Jericho past daar gewoon niet bij, en je ziet het met Angle, ze dachten dat ze nu goeie ratings zouden hebben, ze zitten helaas nogsteeds maar rond de 1.0 en hebben 2/3 keer 1.2 gehaald, maar dat kwam echt niet door Angle want die zat er al maanden voordat ze die 1.2 kregen. Jericho zou dus weinig helpen en kan dus beter naar WWE gaan. TNA moet hun eigen sterren gebruiken voor de verandering.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:31 schreef Tazmaniac het volgende:Dat ik Jericho bij TNA wil hebben lijkt me logisch eh![]()
En niet iedere ontslagen WWE 'superstar' wil ik bij TNA hebben Grenier mag weg blijven
Volgens mij ja, maar ik ben niet de enige. Iedereen waar ik mee praat vond het slecht, en dan mag jij natuurlijk je eigen mening hebben. Maar het was echt geen 7 want het was gewoon slecht geschreven, de card was goed, maar gewoon erg slecht uitgevoerd. En waar zie je mij zeggen dat Masters en Carlito goeie matches maken? Het gaat over TNA hier niet over WWE.quote:En volgens JOU zijn er maar 2 redelijke matches, ik zag er een stuk of 5.. vandaar de 7
zaten idd een paar matige wedstrijden bij zoals ik toenstraks ookal zei, maar de meeste waren redelijk tot goed.. als het dezelfde wedstrijden waren maar met namen als masters of carlito was het zeker wel een goeie wedstrijd
Dus je geeft toe dat je een TNA fanboy bentquote:de reden waarom ik meer voor TNA root dan voor WWE is puur omdat ik hoop dat de concurrentiestrijd zo fel mogelijk wordt zodat die lamzakken van een writers bij de WWE genoodzaakt zijn om hun best te doen. (daarmee zeg ik niet dat ze het bij TNA goed doen, voordat je daar weer over gaat huilen)
Grenier is niet ontslagenquote:Grenier mag weg blijven
ow ik dacht dat ie ontslagen wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Grenier is niet ontslagen
Ow ja....TNA word gewoon gezien als WWE light onder de mensen waar ik mee praat, dit hebben ze zichzelf trouwens aangedaan. Als ze gewoon door hadden gegaan waar ze mee bzig waren in hun Nashville, vierkante ring tijd hadden ze nu denk ik een stukje groter geweest....of ze dan al zo snel een TV-Deal kregen is een andere zaak want 1 vd eisen van de TV deal was bekende namen
waarom zou Jericho er niet bij passen dan?quote:
Volwassen hoor, mijn quote in blablabla veranderenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef Tazmaniac het volgende:waarom zou Jericho er niet bij passen dan?
Yup, dat vonden ze allemaal, op irc de hele chat vond het slecht. Zeg je dat ik lieg of zo?quote:iedereen waar je mee praat vond het slechtwat jij wil..
Carlito vs Masters heb ik anders nooit leuk gevonden hoorquote:de reden dat ik de namen carlito en masters noem is omdat het gros van de fans achterlijk is!
en daar bedoel ik jou dan niet mee maar wat ik daarmee wil zeggen is dat een matige wedstrijd van Carlito vs. Masters wel redelijk/goed is maar een matige wedstrijd van lethal vs. Kazarian meteen afgekraakt wordt.
Omdat je alleen maar TNA de hemel inprijst en WWE is altijd slecht volgens jou. Lees alle topics maar door. Bewijs genoegquote:en neej ik ben geen 'TNA fanboy', ik vind RAW 99 van de 100 keer helemaal prima
en vóór de draft was Smackdown de beste show van allemaal![]()
waarom ben ik dan een 'TNA fanoby'
maar je kijkt wel naar een kabouter als cruiserweight??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef kidkash19 het volgende:
het aantrekken van grote namen word gedaan om meer kijkers te trekken (zie WCW met Nash en Hall)...de kijkcijfers zijn al die jaren op hetzelfde punt gebleven...af en toe een piek maar dat is maar voor 1 week. Dus doen ze daar iets fout
Ik heb zelf de PPV niet gezien omdat ik simpelweg niet naar TNA kijk omdat ik het vind zuigen en ze mij absoluut niet trekken als ik het zo hoor, zeker niet met Angle die nu ALLE titels heeft en de matches die gemaakt zijn voor de volgende PPV slaan nergens op en hebben geen enkele achtergrond
Lezen kan je ook al niet? Ik zeg dat ze niet passen omdat ze er niks mee doen. En ze gewoon weer "iemand" op het roster worden als ze daar komen, ja er zit even een hype omheen voor een paar weken, maar daarna houdt het op, en ben je zomaar iemand.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Dus geen enkele grote naam past in TNA omdat de ratings rond 1.1 blijven
Leer aub lezen, ik heb het dus over iedereen waar IK mee praat. En op irc. Wat ben jij een klein kind zegquote:als jij zegt dat iedereen de ppv slecht vond en ik dus de enige ben die hem leuk vond dan lieg je ja
Wie doet dat dan? Ik niet hoor, ik ben enorme Kennedy fan, en die match van hem met Super Crazy paar weken terug was ook bagger. Dus dat punt slaat nergens op.quote:zucht.. als tna een matige match heeft issie ook meteen matig maar als er binnen de wwe een matige match is wordt het toch nog als redelijk/goed afgedaan puur omdat het voor de meeste mensen bekende namen zijn..
TNA verdient niet meer credit dan dat het krijgt als ze een slechte PPV neerzetten vindt ik. Ik geef ze genoeg credit als ze een leuke show neer zetten, dit was gewoon geen goede show. Worstel Technisch en storyline meegenomen was het gewoon erg slecht, er zat helemaal geen sfeer in de show. Wat deze Raw bv wel had door MSG en het publiek. En dat urenlang praten van Don West en Mike Tenay om de tijd te vullen tussendoor ookquote:ik prijs niet ALLEEN MAAR TNA de hemel in maar ik vind dat het meer credit verdient dan dat het krijgt en zoals ik al zei vind ik RAW nog steeds het beste op dit moment en was Smackdown voor de draft ongeevenaard de beste en leukste show, dus ik snap niet wat je bedoelt?
en daarbij.. wat jij redelijk vind kan ik erg goed vinden of wat jij matig vind kan k helemaal prima vinden
Ja want die verhaallijn is een stuk leuker dan het meeste van wat ik lees van TNA, en Hornswoggle is 1 vd populairste personages in de WWE.quote:maar je kijkt wel naar een kabouter als cruiserweight??
Waaronder Sting, Steiner Brothers en VKM die allemaal teren op hun grote naam. (Al valt dat van VKM erg door de mand bij TNAquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja want die verhaallijn is een stuk leuker dan het meeste van wat ik lees van TNA, en Hornswoggle is 1 vd populairste personages in de WWE.
Ik zeg niet dat ze geen grote namen moeten halen maar dan moeten het wel GROTE namen zijn, Christian is geen grote naam...werd wel zo behandeld. De enige grote naam is Angle en zelfs die was al gezien als "over-the-hill". De grote namen hebben gewoon niet gebracht waar ze eigenlijk voor betaald worden...
Hornswoggle is zeker lachenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja want die verhaallijn is een stuk leuker dan het meeste van wat ik lees van TNA, en Hornswoggle is 1 vd populairste personages in de WWE.
Sting heeft nooit bij de WWE gezeten...Steiners als Tag Team het laatste in 93 ofzo...Scott heeft nog een stintje gehad maar was toen out of shape.quote:toen ze nog bij wwe zaten (sting, steiners, 3d, cage, angle enz enz) was het wel allemaal geweldig en nu zitten ze bij TNA en is het allemaal matig wat ze doen.. daar doel ik op, en dat ze wat jaren ouder zijn dan toen snap ik ook wel
verschil is is dat het de WWE WEL lukt....zie Kevin Federline, toen gingen de ratings best omhoog en meest recent qua mainstream was de Limo explosie....quote:- ik zeg niet dat pacman de ratings omhoog krijgt.. dat probeerd wwe toch ook om de main stream te bereiken??
hij IS toch ook een cruiserweight? Cruisers gaan tot een bepaald gewicht een daar zit hij aardig onder:P, ow ja...Jamie Noble bookt de Cruiserweights nu en de titel heeft nu in 3 weken meer aandacht gehad dan het laatste half jaar....dus ergens doet hij wel iets goedquote:Hornswoggle is zeker lachen dat vind ik zelf ook maar dat hij een cruiserweight is slaat toch helemaal nergens op laat staan dat ze hem een belt geven???
Dat zeg ik ja, en dat klopt ook volgens de ratings. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
- je zegt letterlijk dat de ratings niet omhoog gingen toen er een grote naam kwam (kurt)
Je bent een klein kind door de reactie: "Iedereen vond hem slecht? Ik niet hoor, dus je liegt." hoe oud ben jij vraag ik me dan afquote:- hoezo ben ik een klein kind als ik zeg dat niet iedereen de ppv slecht vond.. en ja ik heb nu gezien dat er staat waar JIJ mee gesproken hebt.. als je op de forums leest zie je heus wel meer mensen die de ppv redelijk/goed vonden
Ik vindt Angle vooral uit dat lijstje tegenvallen, de spanning is weg, en hij presteert minder. En de rest begint wat ouder te worden, Cage doet niet zo veel en hebben ze ook een "bange heel" gemaakt wat echt vreselijk is. Doen ze bij WWE ook altijd, Khali is bang opeens? Paar weken terug was hij voor niets bang, hij is champ en opeens is hij bang voor een muis. Bullshit.quote:- toen ze nog bij wwe zaten (sting, steiners, 3d, cage, angle enz enz) was het wel allemaal geweldig en nu zitten ze bij TNA en is het allemaal matig wat ze doen.. daar doel ik op, en dat ze wat jaren ouder zijn dan toen snap ik ook wel
Er zijn maar 900 mensen in de Impact Zone btw. En nee, er was geen sfeer. En dat ze niet op kunnen tegen MSG Publiek is bs, want normaal is het TNA publiek 10 keer beter en harder dan gister, maar hun hadden ook door dat het slecht was, vandaar de "Same old shit" chants.quote:- er was geen sfeer bij de show? haha jij bent grappig.. publiek was idd muis stil
logisch dat 1100 mensen niet op kunnen tegen een MSG publiek maar dat is logisch
Het commentaar is redelijk, maar ze hypen teveel voor niets, en ze zaten op de PPV veels te veel te hypen en onnodig te lullen om tijd te vullen, vreselijk.quote:- commentaar is idd een stuk minder bij TNA maar dat heb ik zelf ookal gezegd
Dat proberen ze ja, maar bij de WWE lukt het meestal wel. TNA pakt alles wat ze pakken kunnen en signed 10 worstelaars per maand, terwijl ze al 50 worstelaars hebben om in 40 mins per week te proppen.quote:- ik zeg niet dat pacman de ratings omhoog krijgt.. dat probeerd wwe toch ook om de main stream te bereiken??
Waarom denk je dat ik TNA niet leuk vindt? Ik vindt TNA hartstikke leuk om te kijken, maar omdat ik 1 PPV slecht vond haat ik TNA opeens?quote:maar goed dit zal toch nergens toe leiden.. ik vind TNA leuk om te kijken en vond dus ook deze ppv leukjij zal tna (sowieso voorlopig) niet leuk vinden om te kijken en vond de pvv slecht.. klaar.
haha tja commentaar kan veel uitmaken hoor imoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:16 schreef kidkash19 het volgende:
Tony Schiavone
THIS IS THE GREATEST NIGHT IN SPORTS ENTERTAINMENT HISTORY!!! en dat elke PPV/Impact/Nitro toen
Ja, maar ik lieg dus niet, en jij komt met zon kinderlijk antwoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
jij vroeg "of lieg ik" dus dan zeg ik ja.. doe niet zo zielig
Ik heb het anders meerdere keren gehoord. En de chants waren er wel de hele show, maar niet met iedereen en niet zo hard. Wat ze dus normaal veel beter doen. Maar goed dat snap jij niet zoals je zelf al zegt.quote:en dat je zegt dat het publiek normaal harder en beter is snap ik echt niet.. hele show door waren er chants (vrijwel allemaal positief.. same old shit was nauwelijks te horen en duurde hooguit een paar seconde.. of lieg ik nu?)
Ik zeik TNA niet af, ik zeg alleen dat deze PPV slecht was, mag ik dat niet zeggen dan? Vindt ik gelijk heel TNA niet leuk dan?quote:je zeikt het meeste van TNA af dus daar maak ik op uit dat je TNA niet leuk vind
Volwassen antwoord weerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
haha wat ben jij een ezel
Aan jouw reacties te zien ben ik meer volwassen dan jou met 22 jaar. Dat zegt meer over jou dan over mij denk ik zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Ochja, helemaal vergeten.. jij bent natuurlijk al helemaal volwassen met je 20jaartjes
Ik heb het over TNA en de slechte PPV, en jij komt met kinderachtige antwoorden. Dan is het wel relevant hoor.quote:JIJ begint over mijn nederlands en komt met allemaal onrelevante dingen..
Ik verdraai niks, je kon duidelijk merken dat het publiek het ook saai vondquote:het TNA publiek ging uit z'n dak en die same old shit chants zijn niet noemenswaardig tegenover de andere chants dus verdraai niet alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die lompe smilies slaan op jouw smilie gebruik kerel, ik ben 22 ja.. ik zeg niet dat ik volwassen ben en al helemaal niet dat andere niet volwassen zijn.. je verdraait het wel en het publiek vond het absoluut niet saai..als je een vraag stelt geef ik je antwoord, snap niet wat daar kinderachtig aan isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Aan jouw reacties te zien ben ik meer volwassen dan jou met 22 jaar. Dat zegt meer over jou dan over mij denk ik zo.
[..]
Ik heb het over TNA en de slechte PPV, en jij komt met kinderachtige antwoorden. Dan is het wel relevant hoor.
[..]
Ik verdraai niks, je kon duidelijk merken dat het publiek het ook saai vond
En waar slaan die lompe smillies op?
gelijk heb jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef Wessiej het volgende:
Wat een gezeik om niks zeg, lijken wel een stelletje wijven![]()
Mijn smillie gebruik? Ik gebruikte er 2 in 1 post toevallig, in die posts erboven gebruik ik ze amper. Ik schrijf hele paragrafen en jij komt met 1 zin als antwoord. Zegt ook genoeg lijkt mij. En zelfs mijn zusje vond het saai, die vindt normaal alles geweldig. Ik verdraai helemaal niks, jij wilt gewoon niet toegeven dat TNA een slechte PPV heeft gemaakt. Kan gebeuren, op naar de volgende.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:54 schreef Tazmaniac het volgende:
die lompe smilies slaan op jouw smilie gebruik kerel, ik ben 22 ja.. ik zeg niet dat ik volwassen ben en al helemaal niet dat andere niet volwassen zijn.. je verdraait het wel en het publiek vond het absoluut niet saai..als je een vraag stelt geef ik je antwoord, snap niet wat daar kinderachtig aan is
Dat doe jij zeker ja.quote:maja zo bagger ik het topic helemaal vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doesn't that bring back some memories??Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef roepdeman het volgende:
Taz, het spijt me, meestal ben ik het met je eens wat TNA betreft maar dit keer helaas niet. Joe had moeten winnen (zeker na zn dansje) Openingsmatch bewees alleen al maar waarom de X-division niet moet worden opgedoekt de rest was matig.. die barroom brawl was zo jammer (ik popte huge toen hij die stoel mis gooide!!) ik dacht dat ze er iets dopes mee zouden doen maar goed same ol, same ol alleen onder een ander naam. Wanneer Gore'd Rhyno iemand wel?? Kaz had een dope spot, maar de reden erachter die snap ik nog steeds niet :S?
Raw was leuk!!! damn ik heb gelachen!!! WHAM
SNMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doesn't that bring back some memories??je kunt ook gewoon de stoel onder me vandaan trekken
Rhyno gore'd altijd naast maar dat zei ik paar PPV geleden zelf ookal!
en zeker had Joe moeten winnen maar ik vond de match opzich goed
RAW was idd lachen
SNMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:18 schreef roepdeman het volgende:Is ie terug!???? Als wat? Manager of wrestler? Ok ik lees de reports wel even
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]goede zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Grappig dat toevallig jij - of all people - iemand durft te beschuldigen van fanboy gedrag...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jou mening natuurlijk allemaal, maar wel flink overdreven TNA Fanboy achtig hoor.
Ik had toevallig voorgisteren wat namen opgenoemd die van mij part weg konden omdat het roster zo groot is..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Edit:
Jerry Lynn, Matt Bentley, Brother Runt, Damaja and Basham are all gone from TNA
Denk dat ze dat risico wel MOETEN lopen als Lesnar serieus geintresseerd is!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef kidkash19 het volgende:
Hoop alleen wel dat TNA weet wat ze binnenhalen met Lesnar
Iemand die zn vorige 2 werkgevers keihard genaaid heeft
wat is er daar dan gebeurd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:53 schreef kidkash19 het volgende:
Tuurlijk dat ben ik met je eens maar zn geschiedenis spreekt niet in zn voordeel, zeker zn einde in Japan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |