abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52364131
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:31 schreef Tazmaniac het volgende:Dat ik Jericho bij TNA wil hebben lijkt me logisch eh
En niet iedere ontslagen WWE 'superstar' wil ik bij TNA hebben Grenier mag weg blijven
Jericho past daar gewoon niet bij, en je ziet het met Angle, ze dachten dat ze nu goeie ratings zouden hebben, ze zitten helaas nogsteeds maar rond de 1.0 en hebben 2/3 keer 1.2 gehaald, maar dat kwam echt niet door Angle want die zat er al maanden voordat ze die 1.2 kregen. Jericho zou dus weinig helpen en kan dus beter naar WWE gaan. TNA moet hun eigen sterren gebruiken voor de verandering.
quote:
En volgens JOU zijn er maar 2 redelijke matches, ik zag er een stuk of 5.. vandaar de 7
zaten idd een paar matige wedstrijden bij zoals ik toenstraks ookal zei, maar de meeste waren redelijk tot goed.. als het dezelfde wedstrijden waren maar met namen als masters of carlito was het zeker wel een goeie wedstrijd
Volgens mij ja, maar ik ben niet de enige. Iedereen waar ik mee praat vond het slecht, en dan mag jij natuurlijk je eigen mening hebben. Maar het was echt geen 7 want het was gewoon slecht geschreven, de card was goed, maar gewoon erg slecht uitgevoerd. En waar zie je mij zeggen dat Masters en Carlito goeie matches maken? Het gaat over TNA hier niet over WWE.
quote:
de reden waarom ik meer voor TNA root dan voor WWE is puur omdat ik hoop dat de concurrentiestrijd zo fel mogelijk wordt zodat die lamzakken van een writers bij de WWE genoodzaakt zijn om hun best te doen. (daarmee zeg ik niet dat ze het bij TNA goed doen, voordat je daar weer over gaat huilen)
Dus je geeft toe dat je een TNA fanboy bent
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:42:34 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52364291
quote:
Grenier mag weg blijven
Grenier is niet ontslagen

Ow ja....TNA word gewoon gezien als WWE light onder de mensen waar ik mee praat, dit hebben ze zichzelf trouwens aangedaan. Als ze gewoon door hadden gegaan waar ze mee bzig waren in hun Nashville, vierkante ring tijd hadden ze nu denk ik een stukje groter geweest....of ze dan al zo snel een TV-Deal kregen is een andere zaak want 1 vd eisen van de TV deal was bekende namen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:48:05 #53
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52364462
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:42 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ow ja....TNA word gewoon gezien als WWE light onder de mensen waar ik mee praat, dit hebben ze zichzelf trouwens aangedaan. Als ze gewoon door hadden gegaan waar ze mee bzig waren in hun Nashville, vierkante ring tijd hadden ze nu denk ik een stukje groter geweest....of ze dan al zo snel een TV-Deal kregen is een andere zaak want 1 vd eisen van de TV deal was bekende namen
ow ik dacht dat ie ontslagen was

en toen ze nog een vierkante ring hadden volgde ik het nog niet en mensen die het WWE light noemen prima hoor het is ook nog lang niet zo goed/stabiel als de WWE, maar waar het ff om ging is dat de PPV leuk was

en de andere reden is heel simpel.. hoe beter/groter/stabieler TNA wordt des te meer concurrentie voor de WWE en concurrentie komt beide alleen maar ten goede!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:54:19 #54
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52364619
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
blablabla tekst
waarom zou Jericho er niet bij passen dan?

iedereen waar je mee praat vond het slecht wat jij wil..

de reden dat ik de namen carlito en masters noem is omdat het gros van de fans achterlijk is!
en daar bedoel ik jou dan niet mee maar wat ik daarmee wil zeggen is dat een matige wedstrijd van Carlito vs. Masters wel redelijk/goed is maar een matige wedstrijd van lethal vs. Kazarian meteen afgekraakt wordt.

en neej ik ben geen 'TNA fanboy', ik vind RAW 99 van de 100 keer helemaal prima
en vóór de draft was Smackdown de beste show van allemaal

waarom ben ik dan een 'TNA fanoby'

[ Bericht 5% gewijzigd door Tazmaniac op 14-08-2007 18:24:53 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_52365239
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef Tazmaniac het volgende:waarom zou Jericho er niet bij passen dan?
Volwassen hoor, mijn quote in blablabla veranderen en zoals ik al zei Jericho past er niet bij omdat TNA alleen maar om de naam geeft, en star power wilt. Je ziet het met Angle hij is het gezicht van TNA nu, maar who cares? Ratings gaan niet omhoog, zodra je in TNA zit, ben je gewoon hetzelfde als iedereen op het roster daar.
quote:
iedereen waar je mee praat vond het slecht wat jij wil..
Yup, dat vonden ze allemaal, op irc de hele chat vond het slecht. Zeg je dat ik lieg of zo?
quote:
de reden dat ik de namen carlito en masters noem is omdat het gros van de fans achterlijk is!
en daar bedoel ik jou dan niet mee maar wat ik daarmee wil zeggen is dat een matige wedstrijd van Carlito vs. Masters wel redelijk/goed is maar een matige wedstrijd van lethal vs. Kazarian meteen afgekraakt wordt.
Carlito vs Masters heb ik anders nooit leuk gevonden hoor en Lethal vs Kaz lijkt me een enorm vette match. Maar die match was er niet op de PPV dus ik snap niet waar je daarmee heenwilt.
quote:
en neej ik ben geen 'TNA fanboy', ik vind RAW 99 van de 100 keer helemaal prima
en vóór de draft was Smackdown de beste show van allemaal

waarom ben ik dan een 'TNA fanoby'
Omdat je alleen maar TNA de hemel inprijst en WWE is altijd slecht volgens jou. Lees alle topics maar door. Bewijs genoeg
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:24:30 #56
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52365433
Dus geen enkele grote naam past in TNA omdat de ratings rond 1.1 blijven
[..]

als jij zegt dat iedereen de ppv slecht vond en ik dus de enige ben die hem leuk vond dan lieg je ja
[..]

zucht.. als tna een matige match heeft issie ook meteen matig maar als er binnen de wwe een matige match is wordt het toch nog als redelijk/goed afgedaan puur omdat het voor de meeste mensen bekende namen zijn..
[..]

ik prijs niet ALLEEN MAAR TNA de hemel in maar ik vind dat het meer credit verdient dan dat het krijgt en zoals ik al zei vind ik RAW nog steeds het beste op dit moment en was Smackdown voor de draft ongeevenaard de beste en leukste show, dus ik snap niet wat je bedoelt?

en daarbij.. wat jij redelijk vind kan ik erg goed vinden of wat jij matig vind kan k helemaal prima vinden
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:44:13 #57
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52366007
het aantrekken van grote namen word gedaan om meer kijkers te trekken (zie WCW met Nash en Hall)...de kijkcijfers zijn al die jaren op hetzelfde punt gebleven...af en toe een piek maar dat is maar voor 1 week. Dus doen ze daar iets fout

Ik heb zelf de PPV niet gezien omdat ik simpelweg niet naar TNA kijk omdat ik het vind zuigen en ze mij absoluut niet trekken als ik het zo hoor, zeker niet met Angle die nu ALLE titels heeft en de matches die gemaakt zijn voor de volgende PPV slaan nergens op en hebben geen enkele achtergrond
Luck is for losers
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:52:18 #58
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52366241
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef kidkash19 het volgende:
het aantrekken van grote namen word gedaan om meer kijkers te trekken (zie WCW met Nash en Hall)...de kijkcijfers zijn al die jaren op hetzelfde punt gebleven...af en toe een piek maar dat is maar voor 1 week. Dus doen ze daar iets fout

Ik heb zelf de PPV niet gezien omdat ik simpelweg niet naar TNA kijk omdat ik het vind zuigen en ze mij absoluut niet trekken als ik het zo hoor, zeker niet met Angle die nu ALLE titels heeft en de matches die gemaakt zijn voor de volgende PPV slaan nergens op en hebben geen enkele achtergrond
maar je kijkt wel naar een kabouter als cruiserweight??

naja anyway ik snap wel wat je allemaal bedoelt hoor en is ook wel zo, maar toch vind ik dat TNA te snel wordt afgedaan als crap..

en de redenatie dat TNA dan maar geen grote namen moet aantrekken omdat de kijkcijfers niet echt stijgen vind ik raar.. voor hetzelfde geld loopt het kijkcijfer van TNA op een andere zender met ander zendtijd (en lengte van de show) geleidelijk op of met nóg een grote naam erbij gaan wel meer mensen kijken.. dat is van te voren niet echt te zeggen imo
pi_52366286
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Dus geen enkele grote naam past in TNA omdat de ratings rond 1.1 blijven
Lezen kan je ook al niet? Ik zeg dat ze niet passen omdat ze er niks mee doen. En ze gewoon weer "iemand" op het roster worden als ze daar komen, ja er zit even een hype omheen voor een paar weken, maar daarna houdt het op, en ben je zomaar iemand.
quote:
als jij zegt dat iedereen de ppv slecht vond en ik dus de enige ben die hem leuk vond dan lieg je ja
Leer aub lezen, ik heb het dus over iedereen waar IK mee praat. En op irc. Wat ben jij een klein kind zeg
quote:
zucht.. als tna een matige match heeft issie ook meteen matig maar als er binnen de wwe een matige match is wordt het toch nog als redelijk/goed afgedaan puur omdat het voor de meeste mensen bekende namen zijn..
Wie doet dat dan? Ik niet hoor, ik ben enorme Kennedy fan, en die match van hem met Super Crazy paar weken terug was ook bagger. Dus dat punt slaat nergens op.
quote:
ik prijs niet ALLEEN MAAR TNA de hemel in maar ik vind dat het meer credit verdient dan dat het krijgt en zoals ik al zei vind ik RAW nog steeds het beste op dit moment en was Smackdown voor de draft ongeevenaard de beste en leukste show, dus ik snap niet wat je bedoelt?

en daarbij.. wat jij redelijk vind kan ik erg goed vinden of wat jij matig vind kan k helemaal prima vinden
TNA verdient niet meer credit dan dat het krijgt als ze een slechte PPV neerzetten vindt ik. Ik geef ze genoeg credit als ze een leuke show neer zetten, dit was gewoon geen goede show. Worstel Technisch en storyline meegenomen was het gewoon erg slecht, er zat helemaal geen sfeer in de show. Wat deze Raw bv wel had door MSG en het publiek. En dat urenlang praten van Don West en Mike Tenay om de tijd te vullen tussendoor ook

Het was gewoon slecht. Punt uit Ik zat de hele tijd van, nou.. hoelang duurt het nog? Dat is volgens mij wel een teken dat het een slechte show is. Pacman Jones zal ze ook niet helpen, want de ratings waren zelfs lager dan de week ervoor
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:59:51 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52366443
quote:
maar je kijkt wel naar een kabouter als cruiserweight??
Ja want die verhaallijn is een stuk leuker dan het meeste van wat ik lees van TNA, en Hornswoggle is 1 vd populairste personages in de WWE.

Ik zeg niet dat ze geen grote namen moeten halen maar dan moeten het wel GROTE namen zijn, Christian is geen grote naam...werd wel zo behandeld. De enige grote naam is Angle en zelfs die was al gezien als "over-the-hill". De grote namen hebben gewoon niet gebracht waar ze eigenlijk voor betaald worden...
Luck is for losers
pi_52366520
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ja want die verhaallijn is een stuk leuker dan het meeste van wat ik lees van TNA, en Hornswoggle is 1 vd populairste personages in de WWE.

Ik zeg niet dat ze geen grote namen moeten halen maar dan moeten het wel GROTE namen zijn, Christian is geen grote naam...werd wel zo behandeld. De enige grote naam is Angle en zelfs die was al gezien als "over-the-hill". De grote namen hebben gewoon niet gebracht waar ze eigenlijk voor betaald worden...
Waaronder Sting, Steiner Brothers en VKM die allemaal teren op hun grote naam. (Al valt dat van VKM erg door de mand bij TNA )
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:06:16 #62
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52366635
- je zegt letterlijk dat de ratings niet omhoog gingen toen er een grote naam kwam (kurt)

- hoezo ben ik een klein kind als ik zeg dat niet iedereen de ppv slecht vond.. en ja ik heb nu gezien dat er staat waar JIJ mee gesproken hebt.. als je op de forums leest zie je heus wel meer mensen die de ppv redelijk/goed vonden

- toen ze nog bij wwe zaten (sting, steiners, 3d, cage, angle enz enz) was het wel allemaal geweldig en nu zitten ze bij TNA en is het allemaal matig wat ze doen.. daar doel ik op, en dat ze wat jaren ouder zijn dan toen snap ik ook wel

- er was geen sfeer bij de show? haha jij bent grappig.. publiek was idd muis stil
logisch dat 1100 mensen niet op kunnen tegen een MSG publiek maar dat is logisch

- commentaar is idd een stuk minder bij TNA maar dat heb ik zelf ookal gezegd

- ik zeg niet dat pacman de ratings omhoog krijgt.. dat probeerd wwe toch ook om de main stream te bereiken??

maar goed dit zal toch nergens toe leiden.. ik vind TNA leuk om te kijken en vond dus ook deze ppv leuk jij zal tna (sowieso voorlopig) niet leuk vinden om te kijken en vond de pvv slecht.. klaar.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:08:06 #63
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52366698
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Hornswoggle is zeker lachen dat vind ik zelf ook maar dat hij een cruiserweight is slaat toch helemaal nergens op laat staan dat ze hem een belt geven???
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:10:18 #64
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52366758
quote:
toen ze nog bij wwe zaten (sting, steiners, 3d, cage, angle enz enz) was het wel allemaal geweldig en nu zitten ze bij TNA en is het allemaal matig wat ze doen.. daar doel ik op, en dat ze wat jaren ouder zijn dan toen snap ik ook wel
Sting heeft nooit bij de WWE gezeten...Steiners als Tag Team het laatste in 93 ofzo...Scott heeft nog een stintje gehad maar was toen out of shape.

Christian had zn momenten maar was niet iemand die het bedrijf kon dragen als World Champ, wel als iemand die je neer kon zetten als uitdager. Kurt heb ik hier ook al gezegd dat hij in zn laatste jaar steeds slechter werd en meer achteruit ging fysiek ook. 3D heb ik jammer gevonden dat ze weg waren maar als ik de verhalen mag geloven zijn die zo weer terug als de WWE dat wilt, dat zegt ook wel iets denk ik.
quote:
- ik zeg niet dat pacman de ratings omhoog krijgt.. dat probeerd wwe toch ook om de main stream te bereiken??
verschil is is dat het de WWE WEL lukt....zie Kevin Federline, toen gingen de ratings best omhoog en meest recent qua mainstream was de Limo explosie....
quote:
Hornswoggle is zeker lachen dat vind ik zelf ook maar dat hij een cruiserweight is slaat toch helemaal nergens op laat staan dat ze hem een belt geven???
hij IS toch ook een cruiserweight? Cruisers gaan tot een bepaald gewicht een daar zit hij aardig onder:P, ow ja...Jamie Noble bookt de Cruiserweights nu en de titel heeft nu in 3 weken meer aandacht gehad dan het laatste half jaar....dus ergens doet hij wel iets goed
Luck is for losers
pi_52366884
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
- je zegt letterlijk dat de ratings niet omhoog gingen toen er een grote naam kwam (kurt)
Dat zeg ik ja, en dat klopt ook volgens de ratings. Wat is je punt?
quote:
- hoezo ben ik een klein kind als ik zeg dat niet iedereen de ppv slecht vond.. en ja ik heb nu gezien dat er staat waar JIJ mee gesproken hebt.. als je op de forums leest zie je heus wel meer mensen die de ppv redelijk/goed vonden
Je bent een klein kind door de reactie: "Iedereen vond hem slecht? Ik niet hoor, dus je liegt." hoe oud ben jij vraag ik me dan af
quote:
- toen ze nog bij wwe zaten (sting, steiners, 3d, cage, angle enz enz) was het wel allemaal geweldig en nu zitten ze bij TNA en is het allemaal matig wat ze doen.. daar doel ik op, en dat ze wat jaren ouder zijn dan toen snap ik ook wel
Ik vindt Angle vooral uit dat lijstje tegenvallen, de spanning is weg, en hij presteert minder. En de rest begint wat ouder te worden, Cage doet niet zo veel en hebben ze ook een "bange heel" gemaakt wat echt vreselijk is. Doen ze bij WWE ook altijd, Khali is bang opeens? Paar weken terug was hij voor niets bang, hij is champ en opeens is hij bang voor een muis. Bullshit.
quote:
- er was geen sfeer bij de show? haha jij bent grappig.. publiek was idd muis stil
logisch dat 1100 mensen niet op kunnen tegen een MSG publiek maar dat is logisch
Er zijn maar 900 mensen in de Impact Zone btw. En nee, er was geen sfeer. En dat ze niet op kunnen tegen MSG Publiek is bs, want normaal is het TNA publiek 10 keer beter en harder dan gister, maar hun hadden ook door dat het slecht was, vandaar de "Same old shit" chants.
quote:
- commentaar is idd een stuk minder bij TNA maar dat heb ik zelf ookal gezegd
Het commentaar is redelijk, maar ze hypen teveel voor niets, en ze zaten op de PPV veels te veel te hypen en onnodig te lullen om tijd te vullen, vreselijk.
quote:
Dat proberen ze ja, maar bij de WWE lukt het meestal wel. TNA pakt alles wat ze pakken kunnen en signed 10 worstelaars per maand, terwijl ze al 50 worstelaars hebben om in 40 mins per week te proppen.
quote:
maar goed dit zal toch nergens toe leiden.. ik vind TNA leuk om te kijken en vond dus ook deze ppv leuk jij zal tna (sowieso voorlopig) niet leuk vinden om te kijken en vond de pvv slecht.. klaar.
Waarom denk je dat ik TNA niet leuk vindt? Ik vindt TNA hartstikke leuk om te kijken, maar omdat ik 1 PPV slecht vond haat ik TNA opeens?

Je moet je ogen eens opendoen.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:16:33 #66
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52366952
ja ik had moeten zeggen wwe of wcw..

en zeker is het WWE beter gelukt al vond ik dat voor WWE standerds beetje tegenvallen

en de cruiserweight division vind ik niet goed genoeg dus ik snap ook niet waarom ze het NU opeens wel aandacht geven.. hoop dat ze er iets moois mee opbouwen nu.. al las ik laatst ergens dat ze die title eruit willen doen, toch?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:16:56 #67
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52366961
Tony Schiavone

THIS IS THE GREATEST NIGHT IN SPORTS ENTERTAINMENT HISTORY!!! en dat elke PPV/Impact/Nitro toen
Luck is for losers
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:21:36 #68
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52367115
jij vroeg "of lieg ik" dus dan zeg ik ja.. doe niet zo zielig

en dat je zegt dat het publiek normaal harder en beter is snap ik echt niet.. hele show door waren er chants (vrijwel allemaal positief.. same old shit was nauwelijks te horen en duurde hooguit een paar seconde.. of lieg ik nu?)

je zeikt het meeste van TNA af dus daar maak ik op uit dat je TNA niet leuk vind
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:25:29 #69
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52367234
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:16 schreef kidkash19 het volgende:
Tony Schiavone

THIS IS THE GREATEST NIGHT IN SPORTS ENTERTAINMENT HISTORY!!! en dat elke PPV/Impact/Nitro toen
haha tja commentaar kan veel uitmaken hoor imo

zoals hier ook wel vaker iemand zegt (kweet ff niet wie) die move van Styles wordt altijd mega gehyped dat gaat ook irriteren.. maar dat heb ik net zo goed met;

"He has never looked so good Michael!!!"
"This is the best shape he has ever been in"
"I have never seen someone dominate [insert name] before"
pi_52367632
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
jij vroeg "of lieg ik" dus dan zeg ik ja.. doe niet zo zielig
Ja, maar ik lieg dus niet, en jij komt met zon kinderlijk antwoord en dat Nederlands van jou maakt het er niet beter op.
quote:
en dat je zegt dat het publiek normaal harder en beter is snap ik echt niet.. hele show door waren er chants (vrijwel allemaal positief.. same old shit was nauwelijks te horen en duurde hooguit een paar seconde.. of lieg ik nu?)
Ik heb het anders meerdere keren gehoord. En de chants waren er wel de hele show, maar niet met iedereen en niet zo hard. Wat ze dus normaal veel beter doen. Maar goed dat snap jij niet zoals je zelf al zegt.
quote:
je zeikt het meeste van TNA af dus daar maak ik op uit dat je TNA niet leuk vind
Ik zeik TNA niet af, ik zeg alleen dat deze PPV slecht was, mag ik dat niet zeggen dan? Vindt ik gelijk heel TNA niet leuk dan?

Zoals ik al zei: Open je ogen eens.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:41:56 #71
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52367684
haha wat ben jij een ezel
pi_52367720
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
haha wat ben jij een ezel
Volwassen antwoord weer

Jij komt er wel
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:49:50 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52367896
Ochja, helemaal vergeten.. jij bent natuurlijk al helemaal volwassen met je 20jaartjes

JIJ begint over mijn nederlands en komt met allemaal onrelevante dingen..

het TNA publiek ging uit z'n dak en die same old shit chants zijn niet noemenswaardig tegenover de andere chants dus verdraai niet alles

Redactie Games dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:50:52 #74
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_52367925
Wat een gezeik om niks zeg, lijken wel een stelletje wijven
.....Kennedy
pi_52367958
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Ochja, helemaal vergeten.. jij bent natuurlijk al helemaal volwassen met je 20jaartjes
Aan jouw reacties te zien ben ik meer volwassen dan jou met 22 jaar. Dat zegt meer over jou dan over mij denk ik zo.
quote:
JIJ begint over mijn nederlands en komt met allemaal onrelevante dingen..
Ik heb het over TNA en de slechte PPV, en jij komt met kinderachtige antwoorden. Dan is het wel relevant hoor.
quote:
het TNA publiek ging uit z'n dak en die same old shit chants zijn niet noemenswaardig tegenover de andere chants dus verdraai niet alles

Ik verdraai niks, je kon duidelijk merken dat het publiek het ook saai vond

En waar slaan die lompe smillies op?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:54:42 #76
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52368035
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Aan jouw reacties te zien ben ik meer volwassen dan jou met 22 jaar. Dat zegt meer over jou dan over mij denk ik zo.
[..]

Ik heb het over TNA en de slechte PPV, en jij komt met kinderachtige antwoorden. Dan is het wel relevant hoor.
[..]

Ik verdraai niks, je kon duidelijk merken dat het publiek het ook saai vond

En waar slaan die lompe smillies op?
die lompe smilies slaan op jouw smilie gebruik kerel, ik ben 22 ja.. ik zeg niet dat ik volwassen ben en al helemaal niet dat andere niet volwassen zijn.. je verdraait het wel en het publiek vond het absoluut niet saai..als je een vraag stelt geef ik je antwoord, snap niet wat daar kinderachtig aan is

maja, you made your point.. i made mine
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef Wessiej het volgende:
Wat een gezeik om niks zeg, lijken wel een stelletje wijven
gelijk heb je
pi_52368108
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:54 schreef Tazmaniac het volgende:
die lompe smilies slaan op jouw smilie gebruik kerel, ik ben 22 ja.. ik zeg niet dat ik volwassen ben en al helemaal niet dat andere niet volwassen zijn.. je verdraait het wel en het publiek vond het absoluut niet saai..als je een vraag stelt geef ik je antwoord, snap niet wat daar kinderachtig aan is
Mijn smillie gebruik? Ik gebruikte er 2 in 1 post toevallig, in die posts erboven gebruik ik ze amper. Ik schrijf hele paragrafen en jij komt met 1 zin als antwoord. Zegt ook genoeg lijkt mij. En zelfs mijn zusje vond het saai, die vindt normaal alles geweldig. Ik verdraai helemaal niks, jij wilt gewoon niet toegeven dat TNA een slechte PPV heeft gemaakt. Kan gebeuren, op naar de volgende.
quote:
maja zo bagger ik het topic helemaal vol.
Dat doe jij zeker ja.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:26:18 #78
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52369011
SNME
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:42 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_52372872
Taz, het spijt me, meestal ben ik het met je eens wat TNA betreft maar dit keer helaas niet. Joe had moeten winnen (zeker na zn dansje) Openingsmatch bewees alleen al maar waarom de X-division niet moet worden opgedoekt de rest was matig.. die barroom brawl was zo jammer (ik popte huge toen hij die stoel mis gooide!!) ik dacht dat ze er iets dopes mee zouden doen maar goed same ol, same ol alleen onder een ander naam. Wanneer Gore'd Rhyno iemand wel?? Kaz had een dope spot, maar de reden erachter die snap ik nog steeds niet :S?

Raw was leuk!!! damn ik heb gelachen!!! WHAM

SNME
SPOILER
doesn't that bring back some memories??
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:20:15 #80
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52375937
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef roepdeman het volgende:
Taz, het spijt me, meestal ben ik het met je eens wat TNA betreft maar dit keer helaas niet. Joe had moeten winnen (zeker na zn dansje) Openingsmatch bewees alleen al maar waarom de X-division niet moet worden opgedoekt de rest was matig.. die barroom brawl was zo jammer (ik popte huge toen hij die stoel mis gooide!!) ik dacht dat ze er iets dopes mee zouden doen maar goed same ol, same ol alleen onder een ander naam. Wanneer Gore'd Rhyno iemand wel?? Kaz had een dope spot, maar de reden erachter die snap ik nog steeds niet :S?

Raw was leuk!!! damn ik heb gelachen!!! WHAM

SNME
SPOILER
doesn't that bring back some memories??
je kunt ook gewoon de stoel onder me vandaan trekken

Rhyno gore'd altijd naast maar dat zei ik paar PPV geleden zelf ookal!
en zeker had Joe moeten winnen maar ik vond de match opzich goed

RAW was idd lachen

SNME
SPOILER
pi_52376723
Die dans van Joe kreeg me wel op de grond van het lachen trouwens

Net zoals JBL en Cole
pi_52380020
Breaking News: Congress Contacts TNA Wrestling
Story posted by Ryan Clark on August 14, 2007

You knew this was coming sooner or later. Rep. Cliff Stearns' office formally requested drug program details from TNA and the National Wrestling Alliance on Monday. (Think the "Pacman" attention speeded up the process?)

TNA and the NWA have until 8/28 to comply.

Drug program details... die er niet zijn
pi_52380196
Raw:
SPOILER
  woensdag 15 augustus 2007 @ 07:43:29 #84
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52380370
WHAM!
Luck is for losers
pi_52388324
lalala ecw licht spoileren boeit toch niet

MY NAME IS
SPOILER
pi_52391360
Is ie terug!???? Als wat? Manager of wrestler? Ok ik lees de reports wel even
pi_52393011
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:18 schreef roepdeman het volgende:
Is ie terug!???? Als wat? Manager of wrestler? Ok ik lees de reports wel even
SPOILER
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:26:00 #88
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52393815
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
goede zaak
pi_52395562
Hahahahaha dat is wel een hele wrede move van WWE !! Respect voor creative!
pi_52395725
Dat terwijl Dusty graag dat zou zijn dacht ik. Maar die is natuurlijk even dood op het moment
pi_52411455
TNA In Talks With Former WWE Champion Brock Lesnar

Reported by Daniel Pena on 08/15/2007
source: WrestlingObserver.com

Former WWE Champion Brock Lesnar is currently in talks with TNA President Dixie Carter about joining the company. Kurt Angle is trying to broker the deal between the two parties. More on the talks will be posted as they develop.

Holy shit

Edit:

Jerry Lynn, Matt Bentley, Brother Runt, Damaja and Basham are all gone from TNA

[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-08-2007 03:31:12 ]
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:47:08 #92
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52414013
hmmmmmmmmmmm Brock....zou wel een leuke zijn met een redelijke naam, ben benieuwd hoe die dat gaat combineren met zn MMA wedstrijden
Luck is for losers
pi_52415432
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Jou mening natuurlijk allemaal, maar wel flink overdreven TNA Fanboy achtig hoor.
Grappig dat toevallig jij - of all people - iemand durft te beschuldigen van fanboy gedrag...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:34:30 #94
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52419352
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Edit:

Jerry Lynn, Matt Bentley, Brother Runt, Damaja and Basham are all gone from TNA
Ik had toevallig voorgisteren wat namen opgenoemd die van mij part weg konden omdat het roster zo groot is..
4 van de 5 had ik ook erbij staan alhoewel je met een goeie storyline echt wel wat aan brother runt kunt hebben!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"TNA's official stance is that it's not going to happen and that the X-Division still has a big place in TNA. TNA has once again told the wrestlers that the X Division will get their time in the spotlight again soon as TNA is still banking that they will get their two hour time slot from Spike or another station if need be."

dus dat is dan ook weer goed nieuws
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
It is believed strongly by many that Team 3D will not be resigning with TNA. Brother Devon has made it publicly known that he would like to and is likely to return to WWE with or without Brother Ray. Their contracts are set to expire come September.

niet zo goed nieuws (voor TNA dan)

[ Bericht 24% gewijzigd door Tazmaniac op 16-08-2007 12:41:04 ]
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:26:23 #95
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52422436
Hoop alleen wel dat TNA weet wat ze binnenhalen met Lesnar

Iemand die zn vorige 2 werkgevers keihard genaaid heeft
Luck is for losers
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:29:25 #96
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52422538
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef kidkash19 het volgende:
Hoop alleen wel dat TNA weet wat ze binnenhalen met Lesnar

Iemand die zn vorige 2 werkgevers keihard genaaid heeft
Denk dat ze dat risico wel MOETEN lopen als Lesnar serieus geintresseerd is!!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:53:16 #97
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52423187
Tuurlijk dat ben ik met je eens maar zn geschiedenis spreekt niet in zn voordeel, zeker zn einde in Japan niet.
Luck is for losers
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:29:52 #98
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52424237
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:53 schreef kidkash19 het volgende:
Tuurlijk dat ben ik met je eens maar zn geschiedenis spreekt niet in zn voordeel, zeker zn einde in Japan niet.
wat is er daar dan gebeurd?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:32:41 #99
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_52424321
First Lesnar refused to job the belt to Hiroshi Tanahashi.

Then New Japan Pro Wrestling who owns the IWGP Titles stripped him of the belt.

Lesnar refused to return the belt despite being stripped of the title.

Tanahashi won a tournament to become the new champion and had a solid title reign that helped to get New Japan back on its feet after the mismanagement of the Inoki office.

Tanahashi was given the previous belt that was retired when Shinya Hashimoto died because Lesnar had stolen the belt.

Yuji Nagata defeated Tanahashi and is the current undisputed IWGP Heavyweight Champion.

Then Lesnar and Inoki being dicks along with Angle's insanity led to the debacle of the IGF show and Angle claiming to be IWGP Champion
Luck is for losers
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:51:26 #100
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52424912
hmmmz wat een gedoe.. niet echt netjes nee!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')