Het ging me om de manier waarop jij je uitdrukte. Door het verhaal in twijfel te trekken impliceer je dat TS een leugenaar is. Je had ook kunnen zeggen dat TS en de buurman elkaar verkeerd begrepen hebben snappie ? En waar baseer jij dan op dat die afspraak niet duidelijk is ? Dat is toch ook interpretatie van jouw kant ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je snapt het dus niet.
Ik zal het met één steekwoord en een aanvulling uitleggen: interpretatie.
TS zegt/denkt dat er een "duidelijke afspraak" is. Volgens mij is die afspraak helemaal niet zo duidelijk, dat blijkt wel. (en dan heb ik het niet eens over het feit dat TS dit zegt, maar nogmaals, da's makkelijk een discussie winnen)
Dan vraag ik me dus oprecht af wat de waarheid is van de afspraak. Ik vrees dat TS die "afspraak" wat eenzijdig begrepen heeft.
Ik heb dus nergens beweerd dat 'ie heeft staan liegen.
Ik drukte me prima uit. Dat er twee zijn die dan denken dat ik iemand een leugenaar noem, zegt meer over die personen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:29 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Het ging me om de manier waarop jij je uitdrukte. Door het verhaal in twijfel te trekken impliceer je dat TS een leugenaar is. Je had ook kunnen zeggen dat TS en de buurman elkaar verkeerd begrepen hebben snappie ? En waar baseer jij dan op dat die afspraak niet duidelijk is ? Dat is toch ook interpretatie van jouw kant ?
Ik heb de foto's gezien. Dat jij uit de foto's afleidt dat de afspraken niet duidelijk waren zegt zegt dan weer meer over jouw persoonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik drukte me prima uit. Dat er twee zijn die dan denken dat ik iemand een leugenaar noem, zegt meer over die personen.
Waar ik op baseer dat die afspraak niet duidelijk is? Heb je de foto's gezien?
Dat is zeer zeker mogelijk, maar dat is niet wat TS hier aanvoert. Uit het verhaal van TS blijkt (als het klopt, ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet zou kloppen) dat er toch duidelijke afspraken gemaakt waren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:39 schreef Gia het volgende:
Het is toch mogelijk dat er termen zijn gebruikt als 'ongeveer net zo hoog als jouw schuurtje'.
Dat is inderdaad niet erg duidelijk. En als TS daaruit afleidt dat de buurman niet hoger zou bouwen dan zijn schuurtje, tja, dan is dat vervelend.
Deze met huilsmileys doorspekte post wijst er maar weer eens op dat jij er vooral op uit bent mensen te beledigen en (pogen) te kleineren. Zoals altijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Zeg DromertjeJij leest ook echt alleen maar wat je wilt lezen, hè? Ik heb alleen maar gezegd dat ik benieuwd ben naar het echte verhaal. Dat is toch echt wat anders dan zeggen dat iemand liegt.
Dit geldt ook voor die andere user wiens snappertje een beetje klein is, zoals bleek uit z'n post.
Inderdaad. TS vraagt informatie op basis van de gegevens die hij verstrekt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker mogelijk, maar dat is niet wat TS hier aanvoert. Uit het verhaal van TS blijkt (als het klopt, ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet zou kloppen) dat er toch duidelijke afspraken gemaakt waren.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Deze met huilsmileys doorspekte post wijst er maar weer eens op dat jij er vooral op uit bent mensen te beledigen en (pogen) te kleineren. Zoals altijd.
Waarschijnlijk heb jij een ander zeer klein onderdeel dat je hiermee meent te moeten compenseren....
Een topic is niet van een TSquote:Het feit dat je dit topic, tegen de wens van TS, in maar blijft laten doorjammeren, zegt in deze ook meer dan genoeg.
Het zijn geen huilsmiley's.quote:Kun je overigens ook reageren zonder overal huilsmiley's te plaatsen en zonder het woord 'belachelijk' te gebruiken? Misschien líjkt het dan of je nog een klein beetje respect voor de mensen hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |