gelden die TS-punten ook met terugwerkende kracht?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:53 schreef qonmann het volgende:
Omdat Nem de score niet wil bijwerken doe ik het zelf maar ..
tussenstand deel 942
qommann 1
Nembrionic 1
conekiller 1
ColdFeet 1
Waarom niet? Een discussie is altijd op z'n plaats. Daar hebben het Slowchat topic voor. Dus als je nu gewoon daarheen komt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Het goede antwoord kwam van qonmann! +1
Tussenstand deel 942
qonmann 2
Nembrionic 1
conekiller 1
ColdFeet 1
Eens of niet, het lijkt me niet zinnig om dat nu te gaan bediscussieren.
[quote]Op zaterdag 11 augustus 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:56 schreef Iago het volgende:
maar ff serieus, ik ben het wel met Nem eens.
ik zeg niet dat ik de regels niet volg, ik zeg alleen dat ik het met hem eens ben over de regel zelf,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 11 augustus 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We volgen de regels in de OP of we volgen de regels niet
Dit is trouwens het laatste topic dat ik open.
Niemand voelde zich vammiddag geroepen om post 300 te doen .., krijg je dit gezeik weer..,
Ik heb altijd de regels in de OP gevold. Maar deze wil ik gewoon ter sprake stellen. Ik ben nu een post aan het maken in de SC(waar die voor bedoelt is dus) om het te bespreken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 11 augustus 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We volgen de regels in de OP of we volgen de regels niet
Dit is trouwens het laatste topic dat ik open.
Niemand voelde zich vammiddag geroepen om post 300 te doen .., krijg je dit gezeik weer..,
Ben het heusch wel met je eens, maar het is weinig zinvol om dat nu hier uit te gaan vechten...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb altijd de regels in de OP gevold. Maar deze wil ik gewoon ter sprake stellen. Ik ben nu een post aan het maken in de SC(waar die voor bedoelt is dus) om het te bespreken.
Zelf vind ik het totaal geen probleem om een nieuw topic aan te maken. Dat is een paar minuten werk. Maar daar hoef ik écht geen punt voor
Nogmaals: AKQ-SC. Le-zen. Sim-pel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben het heusch wel met je eens, maar het is weinig zinvol om dat nu hier uit te gaan vechten...
..zegt degene die nooit een topic opent.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:10 schreef Homdeck het volgende:
ik vind het ook een overbodige regel. las laatst ook dat RB al zijn punten in het topic kwijt was omdat hij niet binnen 10 minuten een vraag had gesteld![]()
door al die regeltjes gaat de gezelligheid er wel vanaf. ben hier dan ook stukken minder dan eerder.
Homdeck+1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:12 schreef Homdeck het volgende:
beckenbauer
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ohooo, stelletje ruziemakers. Wat is het hier friggin' gezellig
gaan we sarcastisch doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
..zegt degene die nooit een topic opent.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |