Zijn er idd maar weinig bekend. Maar die 5 matches die nu staan zijn natuurlijk toch de publieks trekkers, de andere matches vallen toch wel in de schaduw van alle grote returns en title matches.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ow ja Santino is gewond
hmmmmmmmm er zijn nu 5 matches bekend....ik denk dat er nog 2 bijkomen. 1 van SD en 1 van Raw, SD! Waarvan ook nog MVP-Matt nog niet officieel is gemaakt trouwens.....
Je weet dat het nep is heh?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
bah mysterio weer terug krijgen we weer 619'ers
Vroeger kwam zowat nooit iemand zo op de touwen terecht en ja hoor met mysterio wel 1 of 2 keer
Ja maar tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Je weet dat het nep is heh?
Ik bedoel ermee: Iedereen valt/hangt/ligt zodat de ander iets kan doen. Als ze op een ladder staan en ze moeten door de tafel vallen (terwijl ze hem eigenlijk makkelijk kunnen ontwijken) zeg je ook niet van, "goh wel raar dat ze er precies doorheen vallen"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar toch
Ik vond de schok wel groot toen iik hoorde dat het nep was.
Ik kijk dit gewoon al vanaf me geboorte ( heb gewoon videobanden met worstelen uit de jaren 80 en 90 )
Want me pa is groot fan
En toen hoorde ik dat het nep was en de schok was groter dan dat sinterklaas nep was.
Dat Hulk Hogen slecht werd vond ik ook een schok in 97
Hij was toen echt held nummer 1 voor elk klein kind...
Maar ik vind 619 eigenlijk gewoon een move die leuk is voor 1 keerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee: Iedereen valt/hangt/ligt zodat de ander iets kan doen. Als ze op een ladder staan en ze moeten door de tafel vallen (terwijl ze hem eigenlijk makkelijk kunnen ontwijken) zeg je ook niet van, "goh wel raar dat ze er precies doorheen vallen"
En er zitten wel een paar gevallen bij dat ze erg goed zo precies vallen voor de 619 vindt ik, want Rey stuurt ze natuurlijk ook op die positie af dat ze zo moeten vallen. Er zijn ook hele slechte natuurlijk waar er een 619 aankomt en de tegenstander op de grond valt en zelf naar de touwen toe kruiptDat is wel het laatste wat ik zou doen in een match met Rey.
Maar goed, we zullen maandag zien in wat voor een vorm hij is
Dat vindt ik ook wel jammer bij Stone Cold ja, op SNME was het ook erg duidelijk dat ie kwam (de stunner dus) een goeie RKO/Twist Of Fate en zo zijn er nog wel een paar uit het niets zijn echt geweldig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik vind 619 eigenlijk gewoon een move die leuk is voor 1 keer
Niet voor elke match
Bij Daimond dalles Page was dat toen wel goed gedaan met zijn DDP
Ze zeiden ook dat die vanuit elke hoek kon komen en die move kwam ook gewoon vanuit het niets.
De fans enzo blij
Hetzelfde bij de Stunner, maar Stone Cold gewoon 5 mensen binnen 1 minuut een Stunner verkopen dat gaan ook de keel uit hangen.
Maar die Amerikanen vinden het gewoon fantastisch.
Hetzelfde als telken what!? blijven roepen en you suck bij het Angle liedje terwijl hij op een gegeven moment een goeie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik wist het, ik wist het. [afbeelding]
Zag dat einde ook al aankomen, al dacht ik aan een count out of zo
Leuke Raw verder:Dat die klaagt tegen William over zijn accentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of vorige week met Lillian, ook wel geestig.
.....Kennedy
Venis zit al maanden op Heat hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:55 schreef Brownietje het volgende:
zit nu te kijken, geheh screwdrop
'done your mom'.. 'HIT HIM HIT HIM' *pats
pff Cena vs. Snitsky, ik gok op interference van Randy zodat Snitsky ongeslagen blijft?
Wat een kutmuziek van Candice trouwens, blalbalbla diva gezeur blalalbalal, punch punch forearm roll-up, altijd leuk zo'n match waar de intro's langer duren dan de match zelf.
BOOKAAAAH
WOW VAL, die zit ook al een tijdje in de WWE
quote:John Cena got his 100th win of 2007 last night with his disqualification victory over Snitsky on RAW. It was his 115th match of the year.
Hij heeft 15 wedstrijden verlorenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Venis zit al maanden op Heat hoor
[..]
Ongelofelijk hehquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij heeft 15 wedstrijden verloren!!
Het zal toch podverdomme geen 16 worden hehquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef roepdeman het volgende:
Zou ik ook nooit hebben verwacht..DAMN!
Ok, wie zegt dat Cena retained na SS?
Ik geef hem nu ook wat meer waarde, beetje zig zaggend lijntje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:39 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben eigenlijk best benieuwd wanneer mensen het ECHT spuugzat worden, maar tegenwoordig ben ik het Cena ook meer gaan gunnen vanwege al die kinderen die naar hem opkijken en hoe blij ze worden als hij bij zieke kids op bezoek gaat.
Denk dat hij niet al te lang meer champ is, en dat ze het dus stoppen. Anders krijg je hetzelfde als met Hogan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:39 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben eigenlijk best benieuwd wanneer mensen het ECHT spuugzat worden, maar tegenwoordig ben ik het Cena ook meer gaan gunnen vanwege al die kinderen die naar hem opkijken en hoe blij ze worden als hij bij zieke kids op bezoek gaat.
Tuurlijk het is leuk dat hij zoiets doet, maar in de ring blijft het maar een irritante wigger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Denk dat hij niet al te lang meer champ is, en dat ze het dus stoppen. Anders krijg je hetzelfde als met Hogan.
En wat hij bij zieke kinderen op bezoek gaat is dat geweldig ja, maar ik haat hem in de ring. Hij doet veel verder en dat respecteer ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Punk tagt Boogey in op z'n rug: Go get em Boogey!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja druk met werk en het topic nooit meer opgezochtquote:
Undertaker achtig zou wel kunnen, maar nooit een nieuwe Undertaker lijkt mij. Maar als er iemand is kan hij het wel, al zal het denk ik wel moeilijk worden om hem zo over te krijgen. Ze hebben wel een hoge pet van hem op geloof ik dus dat is wel mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:07 schreef kidkash19 het volgende:
ben ik de enige of zie ik in Thorn een potentieel "Undertakerachtig"personage als ze het goed aanpakken? de man kan aardig worstelen, is sterk en heeft een mysterieus karakter waar ze ook weer "paranormale"gaven bij kunnen gebruiken
Zal best wel ja, Heyman heeft ook bij Kennedy veel invloed gehad. En bij de meeste van ECW ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:27 schreef roepdeman het volgende:
Mordecai zou ook een Undertaker achtig personage kunnen worden![]()
Maar Thorn en z'n vampirism is toch ook een Heyman call geweest?
Die twee van kane kon ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef roepdeman het volgende:
ihugster...ik denk dat iedereen zich die skit wel kan herinnerenen anders wel de kane-a-roonie ,maar blijf zeker rondhangen......
@ Brownietje
Ik denk dat er een Hart Foundation 2.0 komt die de Montreal Screwdrop gaat wreken!
Ze veranderen het iedere week de laatste tijd, niks heeft het vaker dan 2/3 keer achter elkaar uitgehouden dus we zullen zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:46 schreef BigFire het volgende:
flauw nieuw muziekje bij ECW![]()
was toch niks mis met 'this is the new shit'? (behalve de censuur)
John Morrison vs CM Punk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |