eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vraag vanuit het slowchat topic of we de +1 regel die afgelopen dag bedacht is af te schaffen en alleen de -5 regel toe te passen..... Ik ben het er mee eens.... ER? QM, ETC???
N+1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
quarterman?
Neuh, het kan me niets meer schelen namelijk, hoe en wanneer welke regel wordt toegepastquote:
Erg flauw ER... Ik vind je ontzettend lief maar dit snap ik echt niet van je... Ik ga hier verder niet op in op AKQ, alleen nog maar slow chat... sorry.... Nogmaals... erg flauw...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neuh, het kan me niets meer schelen namelijk, hoe en wanneer welke regel wordt toegepast
Ik zeg alleen hetzelfde als qonmann, ik open geen topics meer. Einde discussie
Daar ben je juist welkom. En zeker nu aangezien we input willen hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neuh, het kan me niets meer schelen namelijk, hoe en wanneer welke regel wordt toegepast
Bovendien slowchat ik hier, ik voel me in dat SC topic totaal niet welkom
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Etcetera +1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:29 schreef Etcetera het volgende:
dierennamen of dieren
Pino is een vogel, Ienieminie is een muis en Purk is een varkentje
Krijg ik nog een reactie terug? eventueel via PM?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
helemaal goedquote:
C'est la viequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
helemaal goedtoch jammer Nem
qonmann +1
Nu ga je zitten wroetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
En dit is typisch ER.... ze zal wel een goed excuus hebbe maar toch.... Opeens blijft ze weg van de PC
Ja.. daar heb je ook gelijk in.... Ze zal waarschijnlijk gewoon in de kroeg zitten, maar ik ben iemand die me al gauw zorgen maakt. Òòk om ER...quote:
FormerlyKnownAs +1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:02 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
30, 31 2n 1
De woestijn is zeer lastig gebleken voor de ontdekkingsreizigers..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Australië?
jij mag niet meer meedoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ieamnd die op straat geld staat te verdienen door muziek te maken of vuur te spuwen
Hm ik had gehoopt dat het langer zou duren omdat alleen Depp en Del Toro hoofdrollen hebben, de rest heeft eigenlijk maar een kleine bijrolquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Fear And Loathing In Las Vegas
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet het wel maar ik had nu al in de stad moeten zijn dus ik ga gewoon
Laters!
CF +1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Peter d'Hamecourt?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
billy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |