schok was groter dan dat sinterklaas nep was.
Dat Hulk Hogen slecht werd vond ik ook een schok in 97
Hij was toen echt held nummer 1 voor elk klein kind...
pi_52547793
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja maar toch

Ik vond de schok wel groot toen iik hoorde dat het nep was.
Ik kijk dit gewoon al vanaf me geboorte ( heb gewoon videobanden met worstelen uit de jaren 80 en 90 )
Want me pa is groot fan

En toen hoorde ik dat het nep was en de schok was groter dan dat sinterklaas nep was.
Dat Hulk Hogen slecht werd vond ik ook een schok in 97
Hij was toen echt held nummer 1 voor elk klein kind...
Ik bedoel ermee: Iedereen valt/hangt/ligt zodat de ander iets kan doen. Als ze op een ladder staan en ze moeten door de tafel vallen (terwijl ze hem eigenlijk makkelijk kunnen ontwijken) zeg je ook niet van, "goh wel raar dat ze er precies doorheen vallen"

En er zitten wel een paar gevallen bij dat ze erg goed zo precies vallen voor de 619 vindt ik, want Rey stuurt ze natuurlijk ook op die positie af dat ze zo moeten vallen. Er zijn ook hele slechte natuurlijk waar er een 619 aankomt en de tegenstander op de grond valt en zelf naar de touwen toe kruipt Dat is wel het laatste wat ik zou doen in een match met Rey.

Maar goed, we zullen maandag zien in wat voor een vorm hij is
pi_52547905
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 01:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik bedoel ermee: Iedereen valt/hangt/ligt zodat de ander iets kan doen. Als ze op een ladder staan en ze moeten door de tafel vallen (terwijl ze hem eigenlijk makkelijk kunnen ontwijken) zeg je ook niet van, "goh wel raar dat ze er precies doorheen vallen"

En er zitten wel een paar gevallen bij dat ze erg goed zo precies vallen voor de 619 vindt ik, want Rey stuurt ze natuurlijk ook op die positie af dat ze zo moeten vallen. Er zijn ook hele slechte natuurlijk waar er een 619 aankomt en de tegenstander op de grond valt en zelf naar de touwen toe kruipt Dat is wel het laatste wat ik zou doen in een match met Rey.

Maar goed, we zullen maandag zien in wat voor een vorm hij is
Maar ik vind 619 eigenlijk gewoon een move die leuk is voor 1 keer
Niet voor elke match

Bij Daimond dalles Page was dat toen wel goed gedaan met zijn DDP
Ze zeiden ook dat die vanuit elke hoek kon komen en die move kwam ook gewoon vanuit het niets.

De fans enzo blij

Hetzelfde bij de Stunner, maar Stone Cold gewoon 5 mensen binnen 1 minuut een Stunner verkopen dat gaan ook de keel uit hangen.
Maar die Amerikanen vinden het gewoon fantastisch.
Hetzelfde als telken what!? blijven roepen en you suck bij het Angle liedje terwijl hij op een gegeven moment een goeie was
pi_52548924
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar ik vind 619 eigenlijk gewoon een move die leuk is voor 1 keer
Niet voor elke match

Bij Daimond dalles Page was dat toen wel goed gedaan met zijn DDP
Ze zeiden ook dat die vanuit elke hoek kon komen en die move kwam ook gewoon vanuit het niets.

De fans enzo blij

Hetzelfde bij de Stunner, maar Stone Cold gewoon 5 mensen binnen 1 minuut een Stunner verkopen dat gaan ook de keel uit hangen.
Maar die Amerikanen vinden het gewoon fantastisch.
Hetzelfde als telken what!? blijven roepen en you suck bij het Angle liedje terwijl hij op een gegeven moment een goeie was
Dat vindt ik ook wel jammer bij Stone Cold ja, op SNME was het ook erg duidelijk dat ie kwam (de stunner dus) een goeie RKO/Twist Of Fate en zo zijn er nog wel een paar uit het niets zijn echt geweldig.
pi_52549825
Ik vind de F5 wel een vette move

Alleen ik ben nooit Brock Lesnar fan geweest

Vroeger was ik fan IRS en Ted Dibiase sorry dat ik de naam fout spel
Geweldig vond ik die als koppe;
En de Buschwackers

Later ook van Randy Savage fying elbow
Hoewel hij me in het begin niks boeide
En toen had hij de WCW titel en dan verliest hij hem 1 dag later weer

Maar deze figuren zijn vervangen door rappers of wat die mega spierbundels...

Alleen Orton
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 07:52:04 #161
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52550311
nou Brahma...je had gelijk chapeau

En toch vind ik het een bullshit opbouw

[ Bericht 28% gewijzigd door kidkash19 op 21-08-2007 09:38:53 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:25:38 #162
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52559709
zei hij nou.. the montreal screwdrop?

matige RAW voor de rest

Die Simmons stukjes worden ook steeds lomper

[ Bericht 24% gewijzigd door Tazmaniac op 21-08-2007 15:12:31 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:38:34 #163
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52561913
Kut RAW, slotje.
.....Kennedy
pi_52563040
Santino Marella in de office van Regal = GOED! Ik vond Kennedy/Carlito erg dope samen! Ik hoop dat ze een program krijgen samen.
Booker blijft fantastisch! Hij heeft een hele match bijna alleen opgehyped zonder dat zn tegenstander er was. En hij blijft hilarisch! Die kop van hem Ik hoop echt dat hij wint en dat ze hun fued wat langer door laten gaan En Orton zei inderdaad ScrewDrop

Brahma had een goeie call gemaakt ja
pi_52563953
Ik wist het, ik wist het.

Zag dat einde ook al aankomen, al dacht ik aan een count out of zo

Leuke Raw verder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:52:37 #166
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52564223
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik wist het, ik wist het. [afbeelding]

Zag dat einde ook al aankomen, al dacht ik aan een count out of zo

Leuke Raw verder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die klaagt tegen William over zijn accent

Of vorige week met Lillian , ook wel geestig.
.....Kennedy
pi_52571551
zit nu te kijken, geheh screwdrop

'done your mom'.. 'HIT HIM HIT HIM' *pats
pff Cena vs. Snitsky, ik gok op interference van Randy zodat Snitsky ongeslagen blijft?

Wat een kutmuziek van Candice trouwens, blalbalbla diva gezeur blalalbalal, punch punch forearm roll-up, altijd leuk zo'n match waar de intro's langer duren dan de match zelf.

BOOKAAAAH

WOW VAL, die zit ook al een tijdje in de WWE

[ Bericht 55% gewijzigd door Brownietje op 21-08-2007 21:17:54 ]
pi_52572296
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:55 schreef Brownietje het volgende:
zit nu te kijken, geheh screwdrop

'done your mom'.. 'HIT HIM HIT HIM' *pats
pff Cena vs. Snitsky, ik gok op interference van Randy zodat Snitsky ongeslagen blijft?

Wat een kutmuziek van Candice trouwens, blalbalbla diva gezeur blalalbalal, punch punch forearm roll-up, altijd leuk zo'n match waar de intro's langer duren dan de match zelf.

BOOKAAAAH

WOW VAL, die zit ook al een tijdje in de WWE
Venis zit al maanden op Heat hoor
quote:
John Cena got his 100th win of 2007 last night with his disqualification victory over Snitsky on RAW. It was his 115th match of the year.
  Redactie Games dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:25:07 #169
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52572493
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Venis zit al maanden op Heat hoor
[..]

Hij heeft 15 wedstrijden verloren !!
.....Kennedy
pi_52572687
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:25 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Hij heeft 15 wedstrijden verloren !!
Ongelofelijk heh 15 gewoon, hoe kan dat nou
pi_52573212
Zou ik ook nooit hebben verwacht..DAMN!

Ok, wie zegt dat Cena retained na SS?
pi_52573237
Ja dat zeg ik, Venis zit ook al een tijdje in de WWE en de laatste tijd op Heat, waar ik niet naar kijk waardoor ik hem vrij weinig zie. Laatst nog bij die GM Royal kwam die vrij ver, laatste 8 ofzo.

Godver weer dat klote gezang.
pi_52573251
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef roepdeman het volgende:
Zou ik ook nooit hebben verwacht..DAMN!

Ok, wie zegt dat Cena retained na SS?
Het zal toch podverdomme geen 16 worden heh
pi_52577174
Ik ben eigenlijk best benieuwd wanneer mensen het ECHT spuugzat worden, maar tegenwoordig ben ik het Cena ook meer gaan gunnen vanwege al die kinderen die naar hem opkijken en hoe blij ze worden als hij bij zieke kids op bezoek gaat.
  Redactie Games dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:57:59 #175
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52577715
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:39 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben eigenlijk best benieuwd wanneer mensen het ECHT spuugzat worden, maar tegenwoordig ben ik het Cena ook meer gaan gunnen vanwege al die kinderen die naar hem opkijken en hoe blij ze worden als hij bij zieke kids op bezoek gaat.
Ik geef hem nu ook wat meer waarde, beetje zig zaggend lijntje.
Maar het is wel zo, als de titel verliest is het wel meteen massive, daarom is het al tof

Want het blijft geen feest.

Wel zin in SS trouwens , laatste keer dat ik zo'n zin had in een ppv was ONS.
Kennedy mag trouwens wel de IC title winnen, ookal denk ik niet dat dat gebeurt.

Kennedy
.....Kennedy
pi_52580587
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:39 schreef roepdeman het volgende:
Denk dat hij niet al te lang meer champ is, en dat ze het dus stoppen. Anders krijg je hetzelfde als met Hogan.

En wat hij bij zieke kinderen op bezoek gaat is dat geweldig ja, maar ik haat hem in de ring. Hij doet veel verder en dat respecteer ik ook
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:37:17 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52581439
niet WEER een Cena discussie he ?

gewoon even offtopic

I Human Tornado

of een lekkere Extreme Backcracker

Waarom London/Kendrick deze niet meer gebruiken snap ik niet

[ Bericht 74% gewijzigd door kidkash19 op 22-08-2007 09:52:38 ]
Luck is for losers
pi_52585216
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 03:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Denk dat hij niet al te lang meer champ is, en dat ze het dus stoppen. Anders krijg je hetzelfde als met Hogan.

En wat hij bij zieke kinderen op bezoek gaat is dat geweldig ja, maar ik haat hem in de ring. Hij doet veel verder en dat respecteer ik ook
Tuurlijk het is leuk dat hij zoiets doet, maar in de ring blijft het maar een irritante wigger.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:01:27 #179
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52585854
Heb je afgelopen Raw gezien? het publiek was zo dood als wat voor alles...behalve..........juist ja!

Trouwens....ik heb pas een interview gelezen van Kevin Nash uit 2005 en die man heeft wel een neus voor de business, maakte hele logische punten eigenlijk. Ik zal eens zoeken of ik wat stukjes kan vinden erover

[ Bericht 26% gewijzigd door kidkash19 op 22-08-2007 12:11:48 ]
Luck is for losers
pi_52587008
!!!! Die Extreme Backcracker!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:19:53 #181
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52588045
meer gifs

Toen worstelen net in een dip kwam...toch is het funny

BRUTAL

GTS

Bizar

Luck is for losers
pi_52590338
ECW ECW ECW ECW

ah de Kenta GTS
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:35:18 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52591864
ECW? No ECW in die gifjes

Kans zit er dik in dat Punk trouwens wint zondag als ik ECW zo bekijk deze week
Luck is for losers
pi_52592349
ik had het over de ECW van deze week, die erg vermakelijk was.

Punk deed het goed, leuk stukje met McMahon.
Main event was goed, niet verwacht met The Miz erbij.
SPOILER
Punk tagt Boogey in op z'n rug: Go get em Boogey!
pi_52593269
UFC chants bij ECW

En bij de main event verstond ik iets van: This is wrestle?

Erg leuke ECW met een enorm vette main event zeg
SPOILER
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:33:57 #186
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_52593727
tvp
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_52594000
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:33 schreef Paxlie het volgende:
tvp
Wat ben je laat?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:45:02 #188
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_52594070
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Wat ben je laat?
ja druk met werk en het topic nooit meer opgezocht
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_52594600
- Despite conflicting reports that have indicated otherwise, we have been told that there have been absolutely no incidents regarding behavioral problems with Teddy Hart in Ohio Valley Wrestling. While his reputation has spoken for itself on numerous occasions in the past, it appears as if he is working hard this time to get a chance at a run on the main WWE roster.

Het gaat dus de goede kant met hem op
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:04:00 #190
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52594657
ff tussen al dit geweld door. Hebben jullie al op You Tube gekeken en naar de clip van Kane die zowel Hogan
als The Rock immitert. HILARISCH! Kijk maar
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
pi_52595412
ihugster...ik denk dat iedereen zich die skit wel kan herinneren en anders wel de kane-a-roonie ,maar blijf zeker rondhangen......

@ Brownietje

Ik denk dat er een Hart Foundation 2.0 komt die de Montreal Screwdrop gaat wreken!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:07:41 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52596410
ben ik de enige of zie ik in Thorn een potentieel "Undertakerachtig"personage als ze het goed aanpakken? de man kan aardig worstelen, is sterk en heeft een mysterieus karakter waar ze ook weer "paranormale"gaven bij kunnen gebruiken
Luck is for losers
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:04:44 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52597876
bij welke minuut waren die UFC chants??

Hele aardige ECW deze week en een van de enige keren dat ik Punk gaaf vind om te zien

Weet iemand waarom Burke moest jobben ik dacht vorige week al bij mezelf waar is Burke.. en dan deze week issie er weer maar verliest hij van Balls..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52598168
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:07 schreef kidkash19 het volgende:
ben ik de enige of zie ik in Thorn een potentieel "Undertakerachtig"personage als ze het goed aanpakken? de man kan aardig worstelen, is sterk en heeft een mysterieus karakter waar ze ook weer "paranormale"gaven bij kunnen gebruiken
Undertaker achtig zou wel kunnen, maar nooit een nieuwe Undertaker lijkt mij. Maar als er iemand is kan hij het wel, al zal het denk ik wel moeilijk worden om hem zo over te krijgen. Ze hebben wel een hoge pet van hem op geloof ik dus dat is wel mooi
pi_52598465
Mordecai zou ook een Undertaker achtig personage kunnen worden

Maar Thorn en z'n vampirism is toch ook een Heyman call geweest?
pi_52598635
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:27 schreef roepdeman het volgende:
Mordecai zou ook een Undertaker achtig personage kunnen worden

Maar Thorn en z'n vampirism is toch ook een Heyman call geweest?
Zal best wel ja, Heyman heeft ook bij Kennedy veel invloed gehad. En bij de meeste van ECW ook.
pi_52598772
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef roepdeman het volgende:
ihugster...ik denk dat iedereen zich die skit wel kan herinneren en anders wel de kane-a-roonie ,maar blijf zeker rondhangen......

@ Brownietje

Ik denk dat er een Hart Foundation 2.0 komt die de Montreal Screwdrop gaat wreken!
Die twee van kane kon ik niet geweldig, maar kane zonder haar is wel beter

Wat ik echt geweldige emo tv vindt, als cena hard gepakt wordt en je ziet die kinderen echt bijna huilen.. die kids zien cena echt als de ultieme champ
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:46:14 #198
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52599011
Mordecai komt niet meer terug...jammer genoeg want dat was een personage met ongekende potentie. Onbegrijpelijk waarom ze die stopgezet hebben, heb zn debuutfilmpje en al zn segmenten nog op mn pc

HEAR ME, FEAR ME
Luck is for losers
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:46:46 #199
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52599033
flauw nieuw muziekje bij ECW
was toch niks mis met 'this is the new shit'? (behalve de censuur )

John Morrison vs CM Punk
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52600924
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:46 schreef BigFire het volgende:
flauw nieuw muziekje bij ECW
was toch niks mis met 'this is the new shit'? (behalve de censuur )

John Morrison vs CM Punk
Ze veranderen het iedere week de laatste tijd, niks heeft het vaker dan 2/3 keer achter elkaar uitgehouden dus we zullen zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')