eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vraag vanuit het slowchat topic of we de +1 regel die afgelopen dag bedacht is af te schaffen en alleen de -5 regel toe te passen..... Ik ben het er mee eens.... ER? QM, ETC???
N+1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
quarterman?
Neuh, het kan me niets meer schelen namelijk, hoe en wanneer welke regel wordt toegepastquote:
Erg flauw ER... Ik vind je ontzettend lief maar dit snap ik echt niet van je... Ik ga hier verder niet op in op AKQ, alleen nog maar slow chat... sorry.... Nogmaals... erg flauw...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neuh, het kan me niets meer schelen namelijk, hoe en wanneer welke regel wordt toegepast
Ik zeg alleen hetzelfde als qonmann, ik open geen topics meer. Einde discussie
Daar ben je juist welkom. En zeker nu aangezien we input willen hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neuh, het kan me niets meer schelen namelijk, hoe en wanneer welke regel wordt toegepast
Bovendien slowchat ik hier, ik voel me in dat SC topic totaal niet welkom
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bovendien slowchat ik hier, ik voel me in dat SC topic totaal niet welkom
Etcetera +1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:29 schreef Etcetera het volgende:
dierennamen of dieren
Pino is een vogel, Ienieminie is een muis en Purk is een varkentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |