Want?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Grappig dat toevallig jij - of all people - iemand durft te beschuldigen van fanboy gedrag...![]()
Geloof dat hij ook al nu of anders binnenkort onder zijn WWE contract uit is. Al is hij bezig met films aan het schrijven of iets dergelijks. Maar wie weet. Kurt lijkt nu een beetje de portal te zijn, iig zeker met Brock.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:51 schreef roepdeman het volgende:
Here Comes The Pain!!! ik hoor het Paul Heyman al zeggen in de toekomst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuke Impact:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en TNA, verander AUB het liedje van Kurt weer terug zeg, het was een vette entrance theme, maar gaan ze het verpesten met een of andere bagger rap erdoorheen. En ook het eind nummer is kut, Adreline Rush was erg vet, halen ze het weg
Het nieuwe liedje van LAX is ook kut, maar dat is nog te begrijpen omdat Konan het begin ervan doet.
[ Bericht 37% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-08-2007 22:23:49 ]
Zag eer gister en vond hem ook tegenvallen, je kan amper zien wie wie is. Ik neem aan dat Batista de ene moet zijn met de zonnebril, en McMahon de oudere vent die de orders geeft. Maar verderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef Brownietje het volgende:
http://www.ifilm.com/video/2884382
de langverwachte film van Kurt.
Ik vind het maar niks, ipv WWE zeggen we CT en slaat Kurt wat mensen in elkaar, what a bunch of pussies en dan moet het doorgaan voor Batista en McMahon? Pff, TNA richt je nou gewoon eens op jezelf
ik vind het filmpje opzich best lachen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef Brownietje het volgende:
http://www.ifilm.com/video/2884382
de langverwachte film van Kurt.
Ik vind het maar niks, ipv WWE zeggen we CT en slaat Kurt wat mensen in elkaar, what a bunch of pussies en dan moet het doorgaan voor Batista en McMahon? Pff, TNA richt je nou gewoon eens op jezelf
Die annoucer met dat Balling was echt te grappigquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef kidkash19 het volgende:
SNME was best goed...beter dan wat ze de laatste weken hebben laten zien en HOLY SHIT hoe Cena die RKO nam....de schroeven vlogen uit de stoel...respect
en...LETS GET READY TO RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUMBLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
en het leukste...STRAIGHT UP BALLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde was nogal vreemd ja, ECW match is klaar een reclame, dan een filmpje met een recap en het is klaar![]()
Yea das waar, of Matt speelde het goed, kan ook natuurlijk. Maar hij zag er toch wel erg aangeslagen uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:46 schreef kidkash19 het volgende:
Nou Holyfield deed het erg rustig aan hoor, sloeg lang niet voluit dus ga er vanuit dat er maar weinig echt was..misschien dat die ene klap wat harder aankwam dan verwacht toen Matt even wankelde
Volgens mij heeft Matt maar 1 of 2 keer (geprobeerd) terug te slaan. Ik denk dat er wel nog een redelijke kern van echtheid in zat, maar dat Holyfield zich gewoon nog heeft ingehouden en hem niet volop knock out wou gaan slaan. Toch wel vet voor Matt hoor tegen zon kampioen boxenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef kidkash19 het volgende:
het blijft Holyfieldkomt wel even wat anders aan dan een klap van MVP denk ik zo
soms wat té gesold imoquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:47 schreef roepdeman het volgende:
Los daarvan Matt is de meester in sellen!!
Finlay vs Kane kan, maar ik twijfel nog over die.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef Brownietje het volgende:
Ik denk dat ze aardig wat kijkers verwachten, return van Trips, Rey, Cena vs. Orton, verder is het Summerslam, dat trekt altijd wel.
Er staat alleen nog weinig op de card:
ECW Champion John Morrison vs. CM Punk
WWE Champion John Cena vs. Randy Orton
Triple H vs. King Booker
World Heavyweight Champion The Great Khali vs. Batista
Rey Mysterio vs. Chavo Guerrero
Op Khali na is het wel wat.
Finlay vs. Kane zal er sowieso wel bijkomen
Mvp vs Matt Hardy?
Had Raw trouwens niet nog heel wat tagteams liggen ergens?
En hopen dat er vanavond wat komt voor Kennedy, Umaga, Carlito
Waarom niet? Hier hoeft maar weinig opbouw voor te zijn, zelfs geen opbouw eigenlijk. Ik neem aan dat iedereen wel een titel wilt. Coach (of Regalquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef kidkash19 het volgende:
Kennedy-Carlito-Umaga? Dan mogen ze dat wel snel opbouwen en ik zie ze dat niet doen , zeker niet met maar 1 show de tijd
Ik hoop het, maar het zal wel nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs Orton wint van Cena komt dan ook weer de oude wwe riem terug?
Kunnen ze die van cena op de brandstapel gooien
Denk dat ze idd hetzelfde doen als met Edge toen, gewoon de achtergrond en zo veranderen. Althans dat hoop ik, want ze schijnen dus ook de naambordjes niet meer te gaan doen om kosten te besparenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Of ze zetten er een RKO spinner op of een HHH spinner....
Toch zijn ze niet zo van "we gooien even een titelmatch in elkaar"dan laten ze dat liever schieten voor de volgende PPV om het goed op te bouwen met een mooi verhaal. Je nieuwsbericht gaat over een Houseshow die nog een mand verwijdert is, er zit volgens mij zelfs nog een PPV tussen dus lijkt het mij niet meer dan logisch dat ze het na Summerslam gaan opbouwen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Edit:
During Saturday Nights Main Event, a commercial ran promoting the September 30th RAW house show in Jamestown, New York. According to the ad, Mr. Kennedy will face Umaga for the Intercontinental Title and Jeff Hardy will face King Booker. [Thanks to Jamie]
Nu zijn die advertenties meestal fout en out of date, maar het lijkt me wel redelijk.
Ach als HHH weer echt terug is dan heeft hij denk ik wel zijn riempje terug.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Denk dat ze idd hetzelfde doen als met Edge toen, gewoon de achtergrond en zo veranderen. Althans dat hoop ik, want ze schijnen dus ook de naambordjes niet meer te gaan doen om kosten te besparen
Dat hebben ze anders veel vaker gedaan hoor, vooral met de tag titles. Zelfs niet eens aangekondigd en dan op de PPV opeens een Tag Title defense. Dus die stelling van jou klopt al niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Toch zijn ze niet zo van "we gooien even een titelmatch in elkaar"dan laten ze dat liever schieten voor de volgende PPV om het goed op te bouwen met een mooi verhaal. Je nieuwsbericht gaat over een Houseshow die nog een mand verwijdert is, er zit volgens mij zelfs nog een PPV tussen dus lijkt het mij niet meer dan logisch dat ze het na Summerslam gaan opbouwen.
Umaga is een beetje het slachtoffer van het hele Jackass gebeuren en dan wordt Jeff ook nog geschorst....
Het zijn toch titlesquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:15 schreef kidkash19 het volgende:
Ja....Tag Titles....die zijn zoveel waard als de Dinky Toys in mn kelder. Ze proberen de IC title een beetje prestige mee te geven aangezien die een tijdlang verdwenen was. Ik denk gewoon niet dat ze de IC title een plek geven op Summerslam met HHH en *ugh* Mysterio die terugkomen, een grote langverwachte Cena-Orton, een (terecht of niet) gehypte Khali-Batista en een zwaar opgebouwde ECW Title match, naar mijn mening valt de IC title dan een beetje overal tussen, zeker met zon kleine opbouw.
Dan zie ik trouwens nog eerder Santino-Umaga gebeuren (als het dan gebeurt) aangezien die al een aantal weken met elkaar verbonden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |